19 November 2011

Puja La Lelaki Korea Pujala

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~


"GBLK..??..kuih ape tu..??..jenis TV kah..??..jenis moto kah..??..ataupun jenama terbaru kondom..??"

"Kondom..??..what`s that..??..can we eat them..??"

Ok-ok sebelum makin teruk baik aku back to da topik..


GBLK is Gua Benci Lelaki Korea..




Aku tahu dan terrrsangat pasti..lebih kurang setengah lelaki Malaysia yang tak sukakan lelaki Korea..and aku jugak dapat detect ade jugak perempuan yang tak minat dengan mamat-mamat ni..nak tahu kenape aku tak minat dengan mamat Korea ni..??


Firstly..sesungguhnya faktor kehenseman banyak terbit disini yerk..gile kau aku nak sukakan mamat blagak hensem macam RainKim Hyun Joong, dan Donghae tuh..??..dah arr mata sepet..entah bersunat ke tak diorang tuh...*PERGHH..AYAT JELES TERBUKTI DISITU*




Secondly..sesungguhnya kami sebagai lelaki Malaysia terasa diri ini tercabar..kenape..??..coz ramai makwe-makwe yang kat luar tu menolak ajakan couple kami..aku tahu korang akan cakap takdek kaitan...tapi bace dialog kat bawah dulu..


Aku: Errr..awak..saye..saye suka awak..saya sayang awak..kita couple nak..??..saya janji akan jaga awak sepenuh hati saya..saya janji akan tetap bersama dengan awak..

Dia: Err..awak..sori la..saye tak minat kat awak..

Aku: Kenapa awak..??..teruk sangatkah muka saya..??..muka saya hensem wak..kalau nak dibandingkan dengan Aaron Aziz..sepuluh ganda hensem saya wak..terima la saya wak..

Dia: Errr...saya nak cari pakwe yang mata sepet..yang pandai cakap Korea..yang sweet-sweet gitu..muka awak takdek lansung iras-iras dengan Korean boy..sori sangat wak..awak direject..


Gile tak tacing bile dengar bakal makwe tak jadi cakap macam tuh..dah arr mata aku tak sepet..TAPIII..!!..yang tu boleh diterima lagi..kalau yang ni memang nak kene penampo..


Aku: Awak...kite couple jom..

Dia: Saya dah ada pakwe la awak..sori erk..

Aku: Siapakah gerangan budak sialan itu..??

Dia: Choi Siwon..

Aku: Sah angau minah ni.. =____="


Lastly...aku nak tanya..korang duk hafal-hafal lirik lagu Korea tu korang faham tak maksud dia..??..time aku dengar lagu diorangkan sumpah blur je otak aku sah ke nak gi hafal lirik lagu tuh..baik arr hafal doa-doa harian boleh jugak dapat faedah..




Motif entri ni ialah aku just tak paham ape keistimewaan mamat-mamat Korean tuh..aku dengan kawan aku pernah menyampuk perbualan hangat sekumpulan perempuan..


Girl A: Wei-wei..you pergi tak konset Super Junior kat KL nanti..??..I pergi..!!..WAAA..exaited nyer..tak sabar nak jumpe diorang..
*dengan muka gedik*

GIRL B: Allaaa..I tak dapat beli tiket arr..tapi kan..tak kire-tak kire I nak pergi jugak..!!
*buat mulut itik*

Aku: Wei bro..kau nak pergi tak konset Ramli Sarip yang kat KL nanti..jom arr..boleh support industri muzik kita..
*sambil menjeling-jeling prompuan tadi*

Bro: Aku on je..ape barang tengok Super Junior..baik tengok bapak Ramli perform lagi baik kan..
*Girls-girls tu terus diam dan blah dari situ.*


Korang nampak tak betapa excaitednyer diorang terhadap mamat-mamat Korean..tapi bile otai kite perform ade tak diorang nak kecoh-kecoh macam tuh.??


>korang ada hati korang nilai...korang ada mata korang baca...korang ada otak..??.korang PK lar sniri..Assalamualaikum<


notakakikechik: INI JUST PANDANGAN AKU..KALAU TAK PUAS HATI JUMPE KAT LUA ARR WOI..!!..ehehhe..aku gurau je..

27 3 orang try hard:

SpeakerSekolah berkata... [Reply]

Aq stuju dngan pendapat ko..wahaha..aku ingat GBLK = Goblok..hehe

RinsyaRyc berkata... [Reply]

http://bulatmata.blogspot.com/2011/08/kenapa-wanita-memilih-lelaki.html


entri pertama aku. kbai~

Cik Lia Lomi berkata... [Reply]

wahahaha..sampai macam tu sekali ke angau mereka pada korean boys.. Lia tak macam tu ya...ngehhhh

IzariahzainaL berkata... [Reply]

serius sempoi,,hahha.
minat jugaklah korea2 n mat korea nh sbb mmg x dinafikan mmg comey tapi xla menggila.kpop2 x lyn..hehe rasanya yg comey2 tuh artis diorg ja,yg rakyat biasa jln-jln ssh sgt nk nmpk yg ensem..hehe.

Cik Nurul berkata... [Reply]

saranghae KHJ! :P

haha

Munnafendy berkata... [Reply]

aku tau mksud aishiteru je. bila lagu kpop ni kuar kt radio aku terus tkr frek lain.geli

FaFa RaRa berkata... [Reply]

Haha..bahaya jeles nih >.< sian lelaki korea

:: Khai Artzfar :: berkata... [Reply]

aku minat minah korea jer sebab dorang comel.. ok bai

Tira Pengemis Maganda berkata... [Reply]

hahaha...jeles ngn korea ea...
jgn risau...pmpuan2 kt msia nie angau je korea...hahaha..
laki malaysia jgk die cari nnt...hahaha

Kak Sal berkata... [Reply]

abem2 korea hokey gak..cumil..kalu abem indon atau bollywood tak leh blah la....

Woofer Storm berkata... [Reply]

setuju...tak minat pun artis2 korea ni,tapi kalau movie tu layan gak sekali sakala time bosan..heehee

follow sini^^

jom join contest..

http://www.wooferstorm.com/2011/11/contest-blogger-idol-by-achie-eyda.html

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

Say no to korean guys..hahahaha :P

si kiut lavender berkata... [Reply]

haha :P
entry sebelum nih pun da mention sal Kim Hyun Joong...
entry nih pun da gak..
sah2 jelez dgn kehensemannya..ngeh2..:P

afzalsukasuki berkata... [Reply]

kahkahkah sabo je la.pilih la lelaki jawa macam aku ni.hahaha

Pendamba Mawar berkata... [Reply]

haha no komen

Miss Xyz berkata... [Reply]

haha, nsib baik sye x minat korea...


sure spe minat korea tu, sentap bce.. XD

Aien Not Alien berkata... [Reply]

hahahaha..try nak minat jejaka k-pop tapi tak boleh... :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata... [Reply]

choki minat sesikit je . yg mne lagu best2 je . haha :)

Syafiq_Elf berkata... [Reply]

kpop*1000 .. ahaha~

ieyza afieyna berkata... [Reply]

haha..

tapi xminat korea la.. xtau npe.. ~

IkhAnif berkata... [Reply]

speaker: goblok..??..kejamnye bahse..ahaha


rin: mengimbas kenangan lame lettew..ahaha


cik lia lomi: cam tu le..ahaha..sumpah pelik je dengan perangai diorang..ahahha

IkhAnif berkata... [Reply]

IzariahzainaL : tahu pun..ahaha..artis je yng hensem..yng lain..??..ahaha


cik nurul: sarang burung ape pulak ni..?

Munnafendy: lagu mlayu banyk..layan je...

IkhAnif berkata... [Reply]

FaFa RaRa :kesian lelaki melayu..>_<

:: Khai Artzfar ::okkey..yang tuh aku stuju..ahahha

Tira Pengemis Maganda: pergh..angau bahaye tuh...

Kak Sal :baik abg mlayu arr cool..ahahha

IkhAnif berkata... [Reply]

Woofer Storm : aku movie korea pun takdek..>_<


nana: say yes to korean gurl kan..??..aahhaha


si kiut lavender :pergh..lame tak nampak..ehehe..bese arr..orng hensem kene arr mentioned bnykx2..ehehe

IkhAnif berkata... [Reply]

afzalsukasuki: hek errmmm...macam kita...

Pendamba Mawar: pergh..PM arr slalunye korea..ahahha


Miss Xyz :banned terus kut link ni..ahahha

IkhAnif berkata... [Reply]

Aien Not Alien: tkyah arr..laki malaysia ramai..><

choki: errr..korea jugak rupenyer..>_<


Syafiq_Elf: ang pun..?? =_="

ieyza afieyna: lelaki mlayu ramai..takyah gataix2..ahahha

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

lelaki buatan Malaysia lebih tuff dri koren mcm curyy puftt ! haha