Geng Berus Gigi..

16 Julai 2011

100 fOllOweRS...!!!!!!!


Assalamualaikum kepada blogger-blogger yang selalu mendokong blog ini...admin Kakitulis yang tak letih-letih mengepostkan entri-entri disini..tak lupa juga kepada pengomen-pengomen..penglike-like and sewaktu dengannyer...(waaa..dah macam ucapan pengetua kat skolah lar pulak...)


Berduduknye saye di atas sofa yang empuk ini sambil menulis entri ini adalah bertujuan untuk mengatakan bahawa dengan prasaan bangga dan dukacitanya saya ingin memaklumkan bahawa blog ini telah pun mendapat followers yang keseratus...(nak upx3 lagi...)


Sbelum saya mempromotekan blog beliau disini..saya ingin menyatakan bahwa..saya amat berterima kasih kepada blogger-blogger yang telah sudi mengfollowkan diri ke dalam blog kuning-kuning ini..disini saya ingin menegaskan bahwa blog ini kuning bukan penyokong bersih yerk...just saje-saje...(apesal tetibe melalut sampai sini nie..???)


Disini saya ingin mempromotekan blog beliau iaitu:


http://terlanjurmencintaimu.blogspot.com/


Dan disini juga ade banner atau header blog beliau sebagai pengenalan kepada tuan-tuan dan puan-puan sekalian:

wawawawawa....tiutnyerrrr.......header...


Dari pandangan saya..beliau seorang yang kiut-miut..kalau ada sesiapa yang berminat untuk berrrrrrr...blog dengan beliau..silalah memollow blog beliau..(kalau ade yam nak mintak couple tu..tak dapek den nak nolong..)


Akhir kata daripada saya..terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada semua followers-followers...tanpa anda siapalah saya..dan tanpa saya siapalah blog kakitulis ini..sebelum itu..silalah pergi menyelongkar..mengfollow..menyepahkan blog http://terlanjurmencintaimu.blogspot.com/...(jangan gatal tangan nak menghacked blog tu yer..) saya akhiri ucapan saya pada kali ini dengan...


Kowam minat kowam follow..kowam berkenan kowam shout..kowam baek..??..kowam datangla lagi..Assalamualaikum...




p/s:next mission...200 followers...Amin..mintakx2 dapat....

3 3 orang nak menyampuk:

νįяussмįLє (VIRUSSMILE) berkata... [Reply]

ASSALAMUALAIKUM pada kakitulis ahaha wah gambar sy pn ada dlm follower tu ahaha semoga blog ni berjaya. . Jgn lupa jalan2 kt blog sy. .harap dpt jadi kawan blog the best.. http://www.virussmile.blogspot.com/

lynda salim berkata... [Reply]

by the way, tengkiu :)

lelong kerusi murah2 je .

IkhAnif berkata... [Reply]

Virussmile:Waalaikumsalammmm....okx2..akan ku pegi mlawat blog kamu ini...hehehe..thnx komen..^_^

Lynda:wlcm..^_^