17 November 2011

Cuti Kembali Lagi. Kesedihan Pun Bermula

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~



10



9



8



7



6



5



4



3



2



1






KRINGGGGGGG..!!!!


Perghh..bunyi loceng balik terindah yang selalu aku nantikan sepanjang tahun waktu persekolahan..
Tarikh 17/11/11 merupakan tarikh yang paling dinanti-nantikan oleh semua pelajar sekolah termasuk aku..*di Kelantan*
Tapi disebalik kegembiraan itu..terserlah kesedihan di hatiku ini..




CEEEWWAAAAHHH...intro memang takleh bla..


Okkey..back to da topik..


"Lu gile erk...orang cuti kene heppy beb yang lu nak sedih-sedih ni apsal..?"

Perghh..gile tak sedih..aku rasa mungkin budak-budak under 10- akan rasa gembira ngan tarikh tu..tapi tidak bagi aku..nak tahu kenape.??


Firstly..setahun lagi persekolahan berlalu...itu bermakna tahun depan umur aku akan mula meningkat..perghh..sape yang nak umur dia naik..??..kalau boleh nak stay je dekat umur tu..tapi takkan arr kite nak melawan fitrah alamkan..??
*aku taknak matured..!!*


Secondly..tahun baru..pelajaran mesti arr baru kan..??..tapi kalau dah pelajaran yang tahun nie pun FAILED nak hafal satu-satu fakta...tahun depan lagi teruk kut.. =___="
*aku seorang yang pemalas meghafal, sekian*


Thirdly..merupakan tahun terakhir bagi akak-akak form 5..aku ulang yer akak-akak..abang-abang tak termasok..kenape.??..coz aku terlalu ramai scandal dengan akak-akak form 5..*KANTOI..!!*..perghh..gile tak sedih..nanti terpakse arr cari scandal baru..ape..??..ingat senang ke nak buat scandal free-free..??.. =___="
*gile scandal dow aku..*


Forthly..pasal budak-budak form 5 jugak..sedih wei nak tinggal kan diorang..ye arr..diorang yang paling matang and paling boleh diharap kat sekolah..walaupun terpaksa melayan karenah kanak-kanak Ribena seperti aku tapi diorang tetap cool je..HANGPA TENGOK BETAPA HARGAINYA AKU KAT HANGPA..!!


Lastly..komfem nanti cuti tak sampai seminggu akan ada status keboringan mula keluar kat mukabuku..tak caye..??..brape ringgit nak deal ngan aku..??..*HARAM..!!*..lepastuh bile skolah nak start balik mula arr cakap kerajaan kedekut cuti la..sekolah mendera arr..PIIIRRRAAHHH..




Moral of da entri : Tahun baru..diari baru..pelajaran baru..awek baru..*ERK..??..moral..??*


>korangg ada mata korang baca..korang ada hati korang nilai..korang ada otak..??..korang PK lar sniri..Assalamualaikum..<


notakakikechik: HOLIDAY IS HEAR NOW..LET`S PARTY..!!!

7 3 orang try hard:

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

muda dri bolat upenyee =,="
do de beshh tahon dpann :)

lindsay loghan berkata... [Reply]

u love the older women. haha...

husnazahidi berkata... [Reply]

owh..my habit too..x suka mnghafal..haha..

sis92 berkata... [Reply]

hey budak ni gedik memanjang haha :D

penyu berkata... [Reply]

setuju dgn statement loceng balek ari last skol paling seronok.he7.anyway.sy f5.so xbape na sedih bile na tinggalkn skola.coz?my clasmate.

IkhAnif berkata... [Reply]

cekbolat: thnx...^_^

husnazaidi: perghh..apsal same erk.>??

rin: =_="..perluker..??..hahaha

sis: jeles cakap arr..ahahah

penyu: wwooo..time SPM pun rilek je die on..>_<

Aien Not Alien berkata... [Reply]

part loceng tu menyentuh memori lama yang terpendam....8 tahun sudah memori SPM dalam ingatan...huhuhu