Geng Berus Gigi..

6 Julai 2011

BloG KakI tuLIs BerWAjah BaRU....^_^

Assalamualaikummmm......
HAiii...!!!..berjumper lagi kite...(jumper..???..)..alright...first skali..try kowam nengok blog aku nie....camner...nampak laen kan...hehehe..mesti kowam tertanye-tanye kenape blog yam kuning-kuning dulu tu kini bertranform menjadi hitam kuning..???..ape..??..ingatkan transformers jer yam nak maen transform-transform....aku pun nak jugak...

ape nie..??..skrang dah masuk transformer 3 arr..
ketinggalan betullar....


Yam sbenanyerr...bukannyer ape..juz takut kene tangkap akibat dituduh terjebak dengan bersih 2.0 pulak....hahahaha..(kene betu-betul padan muke)

bersih ker..????
Jadi kalau dah hitam kuning nie nanti kurang arr orang yam akan salah syak wasangke betul tak..??..try kowam tengok perbezaan diantara yam dulu n sekarang....(macam deko-deko bersame budak Ik pulak dah..)..

kuningx2...


bolehla....


OK larr sket aku tengok kalau nak dibandingkan yam dulu...tapi ye larr kite manusie ade citerase sendiri...nanti aku akan try mengupgradekan lagi blog nie...


maen upgrade-upgrade nie kite kene grak slow-slow..tak leh laju-laju...takut XCden tengah jalan...hehehe


Yerrr larr...aku tau blog kowam lebih macho..lebih kiut-miut...lebih...............(lost idea)..kalau nak dibandingkan dengan blog aku yang masih mude n kehijau-hijauan lagi bak kate blogger-blogger yam laen..



ok la..ape-ape pun..kowam ade mate kowam nilai...kowam tak puas hati kowam komen..kowam ade otak kowam PK lar sniri...Assalamualaikummm....


p/s:waaaaaa....!!!..bile selsema menyerang...demam mendatang....TIDAK,,,!!!







3 3 orang nak menyampuk:

Qaseh berkata... [Reply]

haha...kuning mmg sgt sensitif kan skrg....tkut lettew...hahaha :P

IkhAnif berkata... [Reply]

hehehe...tu lar pasal..risau dah skrang nak pakai baju kuning-kuning...takut Dsalah anggap..hehehe

Tanpa Nama berkata... [Reply]

What broad daylight isn't today?