Geng Berus Gigi..

23 Ogos 2011

Kakakku Followers Yam Ke 300...

--Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader--




Mak aiii..kotak followers aku rosak ke..??..rasa baru je 3 minggu lepas naek 100..hehehehe...nie namanyer rezeki di bulan Ramadhan...(ko jer yam tak pandai nak hargai..)


OK...yam tuh memam lar aku bersyukur sangat coz followers naek mendadak...COP-COP...aku bukan gila followers yer...juz followers tu jer yam tergila-gilakan haku...muahahahahha...(prasan..muka cerek berlapis debu ade hati...PIGIII DAAA...!!!..)




ARRR...cer kowam tengok siape dia follower yam ke tiga rat aku....


blagak ayu konon...

comei arr tuh..???




DAH-DAH-DAH...scroll ke bawah..jangan stay jer tengok pic tuh...mujo aku letak 2 jer gambar..kalau letak spuloh...???


Aiii...dia nie memam sengaje jer nak kenekan aku nie...meh sini aku nak hentam puas-puas..hehehehe..nak marah..??..wei..lantak aku lar entri aku...muahahhaha...(kakak ko nak trajang ko aku tak tahu..)


Jom start..
Dah lar follow senyap-senyap...ape ke salah kalau follow bia ade pic kat kotak followers tuh....tak cukup dengan itu...siap ugut suruh bagi hadiah lagi beb...ek elleh ngan adik-beradik pun nak berkira kar..???..


"adik-beradik tak adik-beradik..hadiah kompen masuk kotak pos..FAHAMM..!!!..."
(skali dia bagi kluo ayat camnie...ketak kepla lutuik wehhh...)


Dah arr suruh promote blog dia pulak...ape kejadahnyer...(melampau dah nie...)
kowam tengok jew lar kat bawah nie...


tekan banner kalau nak letupkan blog dia...>_<


Amacam..??..comei tak blog dia..??..sape cakap hudus give me ten...muahahahhaa...INGAT..!!!..JANGAN PERGI BLOG DIA OK..>_<...(macam lar kowam nak denga...)..agak-agak ade rupa camnie tak dia sekarang..??


Dah-dah..aku malas nak ngumpat banyak..kang tak pasai-pasai tak beraya aku tahun nie...


>kowam ade agama kowam jaga...kowam ade hati kowam cuci...kowam ade otak..??..kowam PK larr sniri..Assalamualaikumm...<


notakakikecik: to kakakku...adikmu hanyew ingin bewguraw manjew jewww...jangan laww marah..(berbelit-belit nak buat ayat comei + gedik nie...)





9 3 orang nak menyampuk:

myhatiku berkata... [Reply]

congrates..happy blogging ya :)

~bUih-bUih ciNta~ berkata... [Reply]

bguslah tu dh ramai kwn:)

tia @ Ini Kisah Tia berkata... [Reply]

laa , kakak ke ? means adik beradik ? hahaa ..

IkhAnif berkata... [Reply]

myhatiku: thnkx...hapi blogging for ypu to...>_<


BBC: Alhamdulillah..hehehe...


Tia: yep..kenapa..??..kenai ke..??..heheheh

RinsyaRyc berkata... [Reply]

ana tertipahla.. adeke patut nak follow dengan konfiden tekan gamba atastuh.. Hihhihihi..
rupanya print screen. adeh!

IkhAnif berkata... [Reply]

Rin: waaa..malunyer...tutup muka..heheheh

RinsyaRyc berkata... [Reply]

erkk... ada kain tak? hihihi^^

Izahir Bin Anuar berkata... [Reply]

309 bro :]

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: takpe..coverx2...hehehe