Geng Berus Gigi..

9 Oktober 2011

Aku Nak Tiru..Tapi Tak Penah Boleh...T_T

~~ Assalamualaikum To Blogger-blogger And Reader-reader ~~



Wepp kowam-kowam yang kat depan laptop tuh..untuk pengetahuan kowam, tiru kat sini bukan bermaksud meniru dalam peperiksaan yerk...untuk pengetahuan kowam..aku tak penah meniru dalam preksa..orang jerk yang slalu tiru aku..(hampeh...)


Yang sbenanyer..aku nak critekan pasai idola aku sorang nieh..ape kaitan idola aku ngan tajuk kat atas..??..sabo lar kalo nak tahu..woish..tak dan-dan...


Ermm..kowam kenal tak dia nie sape..??

















Opsss-opsss...dia nie bukan bapak aku...datuk aku jauh sekali...dia nie arr idola aku..hensem tak..??..suci je muka dia kan..??..meh sini aku nak bagi sket criter tentang die nieh..


Nama             : Sheikh Mishari Rashid Al-Afasy
T.lahir           :  5 September 1976
Dilahirkan di  : Kuwait
Laen criter    : Seorang Qari dan Iman dari Masjid Al-Kabir di Bandar Kuwait


Nak lagi..??..wei-wei..kowam ingat aku nie WIKIPEDIA ke..??..gi lar search sendirik..


Kenapa beliau nie jadi idola aku..??..try kowam dengar beliau azan..



Aku slalu nak tiru azan cam beliau nieh..tapi memam tak boleh...tak tahu kenapa..kalo nak video dia ngaji lagi..rajin-rajinkan arr search kat YOUTUBE erk...sekarang dah paham dah kan ape kaitan idola aku nie ngan tajuk kat atas tukan..??


>Kowam ada hati kowam nilai..kowam ade tangan kowam like..kowam ada otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikum<


notakakikechik: kalo boleh arr..aku nak sangat jumpe ngan beliau nieh..sape nak bawak aku gi jumpe die..?? 

15 3 orang nak menyampuk:

gnesop.com berkata... [Reply]

masyallah... indah sungguh suara panggilan Ilahi tersebut

i am S!L4H.. berkata... [Reply]

merdu nye......

try la byk2 kali. hehe
practice make perfect....
kot~

sis92 berkata... [Reply]

huhu ingat ikhanif nk tiru exam tadi hehe

RinsyaRyc berkata... [Reply]

haha.. baiknya budak ni.. ^^

~Nana 귀여운~ berkata... [Reply]

setiap manusia ada kekurangan dan kelebihannya masing2....kalau kita mencuba tanpa meniru org lain..Insyaallah, kelebihan itu hadir tanpa kita duga...Insyaallah... x salah kalau mencuba cuba dan cuba lagiii..

ieyza afieyna berkata... [Reply]

merdunye,,

bgus jadi kn beliau sbgai idola :)

IkhAnif berkata... [Reply]

gnesop: sebab tu arr Ik bwaat dye jadi idola...sayu je kan..^_^


silah: hehehe...slalu dengar nak bwat perfect...tapi makin kelaut plak..hahaha


sis: mane ade...diowang je yng slalu tiru ik..

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: eii..mesti arr..sape ckp bdk nie jahat..??.hahaha


nana: Amin..mintakx2 arr boleh azan cam beliau tuh..^_^

ieyza: betulx3..>_<

C i k P i p i T e m b a m berkata... [Reply]

wahh... hebatt !

Cik Rose Cute berkata... [Reply]

Syahdu jer dengar beliau azan....tengok raut wajah dia pun bercahaya....

Paris Lipton berkata... [Reply]

wahhh bagusnya...bagus2 sangat..

anitadiana berkata... [Reply]

amin..kalu anif nak jadi mcm tu alhamdulilah...

si kiut lavender berkata... [Reply]

ik dah xjadi budak mereng..
dah jadi udax baek...=)

IkhAnif berkata... [Reply]

CIK PP: sape hebak..??..ik ker..??.hahaha..

cik rose: sebab tu arr..beliau nie special bak kate orng..>_<

paris: hehehe..mesti arr bagus..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

kak nita: thnx kak nita..>_<


skl: hahaha..baru tahu ke..?? "_"