Geng Berus Gigi..

8 November 2011

600 Followers Naik Dalam Masa Sehari.???

~~ Assalamualaikum To Blogger-blogger And Reader-reader ~~

600 followers naik dalam sehari..??..err..agak-agak boleh ke..??..aku rasakan Ben Ashaari,Yuyu Zulaikha and Cik Epal pun tak pernah kut..jadi mustahil sangat en tajuk entri aku nak jadi kenyataan..

So tajuk pada harinie kite cancel erk..tajuk baru

 "Followers Aku Udah Mencecah 600..!!!"
*pendahuluan sumpah macam mintak puaka je..*
Okkey-okkey saje gurau-gurau lepas raye..persoalannya..siapak followers aku yang ke-600..??..yang terbukti bukan Ben Ashaari, bukan juga Yuyu Zulaikha..jauh sekali Cik epal nak follow aku..*taching jap..*..Nie dia followers aku yang ke-600..


Cantik tak beliau..??..agak-agak nak tak dia jadi awek aku..??..*hampeh betol persoalan*..nama blog beliau ialah..


Umur baliau baru 18..target umur sape nak jadi makwe aku kene 21 keatas...jadi boleh lagila kalau nak isi borang..*promote diri kejep..*..beliau pelajar UniSZa and berasal dari Selangor..aku tak tahu la betol ke tak maklumat tu sebab aku tak penah kenal sape empunya blog nie..


So..moh le kite beramei-ramei pegi berayey ke belog ni yerk..dengo kabo tuan empunye belog nie ade buat kenduri-kendara siket..*mentang-mentang baru balik dari kampung terus speaking Pahang*..

>kowam ada mata kowam baca..kowam ada hati kowam nilai..kowam ada otak..??..kowam PK lar sniri..Assalamualaikum..<

notakakikechik I: kalau nak pergi blog beliau klik je dekat mane-mane gambar di atas erk..

notakakikechik II: badan aku udah berbau lembu..tang cerpen tu tak siap lagi coz pergghh..dia punyer panjang..macam novel la.. >_<

19 3 orang nak menyampuk:

Ku Azhar berkata... [Reply]

waaa tahniah!! :)

Eyda Syahida berkata... [Reply]

weewiitt!!! UNTUNGLAHH ramai follow dyeee... titeww takde orang follow ponggggggggg~

Nyamuk Terbang berkata... [Reply]

untung la follower dh ramai

DzuLagiL berkata... [Reply]

haha...
org femes mmg byk followe....

DzuLagiL berkata... [Reply]

.

RinsyaRyc berkata... [Reply]

<----21 tahun. kbai!

RinsyaRyc berkata... [Reply]

err, balik sini lagi, tahniah dah 600..! *wink*wink*

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

tahnioh tahniohh ler ekau dah dapek 600 pollower. huhu :P

sis92 berkata... [Reply]

tahniah bro!

ctk berkata... [Reply]

tahniah la weh da 600...memang cm puaka ckit pendahuluan tuh..hahahha

faridah nazurah berkata... [Reply]

untunglah follower ramai.. errr bile nak promote blog eden ni haaa?

Miss Eiza berkata... [Reply]

wuhuuu..dh 600 lebih dh tuuu...hebakkk...

Fieco berkata... [Reply]

c o n g r a t s l a a ! ^^,

btw, pomot laa skali folower2 yg len.
bru fair maaa.. :D

hafiz hafizol berkata... [Reply]

ramai tu.. congrats..

aku nak capai 100 pun ciput..
nikan 600.

memang tak la..

kih3..

IkhAnif berkata... [Reply]

THNX ALL..!!! >_<

RinsyaRyc berkata... [Reply]

2je? kantoi pemalas bls satu2. hak4

IkhAnif berkata... [Reply]

rin; dah bnyk sngt komen yng same..ahahah

Aesya Zealous berkata... [Reply]

tahniah!! blog kite ade dua ketui follower jer..haha

IkhAnif berkata... [Reply]

easya: agakx2 arr..retis kut..ahaha