Geng Berus Gigi..

6 September 2011

Aku Lelaki Bukan Perompuan...

~~Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader~~


"Larr..aku ingatkan ko nie prompuan..rupe-rupenyer lelaki erk...ingatkan baru jerk nak tackle nak suruh jadik awek aku yam ke-5..."

WAAAA....!!!!!.

PERGHHH...sapa yang kat sini cakap admin blog nie prompuan..??..cait..potong duwit raye...apsal kowam cakap admin blog nie prompuan erk..??..(dengan nada sedih..)..

Untuk pengetahuan kowam nama panjang aku Mohd Ikmal Hanif bin Bokhori..aku ulang skali lagi BIN yerk bukan BINTI...Ik tu nama manja aku..(manja kew..)

Kowam tak caye lagi..kalau tak caye meh sini aku nak bagi penampo 360 darjah free-free nak..??(mak ai garang nyer..)

Kalau kowam kurang kepercayaan kat aku try kowam tengok gambar kat bawah nie...


"Mak aii..sejuk perut mak ko branakkan ko..dah lar encem..cute pulak tuh...kalau Lisa Surihani jumpa ko..memam melepas lar Yusri tu kan.."

Allaa..takyah puji sangat...malu aku...hahahaha...(ayat nak mintak penampo laju-laju..)..

So..lepas nie aku harap sesangat..jangan lar kowam tersalah target cakap aku nie prompuan...aku tahu penulisan and gambar dalam entre aku nie nak ke prompuwanan..(konfem BM failed..)..tapi..aku tetap lelaki..tak pernah dalam fikiran aku nak bertranform jadi prompuan..

Try bayangkan kalo muka aku pakai tudung...pakai selendang mesti mletop kan...WEITT...kowam jangan nak bayang yang lebih-lebih..jatuh maruah aku kang...


That`s all for today..>kowam ade hati kowam nilai..kowam ade tangan kowam komen..kowam ade otak..??..kowam PK lar sniri...Assalamualaikumm<

notakakikechik: sape yang panggil aku prompuan tanak tawan...


26 3 orang nak menyampuk:

Paris Hilton (M) berkata... [Reply]

huhukkk
mcm sy katekan widget tu pyhlah awk...
buat ssh nk bce je haa

FarihaH d'SITU dan d'SINI berkata... [Reply]

haha..ik pompuan??memang tak lah..tu lah tulis short form gedik2 sangat..mcm pompuan da..huhu

sis92 berkata... [Reply]

hehe cian awk cik ikhanif..
sentap ye. hehe

~Nana 귀여운~ berkata... [Reply]

kuang3, nasib badan..sabau ye

IkhAnif berkata... [Reply]

paris: dah buang dah..hilang kengkura aku..T_T...hahaha

farihah: lepas nie guna short form ayat gengster punyer dah..hehehe

sis: tersentap sesangat lar..macammane lar boleh tetibe tertukar jantina nie..>_<

Fahz berkata... [Reply]

waw..teruja...ensem2..tergoda mak nyah :P

ctk berkata... [Reply]

hehehe...mmg ayat pon nmpk cm pompuan ckit...hahaha...
tp ct percye lelaki sbb tgk gambo tuh (arap2 betOi :P)

ain dzaya berkata... [Reply]

ko jgn nk perasaan hensem sgt buleehhh takk....hahahahahahahhahaahhahaha

Run Away♥ berkata... [Reply]

baju raya hijau...hik...;d

IkhAnif berkata... [Reply]

nana: tu larh punyer pasai..T_T..hahaha


fahz: tergoda..??..ermm..agakx2..bile kite boleh start couple....wahahaha..

IkhAnif berkata... [Reply]

ctk: cait..yang tuh ori punyer...>_<


ain dzaya: kakak jeles ngan adek..??..memam tak leh blah...hahaha..


Run away: kenape..??..macthing ker kite..??..hehehehe

RinsyaRyc berkata... [Reply]

haha....

>>aku first2 pike ko pempuan jugak.. Kiihkihkih.. (ayat ada mnje sikit2.. Anak manja keh? ikikiki ^^ jngn marah..)


http://bulatmata.blogspot.com/
BulatMata

IkhAnif berkata... [Reply]

Rin: mane ade ayat manja..ayat sopan tuh.hahaha...cait..potong duit raya...muahahah...

RinsyaRyc berkata... [Reply]

hoh? sopan?

-potongla duit raya. aku tak heran..>>dh tua bangka nak dpt duit raya tu melampaula pulak.. hihihi
kasi can dengan budak manja dpt duit raya..


http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

mengaku pun dah tua...hahahaha...manyak lar ko budak manja..kalo nak cakap arr..aku boleh tolong pos kan...hahaha

RinsyaRyc berkata... [Reply]

>>ko ingat aku lelaki keh? Cis!

(takdek org laki nak menggedik letak nama bulat mata +rinsyaryc.. Sah2 pempuan)

-aku memang dh lama tua.. ko tuh aje budak manja.. tua-tua cita sal duit raya.. kihkihkih..

Kalo nak pos, pos cepat...



http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: ceh..padahal nak jugak...kalo nak cakap..aku memam lar budakx2 lg..._+<

RinsyaRyc berkata... [Reply]

oh.. patut arr manja-manja.. budak rupanya.. hihihi...


>>meh panggil aku kakak..


http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: alololo..akak rin.,.hahaha..cute tak cute tak..??..memam aku cute..hahaha

RinsyaRyc berkata... [Reply]

minta puji


http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: allaa...ko nak puji aku ko malu..baek aku puji diri sendiri...hahaha

RinsyaRyc berkata... [Reply]

hai! --->tegur balik setelah sekian lama..

IkhAnif berkata... [Reply]

jumpe erk ko entri nieh..agagaga..>_<

JaLi AshBurn berkata... [Reply]

wahahaha, . . . . ko memang kelakar la, . .. . . . best gile blog ko ni, . . . . aku follow blog yg best2, . . :D

✿ Cik Nisa ✿ berkata... [Reply]

ouh lelaki . haha
hai boleh berkenalan . ekeke ;P

IkhAnif berkata... [Reply]

jali: hek..??..heheh..thnx bro..>_<

cik nisa: erk..??..apsal..??..T_T