Geng Berus Gigi..

9 November 2011

Mukabuku Aku Hyperactive..TOLONG..!!!

~~ Assalamualaikum To Blogger-blogger And Reader-reader ~~


muka cuak siot..!!!


Haish...aku tak tahu la terlebih pil or terlebih daging lembu ke ape mukabuku aku ni..nak bawak pergi doktor tak wujud lagi..tapi serius terkejut aku wookkk...nak tahu kenape..??..scroll bawah erk..










...........................
..............................
..................................
....................................
..................................................






SROLL LAGI...CEPATT..!!..USAHA TANGGA KEJAYAAN..!!..*kepala hotak aku..










..................................................................................
..........................................
.....................................
.......................................
................................
...............................








DAH READY..????
OK-OK...SCROLL BAWAH...












....................................................................................
...........................................................................................................
........................................
...................................................










LOADING..!!!
















...........................................
......................................
............................................
..............................
....................
.....
.














LOADING ERROR..!!!..PLEASE REFRESH..!!..*pergh..agak-agak dapat penampo tak..??


Okkey-okkey serius..scroll bawah..






JENG-JENG-JENG..!!!!




3jam tak bukak mukabuku ini la hasilnya...gila hyperactive mukabuku aku..tak tahu arr..nie mesti kes terlebih makan daging lembu ni..tak cukup dengan itu..keesokan harinya pulak..










........
.....................
......................................
...........................................


















Korang jangan jeles ye kalau aku retis...ahahha...sumpah aku tak tahu la ape pasal mukabuku aku boleh jadi sampai terlalu hyperactive nie..pakai pelaris ke hape..??..cop-cop aku tak pakai benda-benda syirik tu..

Ermm...tang mesej 4 kerat tu..semua awek-awek aku yang hantar...aku ulang ye AWEK-AWEK..*pergh ramai bebeno erk..*

nak tahu sape awek aku..??..ala takyah la...tak penting pun kan...APE..??..nak tahu jugak..??..aish..bersungguh bebeno kome erk..scroll la bawah kalau nak tengok gambar diorang...tapi jangan lama-lama aku cucuk mata dengan lidi karang..aku bagi 3 orang je..sebab lagi sorang tu special sikit..hehehe

~~Awek pertama~~


Yang nie aku tangkap mase kiteorang dating kat zoo..sumpah sweet gile kiteorang..*jangan saman aku Yusry..!!!*

~~Awek kedua~~


Nie mase aku ngan Jue lepas shopping...aku blanje dia baju...sweet nyer aku...

~~Awek ketiga~~


Yang ni makwe yang terrrrrrrsweet sangat..korang tengok..!!..aku blanje dia ABC je..memang mate dia sweet la aku cakap...tak lekang aku pandang dia..

DAH-DAH JANGAN UPKAN SCROLL KORANG TU..AKU COCOK DENGAN LIDI KARANG MATA TU..

>kowam ada mata kowam baca..kowam ada hati kowam nilai..kowam ada otak..??..kowam PK la sniri..Assalamualaikum<

notakakikechik: pergh entri..sumpah mengarut...

17 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

<----- makwe kim hyun joong... >.< lop him poreber~

Eyda Syahida berkata... [Reply]

ik! aku pengsan. kbai

untunglahhh retissss.. >.<

sis92 berkata... [Reply]

gedik betul la budak ni haha
:D

Nuriy Arisa berkata... [Reply]

mmg active fesbuk awk ^_^

Dina Ifhami berkata... [Reply]

wooOo . laris bebenor kmoo ye . hehe .

anitadiana berkata... [Reply]

amboi..hanif ..gelemor kalah kan artis..boleh tahan selera kan awek semua artis tu...gatal tol...ya..

NorHalizah berkata... [Reply]

bole tahan.

yen(toka ziizokukuto) berkata... [Reply]

pergh budak hot,,,hahahh
susah owh jadi retis,,
paparazi macam aku ni,,takkan bagi kau peluang bernafas,,hahahah

Lisa Surihani berkata... [Reply]

asal ad gmbr gua nie

Leods berkata... [Reply]

Pakweku namanya Wonbin tapi aku tak heboh pun...hahaa >.< *aku jeles sma ko :-p

aiNa yaZiD berkata... [Reply]

hamboi ramai nye awek~!! patut la hyperactive mukabuku tu. kalah artis uuuuu. kahkah..:P

I do I need Iman berkata... [Reply]

amboi kemain lagi awek yg tue ;p

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: erk..??..hidop dlm anganx2 boleh arr..>_<..ahaha

eyda: macam arr ko tak retis..=_="

sis: alaa..jngn arr puji kitter..malu taw..ahahah

IkhAnif berkata... [Reply]

nuriy: terlebih active nie..eheheh

dina: erk..??..heheh..=_="

kak nita: takdek arr kak..ehehe..diowang je yang nak..saye belom tentu nak..ahahah

norhalizah: sape..??..saye..??..ahah =_="

IkhAnif berkata... [Reply]

yen: erk..??..ko jangn jeles..ahaha


lisa surihani????...OMK..!!!..hang dup ngaru apa nieh..??!! =_="

leods: ahaha..jngngx2..bahye tuh..ehehe


i do: erhehehe...>_<..*malu

Aesya Zealous berkata... [Reply]

ko kate ade 4 awek..ni tiga je..mana lagi satu?? haha

IkhAnif berkata... [Reply]

aeysa: lagi satu private..ehehhe