12 Julai 2011

3 FaKTa YAm AndA tAK tAHU.......

Assalamualaikummm....

Waaaa...kuat nyer blog kakitulis nie mengepostkan entri.....hehehe..tak dek arr..nie time rajin jer nie...kalau time malas dah datang...ermm..paham-paham arr....

Kowan ingat lagi tak 14 jenis fakta yam aku pos kan kat sini ari tue...kalau tak ingat klik sini....dah..???..amboi cepatnyer...hehehe...OK-OK..sbelum makin melarat jom layan..fakta nie mungkin sket tapi sangat bergune...

Fakta-fakta ni aku dapat daripada facebbok.. masa aku baca fakta-fakta ni..rase penuh dengan persoalan...pas tu macam-macam rase muncul...so pandai-pandai kowam arr nak rase ape...^_^







Fakta 1 :

Anda tidak boleh menyentuh semua gigi anda dengan lidah anda…













Fakta 2 :

Setelah membaca Fakta 1 kamu dengan bodohnya mempraktikkannya.....
















Fakta 3 :

Setelah baca Fakta ke 2 anda tersenyum pahit ….dan berkata dalam hati “Hampeh punye blog..!..terkono aku...”













*********************************************************************



Arrr..dah-dah-dah...jangan sengeh lame-lame depan lappy tue...kang orang cakap gile pulak..hehehe...kalau kowam rase nak marah ker nak baling jaoh-jaoh tuan blog nie ker lupekan arr niat kowam tu...


bukan kowam jer yang kene...aku pun terkono jugak..

So..kite ade mulut kite senyum..kite ade mate kite jage..kite ade otak..kite PK lar sniri..Assalamualaikummm...

p/s:kotak followers aku dah pandai maen cikucak lar pulak..kejap ade kejap tak dek....

7 3 orang try hard:

~bUih-bUih ciNta~ berkata... [Reply]

haHahaa....laWak lak:D

izwanyusof berkata... [Reply]

arghh..aku lupa trick ni.. cesss..
hahaha..

IkhAnif berkata... [Reply]

buih-buih cinta:hakx4...mesti terkene nie...
izwan:sebab tu arr aku ingatkan...hahaha

syafiqakarim berkata... [Reply]

haha sengal.

IkhAnif berkata... [Reply]

syafiq:mesti terkene nie...hahaha

Aida Omar berkata... [Reply]

sabar je la...hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

hahaha..baguss...sabo sparuh drpd iman..hehehe