3 Ogos 2011

Makna Cinta Bagi Para Guru....

Assalamualaikum blogger-blogger and reader-reader skalian..^_^

click untuk tumbesaran melampau..!!!
Cikucak..!!!...(bergurau pulak..)..weit..mekome-mekome pegi ke tak solat trawih tadi..??..sape dia ponteng sembahyang trawih tadi gara-gara nak pegi maen mercun angkat tangan..???..(intai di balek laptop mencari siapa yam mengangkat tangan)...ceh..takdek..??..bagus lar kowam semua nie..hehehe


Ok-Ok..entri yam lepas agak menghasut jiwa jugak..sape yam takdan nak bace klik SINI cepat-cepat OK..^_^...


Ollright...kowam semua yam penah bercouple atau yam tengah bercouple mesti tau makna cinta nie betol tak..ermm..pernah tak kowam try tanya cikgu ape itu cinta...???..aku tau tak penah..coz kalau kowam tanye mesti kowam akan dapat nasihat yam kaw-kaw punye dari cikgu tu..hehehe..(aku tahu sebab aku penah kene)
Bagi sesape yam tak pernah tanye lagi and ade NINE Y TWO..(nawaitu)..nak gi tanye..baek kowam bace jer kat sini..tak yah sibok-sibok nak menebalkan muka kowam pergi menghadap cikgu-cikgu tu OK..^_^..



GURU FIZIK
Cinta merupakan daya tarik–menarik antara kutub positif  ke kutub yang tak sejenisnya (tentulah lelaki vs perempuan)

GURU BIOLOGI
Cinta merupakan cara mempelajari hubungan antara makhluk hidupan dengan lingkungannya

GURU KIMIA
Cinta merupakan tindakbalas kimia yang tidak diketahui unsurnya

GURU MATEMATIK
Cinta adalah satu cara untuk menentukan daerah ketidaksamaan antara dua garis yang tidak sejajar

GURU PENDIDIKAN ISLAM

Jangan sekali-kali meninggalkan cinta tetapi jangan terlalu dekat padanya kerana hidup ini penuh dengan iblis dan syaitan yang sanggup menggoda manusia untuk membuat dosa dan cinta adalah sasaran dosa (cinta la YG 1 ALLAH itu cinta yg hakiki dpt kan cinta yg halal d dunia dan akhirat)

GURU PENDIDIKAN MUZIK
Cinta adalah ibarat irama dan lagu yang tidak dapat dipisahkan

GURU EKONOMI
Cinta merupakan keperluan manusia yang harus dipenuhi sama ada secara langsung atau tidak langsung

GURU SEJARAH

Cinta hanya akan menjadi cinta sekiranya ianya tepat dan benar. Tapi jangan lupa jika ada sebab, pasti ada akibatnya.

GURU GEOGRAFI
Cinta adalah seperti 4 musim yang melanda kebanyakan Negara Eropah….kadangkala berbunga, kadangkala panas, kadangkala dingin dan kadangkalanya luruh

GURU BAHASA
Cinta dianggap indah kerana di dalamnya ada satu kesatuan yang harmonis antara bentuk bahasa dan isinya
Yg pasti tafsir cinta mengikut kehendak Allah yg satu…bertemu berpisah semua kerna Allah…..

Indah nya cinta kalau agama d serta bersama…
cinta ALLAH DAN RASUL ADALAH YG UTAMA DAN DI UTAMAKAN
JGN TERPEDAYA KERNA CINTA DUNIA YG SEMENTARA…


-So..kowam ade mate kowam bace..kowam ade akal kowam faham..kowam ade otak..??..kowam PK lar sniri...Assalamualaikumm...

p/s:next entri.:aku nak buat pengakuan siket nie......=_="

9 3 orang try hard:

honeybeesyue berkata... [Reply]

entry yg sgt kreatif! ;)

AnNa FaRHaNa berkata... [Reply]

nice entry!!!

teyn teyn berkata... [Reply]

waaa .. interesting! hehe

IkhAnif berkata... [Reply]

@honeybeesyue & @anna farhana:thnk yaw..copy paste dari mukabuku jer nie..hehehe..(kantoi suda..)

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata... [Reply]

cinta oh cinta

nice entri

kretip kretip

:)

fiq. berkata... [Reply]

cikgu pendidikan khas: cinta bukan sahaja timbuk dr hati tapi memerlukan simpati dan empati juga. dan sentiasa memandang positif dan merasakan setiap insan ada keupayaan sendiri dan ada kelainan yang menimbulkan cinta..

weh, aku reka je,,hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

teyn teyn :thnx...^_^

IkhAnif berkata... [Reply]

choki:thnx yaw..:)

IkhAnif berkata... [Reply]

fiq: wey..boleh tambah nie..tapi terlambat arr bro..hehehe