28 Jun 2011

TemPAt yAm tIDaK DiGaLakkAN mEmaNcinG..


Assalamuakummmmm...

Pe kabo kowam semue...??..kalau yam sihat tu Alhamdulillah lar yer dok..kalau tak tu pandai-pandai lar pegi melawat doktor kat klinik tuu...bukan ape takut nanti makin melarat..kalau makin melarat sape yam nak bace entri aku nie....(pontingkan diri botollar bodak nie)

Molam nie tak tau lar konapo dongan tangan eden nie menggatai nak mengepostkan mendo kat sini..(apsal aku cakap bahse laen nie..tukar language)...alright before I tersasau far away..(BI lar pulak...!!..tukar-tukar)...for today not tomorrow aku rase..(baru betul)..kowam dah tau tajuk ape yam aku akan critekan dekat kowam..

Memancing ialah satu XTVT yam menenangkan n memerlukan kesabaran yam banyak..kalau ade yam kurang kesaboran tu baek pegi mancing ikan dekat pasar je larr...skrang ramai anak-anak remaje yam hobinyer suke memancing  termasuk lar aku...tapi bukan pancing ikan larr...budak-budak remaje zaman skrang nie suke mancing aweks...(aku pun 2x5)...kadang-kadang makcik-makcik yam kat pasar tu pun jadi mangse..ishx3..cobaan...
So..try kowam usha tengok gamba yam kat bawah nie...aku pun tak tau lar diorang nie betul ker tak...tapi ape-ape pun kite stoly-moly nanti OK..^_^.

Aii..bang..ade ikan ke kat situ..
agak-agak brape kilo boleh dapat..??
Memancing pakai kren..ni nak pancing ikan
ker nak pancing awek yam kat bawah tu..??

Dah macam burung bangau dah aku nengok..ishx3

yam nie aku tak reti nak describe cammane..
tapi yam nie BEST BRO...

Yam nie sesuai untuk dipratikkan di Malaysia bile musim banjir..
nak gi pasar tak leh mancing kolam depan tangge jer lar.....
tapi van tu perlu ker...???

Yam nie aku tak sure..tapi yang aku sure pakcik polis tu dah gi saman orang
 tersebut n didende
sebanyak RM100 kerana buat perkare bodoh didepan orang ramai....


 So...macam mener...??..aku tau ape prasaan kowam slepas nengop gambo kat atas tu..antarenyerr :
terkedu..
logik ke tak..??
tak paham..!!
suke soram-soram


Yam sbenanye aku tertanye-tanye...ade tak dikalangan reader aku yam buat macam kat dalam gamba tu..??


 apesal buat muke plek smacam jer...penah arr tuu..hehehe..k arr ape-ape pun..kowam ade mate kowam tengok..kowam ade mulut kowam cakap..kowam ade otak..kowam PK lar sniri....
Assalamualaikummm....

p/s:alamak..dah nak pukul 2 pagi dah nie..esop kompem tak seda nak gi skolah...padan ngan muke aku...T_T

2 3 orang try hard:

ArulchelseA berkata... [Reply]

kih kih kih.. kolam ikan org pun tk leh mancing..kih kih kih

!khAnif berkata... [Reply]

hahaha...betulx3