Geng Berus Gigi..

18 Ogos 2011

Lisa Surihani Curang..???

--Assalamualaikumm to blogger-blogger and reader-reader--



WHAT THE HACK..??..BIA BETIK..mesti ayat-ayat camnie yam tengah kowam PKkan betul tak..??..takyah tipu aku lar..kan aku dah tulis dalam entri NIE...muka suci cam aku nie takkan menipu orang woo...(ayat mintak tangan free kat muka ker ape nie..??.)


Untuk pengetahuan kowam Lisa Surihani dah pun jumpa pengganti Yusri kowam tau tak..??..(melepas lagi kowam yerkk...)..aku rasa dah dekat sebulan lebih dah diowang berpisah..and Lisa pun dah dekat 2 minggu lebih dah couple ngan mamat blagak hensem tuh...(apsal ayat marah nampak..hehehehe)


OK-OK...sbelum kowam start baca entri nie aku nak habak sikit..kowam jangan menyesal erk baca entri nie...aku dah habak dah..sekarang hangpa yam tanggung sendiri..>_<


Nak tahu sapa dia mamat hensem tu..??..








AKULAH ORANGNYA..MUAHAHAHAHA
(dengan nada bangga diri..riak..and sewaktu denganya...)



tak cayer..??..wei..kan tadi aku dah tulis dah..muka suci cam aku nie takkan menipu kowam larr..(aku sepak jugak mamat nie..)..tak caye jugak..??..Ok-ok..kowam bace jer jalan cerita dibawah...baca dulu OK..!!!..hahaha...


SUASANA:MALAM YANG SUNYI..BURUNG-BURUNG MALAM PUN MULA BERKICAUWAN..(ape yam ko melalut nie...???)




Sedang aku layan bola tengok team kesayangan aku Macha United melawan pasukan yang angkuh dengan kekayaaaan duit pemilik mereka iaitu Macha City tiba-tiba handphone 1101 aku berbunyi...
kalau hangpa nak kenai..ni lar tepon aku..
canggih tak..??
 
"Ada MMS..ada MMS"

Aku pun dengan perasaan malas-malas rajin mencapai handphone di atas meja,lalu melihat di skrin..

"one new MMS from Harimau Comel"


Senyuman manis tiba-tiba terukir di bibir..yela..dah orang tersayang hantar MMS…mesti ada kejutan ni..
Jari aku menekan button read…kemudian..

PAANGGG..!!!!

handphone  1101 aku menyembah bumi..
Sungguh tidak aku sangka,ku sangka panas sampai ke petang,rupanya panas sampai malam..aku tidak percaya akan gambar yang telah aku lihat tu..

Aku capai semula handphone 1101 aku tadi dan,cuba lagi untuk melihat gambar tersebut dengan sepuas hati..memang benar itu gambar Lisa..gambar Lisa berkahwin dengan seorang lelaki lain..aku telah dicurangi..


“Ik,maafkan lisa..lisa terpaksa berkahwin dengan shaheizy atas sebab-sebab yang tak dapat di elakan"
(petikan daripada MMS tersebut..)

“ada haiwan dalam bahaya..ada haiwan dalam bahaya"

Tiba-tiba lagu tema wonderpet muncul..aku tengok di kaca tv..tak kan tengah live Macha U lawan Macha city ada lagu wonderpet.??

Oooh..rupanya handphone 1101 aku berbunyi..

"Harimau Comel calling” 

Aku dengan perasaan panas sesangat segera menjawab panggilan tersebut..

“Hai Ik..Ik mesti tengah terkejut berok kan skang?..maafkan lisa,Ik"

Aku bukan setakat terkejut berok dah ni,terkejut cipan,tenuk,panda and sekaum denganye dah nie...Lisa ni boleh tanya lagi soalan bodoh tu...

“Kenapa Lisa curang dengan Ik..??..kita dah janji nak sehidup semati bersama..lisa tipu Ik..sampai hati Lisa..sobs..sobs..sobs..”

Aku buat-buat menangis…(kene lar manja depan aweks)

Maafkan Lisa Ik..maafkan Lisa sebab tipu Ik..Lisa memang sengaja tipu Ik..sebab…."

Tiba-tiba Lisa diam..seribu tanda tanya berlegar dalam fikiranku...

Sebab apa Lisa.??..apa kurangnya Ik..??!!"..
(kene tegas sikit baru gentleman sikit..)

“Maafkan Lisa sebab main-mainkan Ik..gambar tu tipu je.!!….






Bang-Bang BOOOOOOOMMMMMMMM!!"


  


Tiba-tiba Lisa menjerit kat telinga aku ..sakit telinga aku dibuatnya..tapi sayang punya pasai..sabo jerr...

“Mana boleh Lisa kahwin dengan orang lain,,kita kan dah janji nak pergi honeymoon kat taman bunga bersama ingat tak..??
soal Lisa..

Aku yang masih tekejut monyet ni cuba mengingati semula angan-angan kami..



“hehe..mestila ingat…tak sabar dah nak tunggu waktu tu..”


aku senyum sorang-sorang..

“okelah Ik,Lisa nak sambung photoshot lagi ni..belom habis lagi ni..Ik sambunglah tengok game Macha U tu.. GO GO MU..!!!.." 

sempat lagi dia bersorak untuk pasukan kesayangan kami..

“baiklah my teddybear,,nanti apa-apa hal calling-calling lah Ik..jaga-jaga sikit,,jangan posing dekat-dekat sangat dengan shaheizy tu..nanti Ik jeles..” 

aku bagi amaran manja…

“yela-yela..Lisa jaga diri Lisa..gambar tu jangan sebarkan dekat internet taw..nanti mesti ramai buat post cakap Lisa kahwen dengan shaheizy..kesian baby Lisa terpaksa baca berita macam tu..hehehe

“tak lah,Ik dah delete dah pun gambar tu..sakit hati nengok…" 


aku jawab dalam nada jeles..manja lar katakan..

“heee..comel lah Ik ni time merajuk…geram Lisa taw...!!..K,,take care baby Lisa…nanti Lisa call lagi..Bye baby”   


rasa cair je hati aku ni bila Lisa panggil baby...


“oke baby,,jaga diri jugak..k”       


teett..panggilan di matikan..





tiba-tiba..



“GOOOOOAAAAALLLLLLL”



RUNI HASSAN berjaya menjaringkan gol kemenangan Macha united hasil daripada sepakan corner yang telah diambil oleh Joni O`Shell


Dan malam tu aku tersenyum puas sebab Mac U menang dan lisa panggil aku baby…




Hah..camner kowam..???..aku tau mesti kowam jelez botol tak..??..(meluat ada larr...)..hehehe..Lisa Surihani panggil aku baby....kowam penah dia panggil camtuh..hahahaha...sronok jugak bagi orang jeles nie...

Nak tengok gambar-gambar yam sempat aku tangkap..(curi dari mukabuku)..untuk dia..??

nota die suruh aku online pukul 10..
I LOVE YOU TOOO...
yam nie aku buatkan untuk dia..hehehe
sweet tak aku..??


Yusri..???..takdek dah dlm hidup
Lisa...muahahaha,,>_<


weix2..awek aku tu...jngn rapat sangat...!!!
WOI..!!!..APSAL ADE YAM MUNTAH HIJO TUH..????..DAH-DAH..BATAL PUASA TAK TAHU...>_<.

HAH..kan tadi aku dah habak dah..amacam nyesal tak kowam baca..hahahha...OKx2..segala puji..ayat-ayat jeles boleh ditulis di ruangan komen OK...>_<..(nie lar jadinya bila kanak-kanak mula berimaginasi...ishx4)




Hehehehe...segala entri di atas just guraun semata-mata ok..tapi sronok jugak kalau jadi kenyataan yerk..>_<..(angan-angan budak-budak)


>kowam ade hati kowam cuci..kowam ade agama kowam jaga...kowam ada otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikummm...<




notakakikecik: mati aku kalau Lisa bebetul bace nie...mesti kene saman nie...hasssudah...baek mintak maaf cepat...!!!






5 3 orang nak menyampuk:

si kiut lavender berkata... [Reply]

jer...ingatkan mr. k ja yg angau ngan Lisa..upanya si kebaboomm pun sma....

IkhAnif berkata... [Reply]

SKL:awat..??..hang jeles ka..???..muahahaha..>_<

si kiut lavender berkata... [Reply]

ish3...sikit pun x.,,,wekk!

IkhAnif berkata... [Reply]

jeles cakap..wahahaha...

edayu nurdin berkata... [Reply]

waah2..berangan lebih nieh..haha.entry yng besh..