Geng Berus Gigi..

25 Oktober 2011

Kenapa Awak Still Suke Dia..???

~~ Assalamualaikum to blogger-blogger and reader-reader ~~


.....ENTRE JIWANG-JIWANG.....



Kenapa erk awak masih suke kat die..??..tiap-tiap malam and hari saye fikirkan sebabnye..tapi..saye tak pernah jumpa sebabnye...awak..kenapa awak still suka kat dia sementara dia...


...Tak Pernah Nak Hargai Awak...



- Saye tahu awak selalu buat macam-macam untuk dia...and dia slalu tak hargai awak..kene marah ade arr kadang-kadang..perluke awak sukakan orang yang camtuh erk..??..awak cantik..baek...sopan..tapi kenapa awak pilih orang camtuh sbagai pasangan..??


...Slalu Buat Awak Nangis...




- Dia jugak slalu buat awak nangis..kenapa erk awak sanggup bazirkan air mata awak dekat dia..??..dia dah buat ape kat awak sampai awak balas macam tu sekali..??..saye kesian tengok awak...awak dah arr ade banyak masalah..ditambah pulak ngan prangai BF yang camtuh...kenape awak still suke die erk..??


...Selalu Buat Awak Sakit Hati...




-Dia selalu buat awak sakit hati...saya tahu awak anggap dia tak pernah nak hiraukan perasaan awak..awak hanyelah seorang perempuan yang memerlukan tempat mengadu..and bukan untuk disakiti..




And bila saye tanye kenapa awak still suka kat dia...mesti awak jawab yang die sweet sangat..selepas pelbagai cara saya mencari maksud awak tu..sekarang baru saya faham kenapa awak cakap dia sweet..



> Tak Pernah Nak Hargai Awak <

- Dia buat camtuh sebab dia taknak tengok awak bersusah-payah untuk dia..dia hargai awak dalam diam..dan hanye dia yang tahu..



> Selalu Buat Awak Nangis <


- Dia slalu buat awak nangis sebab dia nak tahu yang awak masih sayangkan dia ke tak...seorang perempuan akan menitiskan air matanya jika disebabkan oleh orang yang disayangi...


> Selalu Buat Awak Sakit Hati <

- Dia buat awak sakit hati kerana dia nak tahu ade tak prasaan jeles dalam diri awak...cemburu bermaksud sayang kan awak..??..


> kowam ada mata kowam baca..kowam ada hati kowam nilai..kowam ade otak..??..kowam PK lar sniri.Assalamualaikum...<


notakakikechik: tu la jawapan saye untuk awak...!!!!..


39 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

<----still single.. tak penah kene mende camtu.. hihihi ^^

fiQ'Ra berkata... [Reply]

ha'ah.. kan... pikir lah sndiri.. yer kowam :D hehe

p/s: jenuh paham kan ayat kowam td.. rupanya korang =)

RinsyaRyc berkata... [Reply]

dush!! dushh!!! *aku malas nak berbaik dengan ko* bhahaha

MisS HoNeY berkata... [Reply]

hmm,mcm kisah nisa.nisa da dpn mata nie,die xnk hrgai.die nk jgk dgn org lain. T__T

DianaAzis berkata... [Reply]

Wah..sukanya jawapan-jawapan yang diberikan..

hehe... :)

Marina Shahira Chyz berkata... [Reply]

sweet entry lahh :)

Cik Tetra berkata... [Reply]

kalau dah suke mmg camtu..:)

amira afiqah berkata... [Reply]

owh mcm tu cerita nyee. baru tau. heh :P

Eyda Syahida berkata... [Reply]

ik... kau cakap kat aku ke nih? yep, aku memang still sayang dye even aku cakap aku dah move on. dye mmg sweet tapi skrg, dye dah tak sudi berbaik2 ngn aku.. hurmmmm..

~ selowmelor ~ berkata... [Reply]

Bawang selalu buat saya nangis:'(

hafiz hafizol berkata... [Reply]

x suke la jiwang2 nieee !!!!!!!!!!!!!!

RinsyaRyc berkata... [Reply]

oip! saje menyemak kat sini.. hehe...

sis92 berkata... [Reply]

ehem ik

berjiwang nampaknya
kamu ke dlam situasi ni :p

Miss Eiza berkata... [Reply]

jiwangnye...~hehehe...bila la ada org nk ckp cmni kat eden.haha

sarah hanafiah berkata... [Reply]

cinta kan buta .xda yg nmpk keburukan hmmm

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

uwh,,,,kenapa aku rasa len macam ni,,heheheh

teyn teyn berkata... [Reply]

entri ni dpt redakan haty yg sedang lara..

kahkahkah

teyn teyn berkata... [Reply]

oh lupa, i loikeeeee this entri .

nsyud91 berkata... [Reply]

LOIKEEE :P

nOobieStesT berkata... [Reply]

cinta itu buta , lalala ~

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: single gak..tak penah ade orng ajak couple..T_T

fiq`ra: perli kite enn...takpe ar..>_<


rin: brape banyak daa ko komen..ahkx55

IkhAnif berkata... [Reply]

miss honey: alalalla...tacing lettew...ahaha..bese arr manusie kan.>_<

diana: reke sendiri tu taw..tak maen cilokx2 nie..>_<..agaga


marina: tngk admin lar...adededii.>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

cik tetra: adoyai..ik single lagi..jom kapel..agagag,..>_<


amira: apekah..??.hahhaah


eyda: aku tak tau crite beb..tetibe je rase nk buat entre pasal nie..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

selow: bawng..??..die suke kat awak lettew..>_<..agagga..

hafiz: ecece...hang tak suka..??..entri lain bynk..hakx5

rin: bynk la komen ko..ko rindu kat aku ke sbeno..??..ahkx5...

sis: entri sesaje je tuh..erk..camne tahu..ahkx4

IkhAnif berkata... [Reply]

miss: ik pun boleh ckp camtu kat awk..au-au-au...ok over plak..>_<

sarah: ye la kut...ik takdek cinte lagi..T_T...


yen: lu pehal yen..??..angau..??..agagaga...

teyn-teyn: die like entri kite weii..waaa bangge rase ati..>_<..agagag

nsyud: loike pun boleh..hahah

noobies: betol tuh..>_<

noraauliyya berkata... [Reply]

tersentuh pulakkkkk ...

Lily berkata... [Reply]

Kalau dah suka segala cacat mcm tak nampak je, hehe

RinsyaRyc berkata... [Reply]

<---aku tunggu entri baru! sesapa yang pi blog aku komen, aku gerenti pi blog dia komen gak.. jadi, jangan perasan. hak100

Nuriy Arisa berkata... [Reply]

tapi kalau da tiap2 hari menyakitkan hati..
mmg bole msuk tg rmbutan coz penink kepale pkir psl kesakitan hati tue xD

Miss Nurul Atikah berkata... [Reply]

kalau dah terlalu sayang, akan jd camtu la.. telan yg pahit pon akan rasa manis.. hehhehe..

IkhAnif berkata... [Reply]

noraauliya: tacingx2 plak..>_<

lily: ceh..kuasa cinta arr konon..>_<

rin: yerx2..4 komen ko saje dlm entri nie..>_<..agagaga...

nuriy: betolx3...tapi kalo dh cinte takleh buat ape jugak..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

miss nurul: yep..perghh..bile kuase cinte menunjukkan taringnye..>_<

fazzlim berkata... [Reply]

kalu dh syg akn jd cm tu..cinta itu buta ^.^

IkhAnif berkata... [Reply]

fazzlim: hahaha..itu arr pasal..bahye woo cinta-cintun nie..>_<

Tanpa Nama berkata... [Reply]

Ya, mungkin karena itu

ilahkamarudin berkata... [Reply]

saya suke sangat entri ni and soalan dalam hati saya dah terjawab . Thanks :)

ilahkamarudin berkata... [Reply]

saya suke entri ni sebab saya dah dapat jawapan ape yang ade dalam hati saya selama ni . Thanks :)

dieyla berkata... [Reply]

btol ke sebaliknya bgtu?

dieyla berkata... [Reply]

huhu btol ke sbliknya bgtu?