Geng Berus Gigi..

16 Oktober 2011

Sori Beb..Gua Tak Masok Blog Followers Sket Plus Newbie...

~~ Assalamualaikum To Blogger-blogger And Reader-reader ~~
"Hahahaha..sori arr beb..gua tak layan arr newbie-newbie nie...ape barang follow newbie..??..diowang tuh hangat-hangit tahik ayam je tuh..mule-mule je smangat..last-last tergadai jugak blog...bazir ruang followers aku je.."


COP-COP....tu bukan aku yang cakap yerk...itu hanyalah luahan hati seorang blogger...


Tapikan aku rasa tak patut kot kite bersikap macam tuh..bukannye aku nak cakap yang aku nie otai ke ape..tapi try PK kan arr mase first time kite blogging dulu...

..Followers Ciput..Reader Hampeh..

aku tahu kucing nie kiut..so takyah lar komen
pasal kucing nie kat dalam
ruangan komen yerk...>_<
-Yang nie memam pengalaman buat semua blogger..newbie pun macam kite dulu-dulu gak..diowang pun berrrrrrcita-cita untuk mempunyai followers briban cam kite jugakkan..(kiter..???)..bab reader-reader tu memam arr kene usaha lebih sikit..bagi newbie plak jangan arr nanti kowam cakap plak..


"ala..reader kowam mesti arr ramai..tengok followers pun dah tahu.."


Alahai..bukannyer semua followers akan bace setiap entri kite incik-incik ngan akak-akak ooiiii...
...Entre Hampeh...


-Allllaa..entre hampeh tu bese arr...try kowam tengok entre lama-lame aku...hampeh gile...tapi kite blaja arr...tengok blogger-blogger senior type entre diowang...bagi blogger senior plak..tak perlu arr aku rasa pergi komen yang tengking dekat blogger newbie..tersasau hati diowang nak blogging satgi...
...Berhempas Pulas Blogwalking Semata-mata Inginkan Reader...
-Yang nie aku pasti bukan newbie je yang buat mende alah tuh...so..jangan la sombong sangat untuk membalas jejak diowang tuh..ala..bukan susah pun nak blogwalking...kalo kowam amalkan mende nie..bukan blogger tu je yang dapat manfaat die...traffic kowam pun akan up jugak...


Last kata dari aku...kita takyah arr nak blagak hebak plus otai kalo bilangan followers and traffic kita tak sama ngan brother Ben Ashaari..


>kowam ade hati kowam nilai..kowam ada tangan kowam like..kowam ada otak..?? kowam PK lar sniri..Assalamualaikum<


notakakikechik I  : kalo kowam trasa jangan saman aku yerk..entre nie just skadar perkongsian hati aku jer..and sori kalo ade yang terkene...>_<
notakakikechik II : sori tak sempat lagi nak balas followers ngan jejak kowam...nanti ik pergi erk..>_<



17 3 orang nak menyampuk:

DRceria berkata... [Reply]

hhuu.... tul3.... kucin tu mmg cumel...lalalalilililoololoo

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

perrrhh, ayat.. terasse nk saman plak. ggrrrrr =,=.. tau le kite pon newbie.

Noramira Kassim berkata... [Reply]

nak komen pasal kucing tu gak..wa tak kira..wa nak kate kucing tu kiut gak... ^-^

RinsyaRyc berkata... [Reply]

comeinye kocin... ><


--->tak kenal sape brother ben ashaari tu. abang ko keh?

IkhAnif berkata... [Reply]

drceria: adoyai..kucim tu memam comei..macam Ik kanpkan..>_<


nn; ekellleehh...newbie konon..die start blogger dulu pade Ik..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

noramira: adoyai..degil betoolllaahh..piat gak tlinga tuh..


rin: ben tu bakal pak mertua aku..hahaha...

narumi sakura berkata... [Reply]

haha nk komen psl kucing tu lg leh??kawai!!!..suke betuk ik ngn Ben Ashaari hmpir sume entry msti sbut nme die kih2..best entry Naru suke =)

sis92 berkata... [Reply]

its nice to be nice
cuba baca entri sis tu:)
nk jgak ckp kucing tu comel :)

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

ahh ! ta pduli nk title newbie gak.. tgok follower tau.. kihkih

RinsyaRyc berkata... [Reply]

wooo.. untungla dah ada bakal suami...

erk, isteri! ><

C i k P i p i T e m b a m berkata... [Reply]

betul2.. skong sgt2.. kita dedlu pon semua newbie.. mula2 mmg la xreti nk berbelog kan... tgok la ni alhmdulillah... semua yg follow kita pon kita follow balik supaya senang nak jejak kasih.. haha.. n mnghrgai la kann :)

ieyza afieyna berkata... [Reply]

betu tu.. xsemua follower kite akn setia kt blog kite,, xsemua tu akan jadi reader setia kite kn...
so kite xpyah la perlekeh kn newbie, sebb kite pun pernah menjadi newbie,, pape unn newbie pun kene usaha gak macm mana kita pernah usaha sebeum nie.. kite tak bole nk goyang kaki je ,klo x smpai bile2 pun blog kite xmaju. kan....

IkhAnif berkata... [Reply]

narumi: ceh..ik je suke kat die..die tak ponah pulak visit blog ik..hahahha..T_T


sis: ik dh bace plus komen siap..huhuhu


NN: die kene tngk bilangan entre and ble start blogging lar...>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: isteri..??..suami ape nieh..??..


cik pipi: tapi ade gak blogger yng makin ego skrang..>_<


ieyza: betulx3..pergh..kalo newbie nak goyang kaki je baek tayah bwat blog...>_<

RinsyaRyc berkata... [Reply]

kata pak mentua tadi? = =

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

speechless.. grrrr =,=

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: awat..??..hang jeles yak..??..hahaha

nn: diam suda larr....hahaha