24 Jun 2011

SaYE R!ndU AwaK...!!!!


Assalamualaikummm....
sbelum bace tuh...nie aku nak tanye skit  nie..kowam rase aku nie hensem tak...??..hehehe..
(ape ke mendelar yam aku melalut nie..??)..

dah-dah..sbelom makin melarat...
Jom layan crite romantik nie jap...^_^.

 Awk ingat lagi tak..??
Time kite kecik-kecik dulu....



 Saye slalu datang rumah awak bile petang-petang..
Awak suke bacekan saye buku crite…




Kadang-kadang saye bukannyer nak dengar sangat…
Saye juz nak maen jer…




Walaupun awak sedar saye nakal..
Tapi awak tak kisah..


Sebab awak ckp…
Saye pndai jage hati awak…
Saye ingat lg....
Saye penah buli awak sampai awak nangis..
Tapi saye pujuk balik..
Saya bagi patung teddy bear yam cute kat awak..
Awak suke sngt..


Awak ingat tak..? 
Awak pernah cakap
Saye umpama bintang yang menyeri hidup awak…
Alangkah bahgienyer kalau kite kekal bersame..



Namun,dunia ini takkan manis selamanyer..
Setelah 2 tahun kite bercouple..
Pada suatu hari..
Saye trime satu brite buruk..
 sehari sbelum hari jadi awak..



Awak terlibat di dalam kemalangan jalan raya…
Kereta yam awek naek terbabas..
Lalu jatuh ke dalam gaung..
Awak disahkan meniggal dunia di tampat kejadian…


Hanye tuhan saje yang tahu perasaan saye ketika itu…
Remuk..kosong..sedey..putus asa.. bercampur baur di dalm diri saye bersame dengan air mate..



Kini..
Yang tinggal hanyalah..
Kenangan dan patung teddy bear usang yang saye berikan kepada awak dulu…
Namun ia tidak dpt menggantikan awk didalm hidup saye ini…



Awak..
Saye nak awak tahu satu perkara..
Sekiranye takdir ini mampu diubah..
Saye mahu awk sehidup dan semati bersame saye…
Jngn tinggalkan saye…

Saye rindu awak…!!...

(moral of da story...kowam ade prasaan kowam gune..kowam ade mulut kowam cakap..kowam..ade otak..kowam PK lar sniri..assalamualaikummm...N keep smilling...^_^)
p/s:akhirnyerr..slepas berminggu-minggu mencari gambo yam sesuai..siap jugak article nie...

8 3 orang try hard:

Siti Arfah berkata... [Reply]

Hargailah seseorg slgi dia masih hidup . ^^

!khAnif berkata... [Reply]

siti:memam...tapi zaman skank susah nak dapat orang yam betulx2 menghargai kite....

Siti Arfah berkata... [Reply]

Khanif = Btol tu . Jom la kte jdi seorg yg tahu mmnghargai org lain . :)

!khAnif berkata... [Reply]

^_^

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock berkata... [Reply]

kita pun rindu awk jgk ...jgn tinggalkan kita ...huhu

!khAnif berkata... [Reply]

waa..ade orang windu arr..kite pun windu sesangat kat awak...hehehe

CikFF berkata... [Reply]

:)

!khAnif berkata... [Reply]

thnx cikFF..