12 November 2011

Tangkap Gambar Dengan Hantu

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

"Aku dapat tangkap gambar dengan hantu..!!..korang ado..??..ahahah"
*dengan bangganya..padahal lutuit duk terketaq-ketaq

"PEEEEWWIITTT..!!!..hebat arr ko dapat tangkap gambar dengan hantu..bukan senang taw.."
*hebat kepala hotak berjambul*


Enjit-enjit semut...sape sakit naik atas..~~~~


Ehhehe..ape ke pleks otak aku memikirkan entri ni..tapi try korang bayangkan hantu enterframe dalam gambar korang..tak ke hot tu..silap-silap masok surat khabar tuuuu...
Dan mesti kawan-kawan korang akan cakap camni..


"Wooww...sedap la ko boleh tangkap gambar dengan hantu..femes tol yerk..selalu manusia yang cari hantu..ni hantu cari manusia..woww..retisnya ko..."


Hehehe..agak-agak korang akan jawab macam nie ke..??


"Of course larrr..I kan femes youuu..sampaikan hantu nak masuk dalam gambar I.."


Atau macam ni..


"Erkk..kepala hotak bapak mak tiri ang femes..kalau ang kene ade tak ang nak mintak autograf antu tu..??.ang lari ado lar.."..


Ramai yang pilih jawapan nombor 2 terrmasuk aku..annnddd aku jugak pernah terbabit dalam bab tangkap gambar dengan hantu ni..nak dengar cerita tak..??..okkey bersila cepat..!!


CERITA INI CERITA BENAR...TIADA YANG BENAR SELAIN YANG BENAR..DAN KEBENARAN ITU MENUNJUKKAN BETAPA BENARNYA CERITA INI...


Pada malam itu aku dengan muka aku yang tak seberapa nak hensem nie aku menangkap gambar sendiri *pakai phone* dalam bilik...first pic.. "perghh..hensemnyer aku..tapi apsal terang sangat ni..aish..lampu nie..kacau pose betulla.." jadi selepas itu..ku tutupla lampu dan memasang lampu meja..


dengan berlatarkan tingkap dengan suasana gulap gelita pada malam itu..aku meneruskan menangkap gambar ku..second pic.. "Pergg..kalau buat DP fb pun comey jugak nie..perfect la muka aku.."..


Third pic.. "Perghh..cantiknya muka aku..kalau Heliza tengok nie sumpah mesti dia terus termimpi-mimpikan aku..perghh..hensem-hensem..tapiiii kan..apsal backgroung ni lain macam je.."..lutut terketar-ketar..lalu aku memandang ke luar tingkap..


"Erk..ehehhe..kau bergurau erk..hihihi...Yaaasssiiinnnn..!!!..Walqur anilhakim...." baca mulut ku lalu berjalan ke arah pintu bilik sambil mendelete gambar tersebut kerana teramat takut..*menyesal sampai skarang..kenape arr aku gi delete gambo tu..??*


Aku membuka pintu bilikku sebelum keluar bilik aku mengintai lagi ke arah tingkap tersebut...kesemua jenis bulu di badanku terus naik..dan dengan tanpa break..aku terus berjalan ke ruang tamu sambil membuat muka innocent..


So..!!!..moral of da story..jangan tangkap gambar malam buta kalau taknak kene..


>korang ada hati korang nilai..koran ada mata korang baca...korang ada otak..??..koran PK lar sniri..Assalamualaikum<


notakakikechik: amacam penulisan aku..??..hebak tak..??..ehehhe

19 3 orang try hard:

Eyda Syahida berkata... [Reply]

malam sebelum henfon kene curik kt kolej, aku nak amik pic. time tu kitorang kene perform so kitorang berlatih mlm tu. tgh2 record, ade sumtin cam gerak2 camtu. terus aku delete. lpastu, sumpah takmo amik pic kt tempat sunyi. tkot oihhh..

sarah hanafiah berkata... [Reply]

ouh sempoi .kami snap gambar toyol tak berbaju .selamat dari belakang aja haha

محمد رازيق berkata... [Reply]

nice netry der.. ada masa jemput lawat blog ak. ace entry br CLEAN & CLEAR!!!!

saya berkata... [Reply]

huhu.penah gak jadi cm tu dulu
time tu tngkap gmba sorg2 dlm bilik.rase ikat rmbut.tpi,knape dlm pic rmbut pnjg.seram sejuk terus =.=

RinsyaRyc berkata... [Reply]

<----pernah jumpe hantu. tapi time tu die show of muke. jadi x leh nak gamba sbb tak bwk kamera. cait! syg sunggoh!!

sis92 berkata... [Reply]

wuu seramnya..

tulah pengajarannya..sibuk nak bgambar malam2 buta, siap tutup2 lampu ..
haha :D

NadiRah berkata... [Reply]

okay! taknak bace dulu...
mlm ni sorg2 je kat blok nih..
sok nad bace yer...
errrr.... --..--

Miss Eiza berkata... [Reply]

mcm mana rupa dia awkk.....ce cite,,,,

Pendamba Mawar berkata... [Reply]

bahaya jugak kan...ei..seram2..

ps: bro jgan la ngorat aku.. pi ngorat pempuan la..hehe

cik Beskod berkata... [Reply]

yihiiii.. selalu tangkap gambar tgh2 malam hehehe.. tpi stakat nie x pernah kena lagi.. hish takut seyh... hari tu ternampak real2 punya depan mata time bonceng motor ngan member. ape lagi pergi pecut la motor tu haha.. ini bukan hantu bonceng hahaha. ini benar2 terjadi sebab kejadian tu berlaku di hadapan kubur org2 islam jam 9 malam huhuhu sunyi lak tu jalan tu.. erk.. panjang pulak... xpe la nanti2 aku buat entri pasal nie hahaha

khairul berkata... [Reply]

mtk simpang la dr terserempak ngan entiti2 ni

khairul berkata... [Reply]

mtk simpang la dr terserempak ngan entiti2 ni

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

hantu ?? best kan? msti cantek2 antu tu kn? huhu

Fatin berkata... [Reply]

hahaha. seram laaa.

IkhAnif berkata... [Reply]

eyda: perghh...takpex2 pengalaman.ahaha


sarah: cute tak toyol tuh..??..ahahha


حمد رازيق: thnk Q...ehehe


saya: JENGX3..ahaha..

IkhAnif berkata... [Reply]

rin: erk..??..perluke..??ahahha.. =_="


sis: jeles lettew...nak jugak.>??..ahahha


nad: elokx2 malam ni dia mai kat nad..ahahha

IkhAnif berkata... [Reply]

miss eiza: muka die cam hantu arr wak..rambut krinting..muke putih... ~_~


PM: erk..??..ahahha..piiiirrraahhhh..


cik beskod: ahaha..pergh..pengalaman tuh..cetak dlm diari cepat bagi anak cucu bace..ahkx4

khairull: bende nie jadi tak kenai orang woo..~_~

NN: erk..macam NN arr...WAHAHAHAHA...

fatin: bese je tuh..ahahah

Aesya Zealous berkata... [Reply]

tul..menggedik lg tgkp gambar diri sendiri..haha

IkhAnif berkata... [Reply]

aesya: dah takdek orng nk tolong tangkapkan...*sadis gile ayat..