Geng Berus Gigi..

6 Jun 2011

BaLas DenDam ItU bERdOSA

Assalamualaikum...!!..Pe kabo kowam semue..??..baek..??..bagus.....demam..??..pegi telan ubat....

   Ok..firstly,gua memam bersyukur arr coz follower makin bertambah tapi tak sampai target gua lagi..Target gua nak bia follower gua sampai 1000..(kuat berangan mamat ni)..Memam arr nak cari follower ni tak senang macam add friend kat FB tp usahe tangge kejayaan betul tak..??..

 
   Tapi semenjak gua jadi blogger ni markah BM ngan BI gua naek arr...(perasan lar pulak)..hahah..Mane tak nyer kalau harix2 buat post panjang lebar kalahkan karangan...Cer tengok pendahuluan pun dah melalut panjang..Baru pendahuluan..tak masuk isi ngan penutup lagi...hahaha....kalau tengok tajuk kat atas BALAS DENDAM ITU BERDOSA,mesti korang tertanye-tanye..kenape mamat ni tulis macam ni betul tak..??..kalau nak tau truskan membace sampai habiz OK...tp sbelum tuh..SENYUM SKARANG ATAU ANDA TIDAK BOLEH BERSENYUM LAGI...DAH..??..Bagus....sambung bace...◕‿◕...

1.Try kowam bayangkan kowam dapat pegang M60..perghh...pastuh kowam target kat kawanx2 yang penah tikam blakang kowam..memam nyesal brader or sister tu gua rase.....


pic disponsor oleh mr.google



2.Ni untuk mamat poyo yng penah rampas BF/GF kowam....aper kate kowam bagi skit air acid kat muke die....kite tengok ade lagi tak awek yang nk kat diowang..??






disponsor oleh aindzaya..promotex2

3.Ni gua nak tanye..kowam kenal tak BOM...??..kalau tak..tengok gambo kat bawah ni...try kowam beli satu or dua untuk baling dekat orang yang selalu buat kowam sakit hati....bile die dah kene bom takdek lar oram yng nk buat kowam sakit hati betul tak..??



pic mr.google



4.Yang ni yang aku paling suke..firstly...kowam kenal sape yng kat bawah nih...???
sponsor mr.google
Try kowam anta tweet or mesej kat die suruh die tolom sihirkan orang yng kowam benci..harge pandai-pandai arr runding yerk...jangan marah yer Lord Voldemort..Harry potter pecah panggung...◕‿◕...






-Dah habis bace dah...mesti kowam PK kenape criter tak same ngan tajuk..tajuk punyerla nasihat balas dendam itu berdose tapi ni carex2 nak bwat dose jer yng kowam bacer tol tak..??..Yang sbenar nyer try kowam fahami elokx2..kalau kowam buat semua perkare yng kat atas tuh bukanke kowam boleh dapat dose free..jadi baek tak yah buat..lebih baek kite nasihatkan brader or sister tu..or..kite bwat tak tau jer..memam lar sakit hati..tapi nanti kat akhirat diowang pulak yang sakit..jadi..kowam pilih lar..nak sakit kat dunie ker nak sakit kat akhirat....kowam ade mate kowam bace..kowam ade telinge kowam denga..kowam ade otak kowam PK la sniri..ASSALAMUALAIKUM....KEEP SMILING..◕‿◕





p/s:kowam nak try boleh tapi risiko tanggung sendiri arr..kalau kowam salahkan aku,aku gune yng no.4 baru padan muke kowam..hahahhaha..(jahat gle mamat nih)

6 3 orang nak menyampuk:

Srikandi Cinta berkata... [Reply]

hahaha.. pembaca kena pandai fikir maksud tersiratnye utk entry ni..

sergeant keroro berkata... [Reply]

haha. kene kreatif lagi bro :D

tapi nice content :)

keep it up XD

kaKI tUl!s ◕‿◕ berkata... [Reply]

tu dia..katax2 dari senior blogger..ok bro..aku akn trus mengkreatifkan postx2 yng akn datng..thnx for da komen n nasihat..truskan berblogger:)

Ik Hanif 2012 berkata... [Reply]

Apa yng ko tulis ni woiiii.??? haramjadah ni wooi.? please laaa...tulisan tu tak boleh lagi romantik ke.?

Saddila berkata... [Reply]

kahkahkahkahkahkahkahkah tergelak gua baca komen ang!! haha

♥ Ain ♥ berkata... [Reply]

Haha . 1st aku bce orgg gne pkataan "kowam" . Haha .