Geng Berus Gigi..

4 September 2011

My Love Story..(Sadness..Lonely..)

~~Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader~~


Arrr..harinie aku nak emo-emo sikit...yang sbenanyer..entre nie special aku buat untuk sidia...(sidia..??..sape lar prompuan malang tu erk..)..

Nak tahu tak sape sidia tuh..??..arr..tengok gambar kat bawah nie..


Jap-jap-jap...kowam ingat dia tuh awek aku ker..??..eh-eh-eh..aku tak tulis pun dia tuh awek aku...nama si gadis comei molek nie ialah Fatin Ameerah...tapi sayang dia dah ada incik kumbang gagah dia..(waaa...merana ko Ik..hahaha..)


Beliau ialah admin untuk blog yang mempunyai kisah-kisah romantik..(romantik ker..??)..tak cayer..??..kowam check in lar sniri..


Apa sebab aku nak buat entre nie...tengok kat bawah...


Dah-dah..kalo aku crite pasal Kak Fatin nie sampai esok tak tentu habis crite cinta aku nie...ermm..aku tahu kowam malas nak baca..jadi..aku dah buatkan video khas untuk kowam...SO..pandai-pandai arr kowam tekan butang play yerk...

video

Sick of crying....
Tired of trying....
Yeah....
I am smiling....
But..
Inside I dying...


>kowam ada tangan kowam komen..kowam ada mata kowam tengok..kowam ade otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikumm..<

notakakikechik: yeah i`m single right now..who want to be my princess..??..>_<



13 3 orang nak menyampuk:

Fahz berkata... [Reply]

single?wahahah ada harapan nie.borang mana borang.pat2.huhuhu semmatkan :P

kepap;DD berkata... [Reply]

hahah tape, single pon single lah:) jodoh ta smpi lg tuh

~Nana 귀여운~ berkata... [Reply]

sedey...huhuhu
xper bunga bukan seekor kumbang bukan sekuntum..

cik bulan berkata... [Reply]

erk..akak single jugak..acane ni??ahahahaha..

#k bai..:p

Cik UcHi berkata... [Reply]

HEHE..NANTI ADE LA TU..SINGLE SEKARANG ESOK2 BELUM TENTU LAGI..

IkhAnif berkata... [Reply]

Fahz: takyah borang..bagi no. kira jadik trus..hahahah


kepap: time nie lar nak single..nanti kalo dah couple dah tak bebas lagi kan..??>.hahaha..>_<


Nana: tu lar masalahnyer..kalo kumbang seko..memam wajib dah dapat..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

cik bulan: nak carik yang muda...waaaa....hahahaha...


cik uchi: mintakx2 larr...heheheh>_<

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata... [Reply]

tape single sekarang pom . mne taw nnty dah sampai jodoh dah tak single . hehe

:)

teyn teyn berkata... [Reply]

alamak awak ..

pengsanlah tulis psl blog kite.
thx ye dek sudi cite psl blog usang sis.

kite tak comel pon la :p

nnt awk dpt makwe comel cun serta cantek mcm nora danish eh.
aminnn cepatt..

IkhAnif berkata... [Reply]

choki: memam larr...kalau dah bercouple memam takkan dipanggil single dah..hahaha.


teyn-teyn: nora danish..??..hahaha..Ik tak main nora danish..Ik maen Juliana evans..Lisa surihani..jerk...hahaha..>_<

ctk berkata... [Reply]

janji letOpkan blOg ct taw....hahahaha


eh,single eh???jirn sy pon single, umo dlm 30 . nk x? :PPP

IkhAnif berkata... [Reply]

ctk: 30..??..waaaa..T_T..saye taknak janda awal...wuaaaaa...>_<

Eyda Syahida berkata... [Reply]

EHEM2!!! hai ik.. HAHA