16 September 2011

Kan Bagus Kalau..........

~~Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader~~


AWAS...INI ENTRE SYOK SENDIRI..BIMBINGAN IBU BAPA BAGI KANAK-KANAK 4 TAHUN KE ATAS DIGALAKKAN..SEKIAN...



Kan bagus kalau follower naek mendadak macam dalam friend list mukabuku aku...setiap hari mesti ade orang request..


sampaikan dalam 2 hari aku tak bukak jadik camni hah


yang penting..143 request...

Mesti aku akan jadik femes kan...kalahlar brother ben lepas nieh...hahaha...tapi badan ketul-ketul dia aku takleh lawan...


jangan pandang lama-lama..suami orang nieh...

Mesti nanti duit dalam account nuffnang aku meningkatkan..taklar stay camtuh jerk..hari-hari bukak singgit jerk yang hade..




Kalo meningkat sampai berjuta-juta..akanku beli kereta mercedes mclaren slr...mesti nanti Juliana Evans and Lisa Surihani nak usha aku kan..tapi akanku reject permohonan itu...muahahaha...


yang nie aku cop..jangan pegang..

Mesti nanti setiap entri yang aku post akan ada 100 komen masuk + 1001 pengelike..hahaha...




And nanti mesti setiap blog yang aku masuk bila aku scroll kat bloglist dia mesti akan ada alamat blog nieh..



OK-OK..aku rasa ada yang dah termuntah hijau tuh...
so baek aku brenti dulu sebelum ada yang nak saman aku...apa-apa pun abang ben..mintak maaf bang..gurauwan jer tuh..abang tetap best bro...bagi yang dah terjeluak tuh..sori gak..aku dah bagi warning kat atas...


>kowam ada hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam komen..kowam ada otak..??..kowan PK lar sniri..Assalamualaikum<



notakakikechik: jeles tngk blogger otai...cilake kow ik..ngan otai pun nak jeles...





19 3 orang try hard:

tiey berkata... [Reply]

hahhahhaa,,ambOii..berangn jauhh napakk,,wekss,,,,hahaha,,tapi xpew la ea,,,sy doakan ,,yew la,,blOg da cntikk,xcam blog buruk kite,,wekss :p

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

hahahah kesian kesian semua tu hanya mimpi heheheh,,,,

cik kiwi's berkata... [Reply]

hahahahaha.....kalaulah ye tak. jangan risau. sikit masa lagi mesti ik up punya. cayelah..InsyaAllah..:)

ArulchelseA berkata... [Reply]

tu la pasal bro..blog tk mcm fb..klau tk dlm seari je bleh bnyk follower...kih kih kih

bella luna berkata... [Reply]

tak pe2,angan2 tu penting,.kdg2 tak semua benda tu mustahil kan?hehe,.aku doakan moga ko berjaya and dah dapat kereta tu nanti jgn lupa lak nak bwk aku g jenjalan yea,hehe,.

IkhAnif berkata... [Reply]

tiey: ek elleh...blog ik simple jerk...kelam je tengok...hahaha


yen: setiap kejayaan bermula daripada 1 impian...muahahaha...

IkhAnif berkata... [Reply]

cik kiwi: Amennnnnn banyk-bnyk...hahaha..


arul: yang tuh..abng ben ashaari jer yng bleh dpt cam tuh...hehee..

bella: jngn risao..ko bagik jer alamat umah ko..nanti aku bawak g jengjalan skitar perumahan cheras OK x..???..hahaha

si kiut lavender berkata... [Reply]

alahai...dya nih sepupu sepapat ngan mat jenin ker...berangan tiggi menggayut pkoko klapa..xpa2..nanti2 adalah tuh impianmu tercapai..:)

ain dzaya berkata... [Reply]

otai cam ain dzaya...jelez tak...tunggu hujung tahun nie dah capai 1000 folower..hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

SKL> mat jenin..??.pakcik angkat tuh..hahaaha...Ameennn..slalunyer berkat doa SKL nieh..hahaha...


ain dzaya: otai..??.please arr...hahaha..prasan je lbey..ape pun tak bleh...(=_=")

RinsyaRyc berkata... [Reply]

tak bleh tahan golek2 ketawa tengok ngko jeles ngan ben.. hihihi..

>>aku tak pandang lelaki ketul2.. geli sikit jek...

http://bulatmata.blogspot.com/

Artie berkata... [Reply]

huhu.. Otai pun nak jeles -,- Nak cari popular aje kot dia uh... hehe,, KALAU DENGAN USAHA :)

ieyza afieyna berkata... [Reply]

ala.. relax la.. usaha tngga kejayaan..
berblog x same mcm fb... hehe

IkhAnif berkata... [Reply]

ieyza: tu larr...more adventure in blogging than facebookin..*ceewahh..speaking pulak...hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: ko x pandang lelaki ketulx2..??..nasib baek badan aku ketulx2..hahaha...


Artie: mesti arr...kejelesan itu penting untuk berjaya..muahahaha..

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

congratz.. chaiyok!!

feeling bored just now!! dont wanna blogging rite now..! serabutttt!!

IkhAnif berkata... [Reply]

NN: serabut..??..terjun bangunan nanti hilang arr rasa tuh..hehehe..*kiddim..

Ini Kisah Tia berkata... [Reply]

kalau macam tu kita sama ah ..

IkhAnif berkata... [Reply]

tia: ehx3..ade geng arr...hahhaa..>_<