Geng Berus Gigi..

23 September 2011

Dia Mai Dah...!!!!

~~ Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader ~~





....WWWAAAAALLLLAAAAWWWEEEHHHHH....!!!






"Tuuuut dia...dia mai dah..dia mai dah...!!"



"Apa benda yang mai nieh..??"



HAH..!!..kebengaban aku nak tulis entre mai dah...apsal aku pun tak tahu lar..baru entre yang ke-60 dah bengap tahap ayam berkokok tak lepas...






Perghh..aku tak tahu larr macam mane otai-otai tuh boleh update entre diowang...dalam sehari, kalau tak lebih satu entre tak sah..






Blog aku nih, nak capai 1 entre sehari pun habis perah otak..mengalahkan K Rajagopal memikirkan taktik terbaru untuk pasukan Malaysia..




Memam tak dapat dinafikan otak otai nieh kite takleh lawan..






HAHHH...!!!..DIA DATANG LAGI..!!!...






Mampukah blog ini bertahan..???..




...JENG-JENG-JENG...





>kowam ada hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam komen...kowam ada otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikum<






notakakikechik: cam mane larr kowam boleh tulis entre banyakx2 erk..??



21 3 orang nak menyampuk:

si kiut lavender berkata... [Reply]

Insya Allah boleh bertahan punyalah..

teruskan dgn otak mengarut anda..
pasti bahagia..*_*

IkhAnif berkata... [Reply]

SKL: thnx..otk mengarut..??..ceh..sabo je arr..>_<

ctk berkata... [Reply]

bialah mereka...blog kita suka aty kita maw update bila..aslkan jgn mati trus..hehehe...gogogo ale ale ale..

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

blog otai otai sume ada panduan,,tentang apa yg dia nak tulis,,blog ik pulak hanya memerlukan lisa sebagai panduan hahaha,,pastu bergaduh dgn aku,,meh sini meh

afzalsukasuki berkata... [Reply]

slow2 kayuh :)

si kiut lavender berkata... [Reply]

hahah..yelah..otak ngarut tulah yg buat entry jdi bez...xskema..:P

ieyza afieyna berkata... [Reply]

ala tulis je apa2.. hee.. ^^
asalkn active...jgn biarkn bersawang..


Kisah kasim ,wan dan laptopnya

RinsyaRyc berkata... [Reply]

><

tengok keadaan larr.. muahemohemo...


http://bulatmata.blogspot.com/

nasyitahahmadzaini berkata... [Reply]

kite pon da buntu....tulun!!!!!!!!~

IkhAnif berkata... [Reply]

ctk: haularr...nak carik idea perghh..habis tekan otak..


yen: hadoyai...ko x habesx2 nk rampas awek aku...biakan kami bahgia bersama...hakx4

IkhAnif berkata... [Reply]

afzal: slow-slow-slow..tetibe terhenti trus..


SKL: YEAY...blog nie best..hahaha


ieyza: finding sumthing arr nie..cuak dah blogwalking...>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: tngk kiri..tngk kanan dah nie...


nasyitah: tak dapek den nak nolong...>_<

Nafisah Ruslan berkata... [Reply]

kadang diorang ni, banyak simpan dekat draft. bila diorang terasa nak update dan diorang terus publish,, tu yg jadi byk kadang2 tu .. hehe

IkhAnif berkata... [Reply]

nafisah: betol juugak tuh...aiii..kene try nie..

RinsyaRyc berkata... [Reply]

jaga2 kepala terteleng ti.. ekekeke.. ^^


http://bulatmata.blogspot.com/

RinsyaRyc berkata... [Reply]

IK, bye ><

http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: bye..??..wei..x paham betolla aku ngan ko nieh..>_<

RinsyaRyc berkata... [Reply]

ekeke... dah ah, aku malas nak tengok entri lama... rajin ko balas eh... orang len aku komen takde pulak melayan.. mihehehe..

http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: sdey + sayu je aku bace..hahaha..kesian kat ko ek..hehehe

RinsyaRyc berkata... [Reply]

apesal ko sedeyh pulok? aku bukannya bini ngko pun... hahahha (*tiru ayat someone)

http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: kalo ko bini aku pun..rase cam tak sampai ati jer nak ngaku..hahaha..