Geng Berus Gigi..

8 Oktober 2011

Aku Boleh Pukau Kowam...Tak Caye..??

~~ Assalamualaikum To Blogger-blogger And Reader-reader ~~

Sape tak caye yang aku boleh pukau orang.??..ok-ok...harinie aku akan tunjukkan kehebaktan aku kat kowam...tapi..nanti kowam jangan terkejut plak erk...


Scroll kat bawah..

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kalao nak brundur boleh lagi nieh...takut nanti ade ape-ape yang jadi tapi jangan salahkan aku yerk..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nak kene jugak ke..??..aii..aku takut arr nanti kowam saman aku plak...coz mende nie kalo kene silap-silap boleh gila woo...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

OK arr..kalo kowam nak sangat..
meh sini bia aku tunjukkan kehebaktan aku dalam pukau-memukau nie...konfirm hebak punyer..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

....JENG-JENG-JENG....



Camner..??..jadi tak.??..

APE..??!!..TAK JADIK..??

Adoyai..malunyer...K bye...=_="

>kowam ada hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam like..kowam ada otak.??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikum<


notakakikechik: sengal punyer entre...

16 3 orang nak menyampuk:

Thania berkata... [Reply]

eerrrr.... hahahhahahahhaa

~Nana 귀여운~ berkata... [Reply]

huh langsung xda kesan padakuuuu!!

Panggil Aku Han berkata... [Reply]

biler ditenung lama background die yg pusing2..huhu

RinsyaRyc berkata... [Reply]

I---->peningla... heh!

si kiut lavender berkata... [Reply]

ik mereng...ahaks..:P

IkhAnif berkata... [Reply]

thania: err..??..apsalsuke tetibe nieh..??..addoyai...


nana: all..tu magic tak jadik tuh..T_T


han: aku x tahu yng mane satu pusingx2..pening kpl ble tngk..huhuhuhu

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: ko memam slalu camtuh..hahaha..


SKL: sampai ati woo..T_T

sis92 berkata... [Reply]

tolong sis pengsan..hehe
jom join bloglist :)

ieyza afieyna berkata... [Reply]

argh.. juling jadi mata ni..
pening sudah.. hee

RinsyaRyc berkata... [Reply]

hahaa.. ko selalu buat aku pening kan?

misshannajr berkata... [Reply]

rolling eyes!! haha..

C i k P i p i T e m b a m berkata... [Reply]

hahahaha ! ade2 je tauu xD

IkhAnif berkata... [Reply]

sis: alamak..sis pengsan..??..ambiulanx2..!!!..

ieyza: yes..!!..sorang terpukau..hahaha

rin: ala..nie entre takdek motif nieh..hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

miss: hahaha...dye maen rollingx2 plak erk..hehehe...


cik PP: hehehe..entre bosanx2..hahahah

RinsyaRyc berkata... [Reply]

takpe la kalau takde motif pun. asal ko bahagia..

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: adoyai..ayat pasrah tuh..hahaha