1 Disember 2011

Aku Hensem Korang HUDOH!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~


"BHAHAHAHA....weiii..takyah nak tenung cermin tu lama-lama laaaa..memang komfem-komfem muka ko tuh hudoh..kalau ko buat plastic surgery pun tak komfem muka ko akan berubah makin hensem..makin terok ade arr kut.."

Okkey..!!..Firstly..ayat di atas kerap berbunyi pabila ego seseorang berada di tahap cipan..alaaa..macam aku arr..ego aku pun boleh tahan jugak kecipangannya..

~~ innocent face laa konon ~~

Aku pun biasa jugak pakai ayat kat atas tu dekat member-member kat skolah tapi memang nahas arr lepas tuh..try bayangkan..


Diorang baling cebok kat aku..nasib baik tak kene..gilo bosa cebok tuh..ok abaikan kisah silam tuh..


Tujuan entry nie diterbitkan ialah bertujuan untuk bagitahu korang yang ~~~

HENSEM ATAU HUDOH SESEORANG IALAH PEMBERIAN ILLAHI

Aku nak tulis...yang sebenarnya kat dunia nie takdek sorang pun yang HENSEM atau CUTE..sorry aku katakan..tapi tu laa kenyataan sebenar..

Kenapa aku berani tulis macam tu..??..kerana TUHAN cipta kita semua sama rata...mungkin korang tengok



Diorang nie lawa ngan hensem..and mungkin korang tengok..

<GAMBAR TIDAK DISEDIAKAN>

Diorang nie takdek NUR cahaya langsung kat muka..

Tapiiii..korang tak tahu yang sebenarnya..disebalik kelawakan seseorang itu ada keburukan yang tertentu..and disebalik keburukan seseorang itu ada kebaikan yang 1000 kali ganda cantik dan hensem daripada prompuan yang lawa dan lelaki yang hensem...bukan aku cakap yang Nazmi Faiz dan Fasha Sandha tu jahat..tapiii..faham-faham laaa...

Sebab tu sekarang korang tengok semua perempuan cantik kerap tukar couple..and perempuan kurang cantik setia sampai ke tua..betol tak..??..macam tu jugak dengan lelaki..takyah nak menipu kalau aku salah..tapiii..tak semua laaa...


Contoh untuk zaman ini...



Dekat dalam DP..punyeeerrrrlaaa lawaa cantik bagai..tapiiii betul ke macam tu kat luar..??..ataupun lebih teruk..??,ataupun..........

Aku jugak ada buat research..lelaki SUKA hantar chat kat perempuan yang cantik-cantik sahaja walaupun dia tak mengenali perempuan tersebut..perempuan yang kurang cantik gila haram payah nak dapat satu chat..percaya laaa...macam mana aku tahu..??..ehehehehe..

Orang yang mempunyai DP lawa juga senang mendapat LIKE and COMMENT berbanding dengan orang yang mempunyai DP yang kurang lawa..tapi aku nak tanya..korang rasa lawa ke kalau buat muka camnieh..??


Sama juga dengan blog..sesetengah orang mengfollow retis-retis dan admin yang mempunyai muka-muka mahal..tapiiii...payah gila admin yang mempunyai muka yang macam aku nie nak dapatkan followers mahupun pembaca..



Mereka cantik-cantik dan hensem-hensem kan..??

Entry ni aku tak tujukan kepada semua orang..tapiii..kalau ada yang terasa tuh kene la yerk..jangan banned atau hack blog aku sudah..ehehe..tapi tu laa hakikatnya..aku mengaku yang aku tak sehensem korang..and korang pun tak sehensem aku.. 

=____="

Tapiii..apa-apa pun..kita semua sama..setiap yang buruk ada yang cantik..dan setiap yang cantik ada yang buruk..

>Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak..??..korang pikiaq la sendiri..Assalamualaikum<

notakakikechik: cantik ke hudoh ke kita semua sama...


27 3 orang try hard:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

aku x cantik . tapi ada dimple gak, sebelah kanan .

aku tak comel, tapi aku awet muda kot, sbb aku jln dengan adik aku umo 18, kwn2 adek aku tnya, makwe ko keh? ehehe

fiza berkata... [Reply]

kan3? kte same je..
yg bezanya..ko laki aku pmpuan.hehe

Cytah Lovicry berkata... [Reply]

fuhh... dhsyat entry nie.. tergamam baca.. btw, btol jugak yg kita semua sama.. xda yg trlebih n xda yg trkurang..

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata... [Reply]

setuju gila-2..kita muka huduh...xda org pon nak dtg belog..apetah ag komen en..hurmm kesian..lumrah kehidupan nak yg cntek2 encem2 jek

beLLa berkata... [Reply]

panas jugak entry ni but its the facts! org cantik n handsome y akan diberi perhatian. lumrah kott. ;)

Pendamba Mawar berkata... [Reply]

pm hensem.. xdinafikan

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

kebenaran tiade sangkalan ~~ org hudoh mcm gua takde sape nak beb .. xnk dah kuar bilik **trperuk je dlm bilik lgi amn & damai .. >_<

afzalsukasuki berkata... [Reply]

aku folo ko..maknanya ko hensem kachak dan tahap retis la ni ea?nak saaaiinnnnnn!!!!kihkihkih

Miss Xyz berkata... [Reply]

hakhak, rse mcm dpt smgt bru plak kat entri ni.. hehe

Cik Rara berkata... [Reply]

Tapi .. tak semestinye ...jangan pikir sempit sangat .. mereka popular hasil kerja mereka juga .. huduh lawa sama je .. tabaik cakap macam tu .. Motis u buat entry ni untuk apa..tak semestinye kita tak cantek orang taknak datang blog kita .. isi blog dan rekabentuk blog kita yg jadi daya tarik kn org ulang baca dan follow kita ..buat sesuatu jangan harap balasan .. lagi satu tak baik cakap orang huduh ..

budakampung berkata... [Reply]

gua hensem~ :3
....
....
....
....
oke gua tak hensem.. =="

Bluewendy berkata... [Reply]

ooyeaaahh! kita smua sama, Allah dah jadikan manusia tuh sebaik2 kejadian.. apa yg penting, kecantikan dalaman..=)

khairul berkata... [Reply]

aku ni ensem ker tak arr ?

nazmifaiz berkata... [Reply]

gua mmg hnsm
makaseh bro

DianaAzis berkata... [Reply]

Memang betul tu..tapi Allah jadikan semua kejadian cantik dan sempurna..cuma kerana subjektifnya cantik itu yang menjadikan dunia kita ini pelbagai variasi :)

TiraPengemis berkata... [Reply]

in my opinion....
kalo pasal blog~kne rajin BW, update...pastu rajin komen2 entry org lain...so, org tue dtg blog kita balik...entry kne bgs, xbosan...

kalo pasal encem and cantik~semua tue aset...bila org tue ade full package....semua org suka...full package cthnya, cntik/encem, blog best...pastu rajin plak komen entry org...

ps: entry nie pon agak hot....heeee

IkhAnif berkata... [Reply]

RinsyaRyc: erk..?,,perluke puji diri sendiri..??..bhahaha


fiza :betol tuh..kite semua sama..

Cytah Lovicry: tapiii..ade je yang menghina antara satu sama lain..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

teyhasahaje a.k.a NURUL: bhahaha..tapi hakikatnya..kite semua sama..

beLLa :manusia nak mende yng cantik je enn..>_<


Pendamba Mawar : errrr..ehehehe..kbye =-='

IkhAnif berkata... [Reply]

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ bhahaha...orang hensem mane ngaku hensem..??


afzalsukasuki:sori bang..I tak layan kontroversi murahan..bhahaha..=-='

Miss Xyz:just kene ingat setiap yng buruk ade yng baik..and setiap yng baik ade yng buruk..>_<

IkhAnif berkata... [Reply]

Cik Rara: okkey..!!..firstly..saye tak cakap orng hudoh enn..saye tulis kite semua sama..sebabtu saye ade tulis setiap yang baik ade yang buruk dan setiap yang buruk ade yang baik.. ^_^

budakampung: kita sama..!!!..T_T..bahahah

Ik Hanif berkata... [Reply]

Bluewendy : YES..!!..betol tuh..>_<


khairul: lu da kawin..hensem arr tuh..>_<


nazmifaiz : alaa..lu kawan gua..lu hensem..gua lagi hensem..bhahaha

Ik Hanif berkata... [Reply]

DianaAzis: betol tuh..^^


TiraPengemis : betul jugak tuh..^^..ehehe

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

fulamak badan ben ashari..nice..hahaha

k.h.a.l.i.l.a berkata... [Reply]

"Aku jugak ada buat research..lelaki SUKA hantar chat kat perempuan yang cantik-cantik sahaja walaupun dia tak mengenali perempuan tersebut..perempuan yang kurang cantik gila haram payah nak dapat satu chat..percaya laaa...macam mana aku tahu..??..ehehehehe.."

slalu buat eh? haha...
1st time dtg sini.
cantik ke kurang cantik ke, semua Allah yg cipta. jangan pulak nampak org kurang cantik, pegi hina2 die. nanti mcm sama pulak hina Allah, sebab Allah yang cipta dia. Kan ;).

ieyza afieyna berkata... [Reply]

tetap besyukur dgb apa yg ALLAH dah bagi..

.::: Princess MOMOY :::. berkata... [Reply]

yer betul kata bro
tapi org tetap suka yang cantik2 dan hencem2 jer
ceh.
so bro meh la lawat pula blog tuan punya blog yang x cantik ni wokeh.

Ik Hanif berkata... [Reply]

ieyza afieyna : yep..!!..tapi ramai yang tak pandai bersyukur..=-='