Geng Berus Gigi..

13 Jun 2011

TiP -t!P BaG! LelaKi UNtuk mENjaga Bay!.....


Assalamualaikummmm…..

Pe kabo..??..baru sminggu gua tinggalkan blog ni..bersawang dah gua tengok…admin tak cuci ke..???..ni mesti kez admin malaz nak post mende kat sini ni...gua hack jugak blog ni kang…hehehe…..yang sbenonyer bukan malas tapi…tapi…tapi..(mulela gagap)…laen kali arr gua crite..heheehe...

Ok..gua malas nak melalut panjang-panjang jadi kite balik ke tajuk yang kat atas tuu...gua rase mesti banyak kaum laki-laki cakap "ala jage bayi..ape susah..bagi susu nanti tetido lar die kan.."..gua tau sebab gua pun penah cakap macam tu..tapi gua silap bro..jadi untuk itu gua bagi TIP-TIP CAMNE NAK JAGE BAYI...so..moge kowam enjoy layan tip-tip ni OK....◕‿◕....




OK..firstly..kalau yer pun kowam nak test susu tu panas ke tidak jangan lar
sampai kowam buat dalam gambo tu...
sekse baby yang nak minum tu...
kalau ade pulak mulut yam berbau petai...tak ker sekse baby kowam....



Ok..yam kedua...
kalau yer pun nak maen lambung-lambung jangan lar lambung anak kowam tinggi-tinggi..
bukan ape takut tersangkut dekat kipas tak ke naye baby tu.
.stahu aku mael lambung pun tak lambung ank die tinggi-tinggi tau tak..



Yam ketiga...
kowam jangan lar nak ajak anak kowam maen chess ke maen dam ker..
diowang masih kecik n tak paham menan-menan orang mude-mude ni..
daripade ajak maen chess lebih baek kowam ajak die
 maen nyorok-nyorok ke,lumbe lari ke..lagi bagus...




Ok..yam keempat..lepas mandikan bayi kowam..
kowam mesti arr kene keringkan badan bayi tu kan...
so..keringkan larr elok-elok..jangan lar keringkan bayi kowam dengan washing machine..
nanti menyesal tak henti-henti kowam.... 




Ok.last pic..kalau yer pun nak kenalkan bayi kowam pade minatang....
jangan lar kowam selamkan anak kowam dalam akuarium kat rumah kowam tu coz anak
kowam tu bukannyer boleh hidup dalam 2 alam...
jadi kenalkan arr dengan elok-elok...


Habis sudah wuntuk hari nie...yang sbenonye ade banyak lagi..tapi laen kali la pulak yerk..takut nanti tak dek bende pulak yang nak post kat sini...apepun kowam dah tengok gambo-gambo n sdikit ulasan yang tak sberape nak menjadi...so..kowam ade mate kowam tengok..kowam ader tlinge kowam dengo..kowam ade otak kowam PK la sniri...assalamualaikummmm......and keep smiling..◕‿◕...
p/s:tido time ni sedap jugak ni.....hehehehe..(style oram malas)



3 3 orang nak menyampuk:

senorita suri berkata... [Reply]

bagus betol tip terutama utk para bapa and bakal bapa.. i followed u already..dont forget to follow me yaa.. :P he3

senorita suri berkata... [Reply]

good tips for papa and papa to be.. :D

!khAnif berkata... [Reply]

thnk senorita...follow suda you..keep following..^_^