Geng Berus Gigi..

15 November 2011

Aku Anti Lagu Ni

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~




PEEWWIITT buat makwe-makwe and pakwe-pakwe yang dihadapan aku..


Firstly..aku bukan nak memburukkan or memprovosikasikan lagu ni..tapi aku just nak bagi tahu korang yang aku anti sangat dengan lagu ni*pergh..ayat..*




Aku tahu ramai pemunat dan peminat lagu ni kat luar sana..siap ade yang hafal lirik lagu ni..takyah nak geleng-geleng kepale..aku tahu la..


Untuk pengetahuan korang semua..aku dengar lagu ni just dalam 8 kali kut..lepastuh aku terus tak dengar-dengar sampai sekarang...ermmm...korang percaye tak yang tulang ikan paus sangat rapuh dan kecil..??..ok-ok aku tahu takdek kaitan..back to da topic...kalaula DJ kat radio tu nak pusingkan lagu ni..mesti aku orang perrrtame yang tutup telinga aku ngan earphone and pasang MP aku full volume..*sila percaya*


"PERGHHH...anti bebeno yerk dengan lagu Aishiteru ni..lagu ni sedap beb..syahdu je..yang ang duk buat gile ni apsal..??"

Bagi aku..setiap lagu mempunyai maksud and jalan cerita dia tersendiri..lagu jugak boleh menyimpan sesuatu kenangan buat kita macam memori terindah..sedih..sakit hati..cinta..pututs cinta..sakit jiwa...barah paru-paru..ok-ok yang last skali tu tak..


Begitu jugak dengan lagu ni..kenangan aku dalam lagu nie kuat woo...semua cukup..setiap kali aku dengar lagu ni je mesti aku rase macam nak tumbuk-tumbuk je Greyson Chance..*takdek kaitan*..


Tapi time aku dengar lagu ni je mesti hati aku tetibe je panas semacam...hati rasa berdebar semacam...korang pernah rasa camni tak..??..adekah ianya simtom-simtom orang gila..??..tak..??..FUHH...nasib baik...


"Allaa..kenangan putus cinta la tuh..."


Erkk...putus cinta..??..mungkin...
Untuk pengetahuan korang aku pe....  ...  ... ..*connection is not in service*


Ok-ok..tapi yang aku pelik satu je..kalau aku nyanyi lagu ni boleh je aku layan..mungkin suara aku sedap kut..WAHAHAHAHA...*STOP IT PLEASE..!!!*...jom nyanyi dengan aku cepat..!!





Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku

Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu



Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana



Reff:
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a... a... aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan ai... ai... aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus
Bertahan saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan


Ulang Reff


Saat kusendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah jalani
Kenyataan hidup tanpa ghairah
Ou... o
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali



Kimi ga tauku ni itemo
Ki no omoi ga tsunagaru kara
Shinjiteruyo, 
Shinjiteruyo... 



Ulang reff


Ok..moral of da entri is...


Orang lain mungkin tak suka ape yang kita suke and kita tak boleh paksa seseorang untuk menyukai ape yang kite suke...faham tak..??..tak..??.pandai-pandai korang arr...


>Korang ada mata korang baca..korang ada hati korang nilai..korang ada otak..??..korang PK lar sniri...Assalamualaikum<


notakakikechik: Sori kalau aku buat sesape tak puas hati dengan entri ni..ini hanyela luahan hati aku..KALAU TAK PUAS HATI JUMPER KAT LUA LA WOI..!!...ok-ok aku takut...~~

18 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

Lagu feveret aku. hak3 >_<

sarah hanafiah berkata... [Reply]

sama ah dah bosan kot lagu nih kekeke

ijA berkata... [Reply]

kita dengar je..bila lagu ne on kat radio..

Zivilia Band berkata... [Reply]

trima kasih mnat lgu i

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

betul tu...nampak sangat memaksa kekasih hati datang kepadanya walau dah xda rasa sayang lagi dan cinta lagi...kalau saya pon rimasss..

ieyza afieyna berkata... [Reply]

suke sgt lagu ni...
sejak pertama kali degr dah jtuh cinta..haha

emy|farid berkata... [Reply]

ME SUKA gilaaaa diz song. ce upload sore nyanyi sndiri tu. hehe

Cik Lia Lomi berkata... [Reply]

lagu ni masih boleh di terima antena telinga Lia..

Gadis mutiara berkata... [Reply]

hehe,suka lagu tu sebab ada meaning=p..haha,betul,kita tak leh pakse orang suka benda yg dia tak suka=)..

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: erk..??..okx2 aku tak minat..ahaha..

sarah: eheheh..betolx3...

ija: untung arr boleh dngr..

zivilia band..??..udahx2 ler..ahahah

IkhAnif berkata... [Reply]

nana: kite same..!!..ahahha

ieyza: grrr...untung arr..=_="

emy: erk..??.nyanyi..??..sendiri..??..eheheh

cik lia: untung la..>_<

GM: betul ke..??..eheheh

sis92 berkata... [Reply]

haha klu nak tahu sis pun benci gila lagu ni
pasal ada seorang perempuan ni tuju lagu ni kat my ex
kejadah dia..*emo

anitadiana berkata... [Reply]

anif ok apa lagu tu..kak ita layan aje..janji sodap di dongar...

IkhAnif berkata... [Reply]

sis: ALOLOLOLO...emox2 kat sini arr pulak..ahaha..>_<

kak nita: enth arr..tapi mcm Ik tls tadi arr..stiap lagu ade jalan cerite tersendiri..>_<

Pendamba Mawar berkata... [Reply]

citarasa berbeza bro

Aesya Zealous berkata... [Reply]

dah aku konpius ko ni sbenarnye suke ke tidak? xsuke tp letak lirik..haha

best laaaaa lagu ni!!! aku xterasa sbb xde kene mengena dgn aku. haha

IkhAnif berkata... [Reply]

PM: btlx3..

Aesya: aku tak suke..untung arr..>_<

smilenajah93 berkata... [Reply]

lagu best kot !! haha ~