Geng Berus Gigi..

20 Oktober 2011

Kau Curang..!!..Kite Putus..!


~~ Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader ~~


Ini entre luahan hati..kalau taknak bace sila skip..



Awak...sampai hati woo awak curang ngan saya...dah lame dah kite couple..tapi kenapa sekarang awak curang dengan saya..??..kenapa awak buat saye camnieh awak..??


Awak...saye still sayang kat awak..setiap malam awak selalu enterframe dalam mimpi saye tanpa dijemput..awak selalu menyibuk dalam ingatan saya tanpa mengira waktu..


awak..awak selalu mesej dengan saye time saye boring..awak selalu layan kerenah saya walaupun kekadang prangai saye nie lebih daripada prangai budak darjah satu...tapi..awk tetap sabar melayan kerenah saya...


Tapi...kenapa sekarang awak berubah..??..kenapa perangai awak tak seperti dulu..??..awak telah berubah tahu tak..??..


Dulu awak selalu ade time saye sedih..gembira...tapi sekarang awak tak pernah ade disisi saye time saye perlukan awak..dulu..awak selalu mesej I LOVE YOU kat saye tiap-tiap malam..tapi sekarang mesej GOOD NIGHT pun awak tak sent kat saya...


Kenapa awak berubah sampai macam tu awak.??..saye still sayangkan awak tahu tak..??..awak..dulu awak pernah janji dengan saye yang awak nak sehidup and semati dengan saye...awak nak jaga saye..tapi kenapa awak tak tunaikan janji awak tu..??


Sekarang..saya selalu nampak awak bersama dengannya...awak selalu berduaan dengan dia sekarang tanpa menghiraukan saye...takpe wak..sampai hati awak buat saye macam nie...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.























sampai hati awak..T_T


Lisa Suihani..sampai hati awak curang dengan saye disaat hati saya milik awak..sampai hati awak tinggalkan saye demi mengejar janda...tak pe wak...saya redha dengan ketentuan Ilahi wak...dan untuk pengetahuan awak..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

                                                 

 Heliza telahpun mengtake over tugas awak iaitu menjadi girlfriend saya...saya harap agar awak bahgia bersama dengan mamat poyo tu..saya berharap agar Heliza tidak berperangai seperti awak...untuk pengetahuan awak..dia lagi comey plus cute plus mate beso dari awak...


>kowam ade hati kowam nilai..kowam ade mata kowam baca..kowam ade otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikum..<


notakakikechik: kalo Lisa and Yusri terbaca blog aku ni..nahas wooo...tapi kalo Heliza bace...??.=.="

37 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

alamak... pakwe aku.. = =

sedih woi!

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: prasan nak kat yusri...boooo..hahaha

emy|farid berkata... [Reply]

nape heliza? carik la yg len. hehe

Bluewendy berkata... [Reply]

samapi ati woooo!! heliza pon kiut..hik2..:P

Fahz berkata... [Reply]

alamak 2-2 aweks cun weyy..hahahaha

sis92 berkata... [Reply]

haha takpayah nk frust sangatla :)

ch000tz axoera berkata... [Reply]

putus lah mak xkisah heheheh

Miss Purple Ungu berkata... [Reply]

sabo aje la hehehe ;)

Khairull-Dean berkata... [Reply]

adeh.... terjiwang lak plak aku nie... sabar bro...

Nuriy Arisa berkata... [Reply]

hahahaha xD

sy kne tipu idup2 xD

sy igt awk tuju kat gf awkk^_^

Mrs.A(Atiqah Wadihah) berkata... [Reply]

hahahhahahaha taktau pun awak couple dengan kakak saya?? :D

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

hahahah,,,,
lisa,,,saya takka mengalah,,,,
awak jangan risau..

ieyza afieyna berkata... [Reply]

cis, kau kata pkwe aku poyo ?

lisa telah mencuri pkwe aku jugak T_T

haha... tah pape :P

Cik Rose Cute berkata... [Reply]

Betul ke..diaorang couple?..macam tak sesuai jer Lisa gan Yusry KRU...huhuhu...

~ selowmelor ~ berkata... [Reply]

hahahaha takpe ramai lg yg chumel2 i luar sana:) taste artis tu takleh blah:p

IkhAnif berkata... [Reply]

emy: awat..??..hang jelez..??..hahah

bluewendy: awek aku cop..!!!..hahaha

fahz: hahaha..prompuan melayu trakhir tuh..>_<


sis: sis jelez lettewww...hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

chootz: ceh..tersenget ati kejap..>_<


miss purple: sabo dah nie..>_<


kahirul: kawe soba doh nie...tehe sngoto doh..hahaha


nuriy: gf saye arr tuh..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

mrs A:kirenyer awak nie bakal adik ipar saye arr..??>_<


yen: takyah arr..diowang nak menikah dah..baek ko jadik aku..heliza setia woo..>_<


ieyza: tah la Lisa tuh..snggup woo die..naseb baek heliza ade..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

cik rose: betulx3..tak sesuai lngsung..baik couple ngan ik..

selow: diowang je yng tak layan aku..sobx4

JaLi AshBurn berkata... [Reply]

alamak !! comel cute lah pulak Heliza tu, .. . . . eeee geramnye, hahak :D tak boleh tak boleh, aku seorang pejuang aku tak boleh nak berangan-berangan, . . . . ermmm, . . bye awekku heliza, hahaha, . . . tetibe plak aku jadi gedik bile bace post ni, . .

aMira~ berkata... [Reply]

hahaha!lawak!! lisa curang rupa nya!!

~Nana 귀여운~ berkata... [Reply]

dulu yusri tuh bekas pakwe ku...sebab gado2 ngan lisa..muahahhahaa :P

RinsyaRyc berkata... [Reply]

ko lagila pasan.. heliza? kih3.. *orang sabah memng camtek2.. tak caye pi la tengok sndiri...

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

hoii.. kjar DUDA ke JANDA tu?? yusri janda ke??

ku tunggu jandamu.... lalalalalallallalaa...

IkhAnif berkata... [Reply]

jali: woi-woi..awek aku tuh..ko jangan lebihx2...


amira: mane ade lawak...sdey arr..T_T


nana: ekelleh...jngn diungkit pasal ex gf aku tuh..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: orng sabah..??..heliza orng terengganu...lagi menawan...hahaha


nn: die kan penah kawen ngan erra fazira...adoyai..>_<

Cik Nurul berkata... [Reply]

hahahaa taste retis sgt... ^^

Miss Eiza berkata... [Reply]

amboi kemain dier ye...hahaha

IkhAnif berkata... [Reply]

cik nurul: realiti bermula dengan fantasi..hahaha..<3

Miss Dolce and Gabbana berkata... [Reply]

Woii Yusri tu bukan janda.Janda itu wanita ya.Yusri tu duda.haha.Tq. :P

RinsyaRyc berkata... [Reply]

erkk.. aku tak kenal heliza.. ingatkan orang sbh sbb muka kawn aku ada sebijik cam muka heliza.. kih3.. aku ingat dulu dia kembar heliza..
>,<

Cik Lia Lomi berkata... [Reply]

hahaha, putus kasih rupanya...

IkhAnif berkata... [Reply]

miss dolce: shuuuuu...diam-diam..slh tafsir tuh..bese arr budak skolah..>_<


rin: waa...tak sangke dpt couple ngan heliza...kau jeles arr tuh..>_<

cik lia: jumoe dah...>_<

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

takpela,,aku tgh kenal hati budi ana rafalli ni,,,kita dah tak musuh lagi hahahah

bella luna berkata... [Reply]

sabar je la aku bace entry ko +.+

RinsyaRyc berkata... [Reply]

apekah? <---ambek! Ayat ko tuh!

IkhAnif berkata... [Reply]

yen: ceh..ana rafali konon...bla arr..agagaga.>_<

bella: ala..nak jeles ckp je arr..>_<..agaga

rin: apekah..?