Geng Berus Gigi..

29 November 2011

SEGMEN : 10 Perkara Pelik Tentang Saya by Cekbolat

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

WHAT..??..IK JOIN SEGMEN..??..BETUL KE..??..MIMPI KE..?? *pengsan


Awat tak caye aku join..??..kan aku tulis da kat SINI..lagipun semua disebabkan Minah Dimple ni tag aku..kalau tak memang tak arr aku nak join..*jahat siot mamat nieh..lain kali takyah tag*


Perghh..jerawat penoh..
*ok gurau je die cantek kan..??


Okkey ape rule dia..??

Dia suruh critekan 10 perkara pelik tentang aku..



Nak join..??


Klik >>SINI<<
*OK..penyertaan di saat akhir..amat sadis..lalala*


Okkey the segmen begin now..!!


1.Aku ketagih mukabuku..kalau sehari tak bukak macam penagih tak jumpa dadah..


2.Aku suka sakat makcik kantin dan cikgu kat sekolah sampai kekadang kene sound dengan abang kantin..*jeles lettew aku usha adik dia bukan dia*


3.Aku jugak suka sakat pondan..tak tahu kenape aku mesti nak ejek diorang tanpa motif yang kukuh..


4.Suka berangan benda yang mengarut tanpa sebab yang muhasabah..*kadang-kadang berangan jadi power rangers...apekah..??*


5.Anti dengan kaler pink..*jangan sesekali bagi budak nie hadiah ke ape ke kaler pink..sumpah die buang*


6.Obses ngan kaler hitam..*malam pun still pakai baju hitam gak..macam kedai tak jual baju kaler lain pulak*


7.Minat tengok cerita kartun..*jangan tanya kenapa*


8.Suka mengarut macam dalam entri nieh..


9.Kurang suka chatting dalam mukabuku..*komfem takdek yang nak chatting ngan aku pasnieh..*


10.Last skali..aku tak suka ikan..dan penggemar ayam..*patut arr mak aku cakap muka cam ayam..err ade ke..??*




"WAAAA...you sooooo cute..I nak YOU..!!!!"

"eheheh...Sori girls..I dah ade makwe..I terpaksa reject Ualllz.."

=_____="


>korang ada hati korang tafsir..korang ada mata korang baca..korang ada otak..??..korang pikiaq arr sniri..Assalamualaikum<


notakakikechik: lepasnieh sape lagi branie nak tag aku dalam contest ke ape ke..??

8 3 orang nak menyampuk:

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

sosodap jer ek.. ngate kt akak ! *grrrr

Eyda Syahida berkata... [Reply]

kecik ati ngan kau sebab tak join contest aku. #okbai

aydah ahmad berkata... [Reply]

http://aydahaishiteiru.blogspot.com/2011/11/ade-orang-nak-bace-ke.html

ikhmal hanif . nanti tolong bg kat rin eh . kat muna . letak kat wall rin pon takpe . btw aku syg korang <3

SyasyaAmila berkata... [Reply]

facebook addict betul , haha. kokokookk..singgah sini :)

SyasyaAmila berkata... [Reply]

facebook addict betul , haha. kokokookk..singgah sini :)

Tanpa Nama berkata... [Reply]

BETOL KA PIC KO TU??

HH

ceriteraliyana berkata... [Reply]

alamak!!! tertinggal flight,,tu pasal lambat terbang sini =P

QA's ~ mamapapa berkata... [Reply]

trjumpa lagi satu blog yg kelakar betull cara penulisannya,..sgt trhibur :) teruskn blogging,ya :)