Geng Berus Gigi..

11 September 2011

Kowam Ada..Aku Nak Jugak...T_T..*episod 2

~~Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader~~




Episod 2..???..hek ermmm...bagi sesapa yang tak tahu kenapa tetiba terklua episod ke-2 and kemana episod pertama menghilang kowam boleh check in kat SINI...ingat check in dulu baru sambung baca..kalau tak aku ketuk kepala sowang-sowang...(tunjuk garang konon..)


OK-OK..jom sambung episod ke-2...




~~ So aku nak criterkan tentang mengapa aku nak sangat mende tuh...(mende apa..??..kan aku dah suruh baca episod 1..kowam degil...amik ko..)..


First reason:


Lisa Surirumahku: 
B....B..Lisakan sayang sangat kat B tahu tak..??..B sayang kat Lisa tak..??

Ik: 
Alolololo...mestilar..I will love you till my end nafas B...cweet tak Ik..??
(perghhh...ko bagi dialog macam nak mintak kaki lekat kat kepala jerk...)


~~ Ok-ok bayangkan kalau aku ada mende tuh...mesti hari-hari aku akan dengar awek aku cakap camtuh kat aku..waaaa...~~


Second reason:


Lisa Surirumahku:
Ermm..Ik..tadi Lisa nampak Ik bercakap ngan prompuan tuh..saper nama dye..ermmm..Juliani Evanue..??..jeles Lisa tau...


~~ Perghhh...nanti mesti tiap-tiap hari sidia akan jeles kalo nampak kita ngan pompuan lain kan...nanti bolehlar aku pujuk guna ayat sweet-sweet kat dye...~~



Third reason: 


Lisa Surirumahku:
 Biiiii...hari raya niekan B pakai baju kaler Pink erk...baru maching kita 2 orang..ingat erk..kalo tak..tanak tawan nan Ik...

Ik:
 Kaler pink..???..ermmm..ermm..ermmm...OK larrr...asalkan B hepi...


Lisa surirumahku: 
Nie sayang Ik ketat-ketat nie....


~~ pergh...akan ku berkorban apa sahaja untukmu walaupun aku ANTI PINK..!!!!...



Tu jerk..bukan malas tapi aku dah abih idea dah bro and sis..Lisa dah clash ngan aku slepas 2 minggu couple ngan dye..Yusra dah rampas dye dari aku..lepas nie aku nak try usha Juliani Evanue plak..Zazan baling jauh-jauh...(tinggi angan-angan ko Ik..)
'


So..sekarang..aku still single and kaunter pendaftaran still bukak lagi..sapa-sapa yang nak cepat bratur in a straight line K...meh sini nak bagi borang..pastikan ada :
-no fon
-alamat
-alamat mukabuku
-gambar sbenar..bukan kopipaste yerk..
(promote diri nampak bang...)


~~kowam ada hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam komen..kowam ada otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikumm..~~


notakakikechik: COP-COP...entre nie takdek kene mengena ngan yang hidup and dah meninggal K...



8 3 orang nak menyampuk:

ain dzaya berkata... [Reply]

hahahaha...ley ta jgn buat prangai gilerr...

IkhAnif berkata... [Reply]

adek ko gak...hahaha

Lady Diana @ Lat'z berkata... [Reply]

haha..semoga dipertemukan jodoh..

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata... [Reply]

semoga jumpe jodoh ye :)

Run Away♥ berkata... [Reply]

moga berjmpa jodohnya...;d

IkhAnif berkata... [Reply]

lat`z: Ameennnn...

choki: Ameeeeennnnn.....

run away: Ameeennnnnnnnnn.....

(InsyaAllah dpt..hahhaha)

RinsyaRyc berkata... [Reply]

hehe.. budak kecik ni... isk isk isk (geleng kepala jap)

http://bulatmata.blogspot.com/

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: ish...tak patut....>_<