Geng Berus Gigi..

19 September 2011

Aku Reject Prompuan Camnie..Harap Maaf..

~~ Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader ~~



Entre nie aku buat khas untuk sesapa yang nak mengisi borang untuk jawatan girlfriend aku ulang skali lagi..GIRLFRIEND merangkap kekasih sepenuh masa aku..hahaha...(promote diri nampak..)


Jadik..kalau sesapa yang ada takdek ciri-ciri kat bawah boleh lar menebalkan muka ambik borang kat kaunter pendaftaran yerk..(dah macam daftar masok U dah nieh...)


1.Super-duper Gedik...??..REJECT..!!!



"Ayang-ayang..malam nie kan..I nak makan shushi larr ayang..ayang dengar tak nieh..??..I sayang..sayang..*dengan suara manja + buat muka kiut mintak penampo..."


Wallawehhh...!!!...kalau ade spesies camnieh..aku lar orang pertama yang akan menjauhkan diri...bukan aku tak suka..juz geli-geleman sket jer...so..kepada cik kak yang nak ambik borang tuh..pastikan tadek mende nie erk..


2.Samseng...REJECT..!!!



"Woi..lu nak usha aku..nak couple ngan aku..aku dah bagik...sekarang..lu layan lar aku elok-elok..skrang cuci kasut aku tu CEPATTTT..!!!!.."


Kowam nak ke ade awek camnieh..??..kalau dah taste kowam camnie aku tak salahkan kowam erk...tapi bagi aku..aku REJECT...!!!!..NEXT..!!!


3.Makeup 8 Inci..



"AIK...???..semalam aku nampak jrawat kat muka ko penuh...tapi harinie apsal muka ko suci je aku tengok..putih + gebu lagi..ko pakai minyak lintah ke beb..??"


Bagi aku..makeup tu tak salah..tapi kalo nak makeup pun..agak-agak arr..jangan larr melebih sangat...


4.Cakap Meraban..



"WOI..T**K MUKA IKAN MASIN ADE HATI NAK BERKENALAN NGAN AKU..B*B* BETOLLAA...KO DENGA TAK..??..B*B*..."


Kalau ade yang style camnieh...memam dalam hati and jiwa aku akanku reject trus dyer nieh...tak sanggup aku...


5.Rambut Berselerak..



"You...cantik tak rambut I nieh..??..berkibar megah jer kan..."


Adoyai..!!!..megah pak hang..kalau lurus macam rambut Lisa Surihani and Juliana Evans takpe larr...ni kalau dah camtuh...eerrmmm...tak yah larr...


 









So..sape-sape yang tak tersenarai di dalam kategori di atas..boleh lar mengisi borang yerk...ingat..!!..muka tak penting yang penting hati..


>kowam ada hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam komen..kowam ade otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikum..<

notakakikechik: kehabisan idea...*blurrr...



33 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

aku takmo hanta borang.. mak aku tak kasi acane? ekekeke..

apela ko budak kecik.. dh nak cari bakal bini keww? ekekeke


http://bulatmata.blogspot.com/

cik idora berkata... [Reply]

hehe.. nk isi borng jd girlfrd awk lah.. hhehe =P

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

rase mcm tak tesenarai dlm yg kne reject.. buleh la kan? hahaha..

syafiqakarim berkata... [Reply]

gua tak de ciri2 tersebut.bole tak kita couple?hahaha

nini syuffina jalil berkata... [Reply]

ahakz,

lawak lah entry ni, mcm ade unsur2 geram ;p

nice2 :)

farz zull berkata... [Reply]

haha, cakap merabann...aikk, ok la rambut tuh, alleycats wo00...keh3x

Suzana.Sukri berkata... [Reply]

xyah nk mntk borang , kompem kene reject da :(((

B33HA berkata... [Reply]

haha..aku xleh nk isi borg la..semua ciri2 aku ade kt ats tu..

nice blog !!

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

part lisa surihani tu slow sket yer,,,huh

~bUih-bUih ciNta~ berkata... [Reply]

hahaha, adui siap uat kriteria dh tu..;p

Syarifah Maryam Salsabila berkata... [Reply]

haha..nice..smg ade yg mengisi borang..jln2 sini n follow :)

sleeping_maniac90 berkata... [Reply]

haha sngal..
pompuan pn x ska ngn pompuan gedik..
ingt laki ska pmpuan gedik..
ye la kdg2 tgk laki lyn je pompuan gedik..

si kiut lavender berkata... [Reply]

canteknya juliana..:)

comeynya lisa..^^,

nak tlg isi borang utk musfirahlah..heee

ieyza afieyna berkata... [Reply]

tak tersenarai la..
nak isi borang bole ??

huhu ~~:P

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: mane ade bakal bini..jus nak carik bakal awek jer..


cik idora: yeay-yeay..penyertaan per-1..hahaha..

nn: hanto jngn x hanto..lagipun umah dah dekat tuh..hahaha..

IkhAnif berkata... [Reply]

syafiq: oi mak engkau..aku minat kat prompuan jerk..ahhaha...


nini: unsur geram..??..xdek arr..hahaha..


farz: adek bradek die arr tuh..hehehe

IkhAnif berkata... [Reply]

suzana: aikk..??..mane tahu..silapx2 kamu calon terpilih..hahaha...


b33ha: mak aiii...LARIII..!!!!


yen: lisa x lisa...aku cop..hhahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

BBC: allaarr..bese larr...audition cari awek..hahaha..


syarifah: semoga ada..??..hahaha..ayat cam x komfen tuh..hehehe


SM: mane ade...lelaki pun ramai yng anti ngan pompuan gedik...laen macam jerk tngk..ngeri pun hado..hahaa

IkhAnif berkata... [Reply]

SKL: SURUH DIE DATANG SENDIRI ARR...hehehe..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

ieyza: BOLEH-BOLEH-BOLEH..!!! hahaha...

si kiut lavender berkata... [Reply]

kalau skl nak isi borang utk diri sendiri leh ark..hahaha..

IkhAnif berkata... [Reply]

skl: nak jugak..??..erm..cukup ke ketegori tuh...hahaha

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

weyh,,ni da ramai nak isi borang,,,aku tak nak ramai,,aku nak lisa je,,hehehe :)

IkhAnif berkata... [Reply]

yen: ek elleh..borng je bnyk..dlm hatiku tetap lisa...hahaha..ko tahu ape..

RinsyaRyc berkata... [Reply]

ko nak awek tapi taknak buat jadi bini buat ape? kocian diorang.. huhu..


http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: aku nk..tapi diowang xnak...hahaha

RinsyaRyc berkata... [Reply]

takpe aku paham dengan prasaan diorang -----> sapela pempuan nak kawen dengan budak kecik.. ekkekeke


http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: ekelleeh...ko perli aku..nanti..silapx2..ko kawen ngan budak kecik nak,,??..Ameeennn cepat..!!

ciNdhaDahniEa berkata... [Reply]

amboi.. hihi semoga jumpe jodoh yang di cari ye... ;)

IkhAnif berkata... [Reply]

cindha: Ameennnn...hahaha..

teyn teyn berkata... [Reply]

amboi .. taste bukan maen lagi kan ?

Diana Azis berkata... [Reply]

Wah..ramai jugak nk isi borang tu..semoga berjumpa dgn yg diidamkan.. :)

IkhAnif berkata... [Reply]

kak faten: ckp nak ngorat nora danish..taste mesti power...hahaha..


diana aziz: Amennn..hahaha...diowang tulis je tuh..yang anto..T_T..hahaha