Geng Berus Gigi..

17 September 2011

Artis Followers yang ke- 400...???

~~ Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader ~~

"What the heck...???..artis lu manyak tippu sama gua maaa...gua talak percaya ladi sama lu.."


Hangpa tengok..!!!..400 tuhh..makin tercapai larr angan-angan aku...muahahahhaa

Klik SINI kalau nak pasai apa yang aku melalut tuh...

Yep..kowam dah tengok gambar kat atas tuh kan..and terbukti bukan Abang Ben yang jadik followers yang ke-400 aku *dengan nada keciwa*

Tetapi.......




WAAA......artis yang jadik followers aku yang ke-400 larr..kowam hado..???



"artis..???..artis mana..??..tak pernah dengar pun artis nama Bella Luna nieh..."


Yang sbenanyer Admin blog tu ialah Lisa Surihani..YES..Lisa Surihani bakal awek aku tuh...terbukti..Lisa Surihani dah lama menskodeng blog aku...hahaha...ko dah kalah Yen ngan Yusri...bla arr...aku dah dapat dia...


Tak caye..??..lantak kowam lar..aku takdek hak nak suruh kowam percayakan aku...ermmm..try kowam usha header dia...




Kalau nak kenal-kenal or nak skodeng dia pergi lar terjah blog dia...kalau nak pergi blog dia klik kat header tu erk...


Tak percaya lagi..???..ermm..try larr kowam baca blog dia dulu...gi baca nuh...nanti baru kowam tahu aku tipu ke tak....





BACA DULU..BLOG DIA..!!..
INI AMARAN KERAS...!!!










DUSH..DUSH..DUSH....

HAMEK KAW....
CILAKE PUNYER BUDAK...

KEBAAABBOOOOMMMMM....

.............................................................................................................


Harian Metropilisi : 
Admin blog kakitulis ditemui mati akibat dibelasah oleh blogger-blogger yang tidak puas hati..punca kejadian ialah admin blog tersebut telah pun menipu blogger-blogger lain dengan menyatakan bahawa artis telah mengfollow blog beliau...


berita lanjut di mukasurat 3,5,8
.............................................................................................................


>kowam ada hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam komen..kowam ada otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikumm..<


notakakikechik: maaf kak bella...adek disini ingin bergurau senda dengan kakak and reader-reader lain...tolom jangan saman saya..!!!!

18 3 orang nak menyampuk:

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

terima kasih sebab bagi tau blog dia,,,perjuangan aku belum tamat beb hahaha,,,go go lisa :)

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

truskan angan angan kau tu keyh :) hahah

RinsyaRyc berkata... [Reply]

sape plak bella luna.. hihihi

http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

yen: ekelleh...hang jeles ngan aku yen..??..hahaha..pigi daa..

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: bella luna..??? jeng-jeng-jeng..hahaha

Nur Salsabilla berkata... [Reply]

haha. ciscis. aku yg follow dia terus jadi konpius nok!!

Dushdush!

hehe. wahh. ramai followers !

Ini Kisah Tia berkata... [Reply]

uish , ni macam paksa . haha .. okey2 p singgah sana :)

fiq. berkata... [Reply]

hah? retis ke? huhu. tahniah 400 suda! bila 4000 bagi tau guwa ok







*kidding =]

i am S!L4H.. berkata... [Reply]

bella luna. name glemer tuu. haha

si kiut lavender berkata... [Reply]

eh3..kaka Bella..Ik nih berangan je qeja dya..
xpelah teruskan perjuangan kamu itu..hee..:)

IkhAnif berkata... [Reply]

nur salsabilla: hahaha..sowi-sowi..ramai followers..??..tak sampai target lagi..hahaha


tia: mane ade paksa..tegas sket jek...hahah


fiq: 4000..??..lu tengok arr mybe 4-5 tahun lagi kot...>_<

Khairull-Dean berkata... [Reply]

tahniahhhhh...

IkhAnif berkata... [Reply]

silah: jngn maen-maen ngan nama tuh..calang-calang orng jek yng ade.. =_="


SKL: cait..brangan..??..hahaha..setiap kejayaan bermula daripada angan-angan..so bebanyakkan brangan yerk..>_<

si kiut lavender berkata... [Reply]

yelah..sabo jelah ngan budax nih..ehhe..:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata... [Reply]

tahniah tahniah . makin ramai peminat nie . hee:)

bella luna berkata... [Reply]

deym,tetiba je aku berasa malu bace entry kamu si IK,rase mcm kena condemn jek,uhukz2,.bdw,thanks sudi buat entry pasal followers ke 400,tak kena paksa kan?*sambil buat mata ke atas,haha*

IkhAnif berkata... [Reply]

deaN: THNX BRO...>_<

SKL: sabo itu sbahagian dripd Iman..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

choki: peminat..??.tehehhee...xdek maknenyer peminta..>_<



bella: hahaha..sukarela nk bwat tuh..hehehe...thnx yep..>_<