Geng Berus Gigi..

10 Disember 2011

Aku Nak Sunat Dah. Korang?

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~


~~ Bagi feel ~~




Yang aku pi promotekan P1 wimax nie apekes..??..diorang bukannye nak bayar aku pun.. =,="


"Errrrr..ko baru nak sunat..??..bia betol bro..jangan buat malu..errr.errr...aku tak kenal ko..dah-dah pi main jauh-jauh..jatuh standard aku kawan dengan orang yang sejenis ngan ko."


Hina sangatkah orang yang tak bersunat ni sampaikan ada yang sanggup menyisihkan mereka..??..weii..mentang-mentang arr korang dah sunat korang nak sisihkan golongan yang masih berkulit ni..?? *hanya lelaki yang faham*


Sori jika entry ini agak mencarut..tetapi tujuan aku baik..bukannya aku nak malukan kaum lelaki ke hape..aku just nak bagi sokongan dekat adik-adik and abang-abang yang bakal bersunat..




Korang wanita ingat seronok ke sunat..??..seksa weii..walaupun dah 6 tahun aku sunat..aku still fobia sampai sekarang and tak pernah terlintas di hatiku untuk bersunat buat kali kedua mahupun ketiga dan keempat kalinya... =,='


Aku masih dapat terbayang-bayang jarum yang amat tajam dan ngeri..masih dapatku teringat bau di dalam klinik tersebut yang meluruhkan seluruh hatiku..masih dapat ku bayang wajah doktor dajal yang telah menyunatkanku tanpa rela..masih dapat ku dengar lalakan dan teriakan..erk..amboih..hina nampak..ok abaikan pasal doktor tuh..kalau aku dapat ko, aku sunat ko pulak baru aci kan..??




Untuk adik-adik yang bakal bersunat tu tak payah la nak gemuruh jiwa sangat..tak sakit pun..alaaa..macam orang tua selalu cakap arr..rasa macam kene gigit semut je..


"Boley cayye ke.?"


Betol dik..memang rasa macam kena gigit semut......semut merah yang besar dan mempunyai bisa yang pabila ia mula menyengat hanya Allah yang faham perasaan kita ketika itu..


sakittt dikkk..

SAKKIIITT SANGATTT..!!!

baik ko lari panjat pokok rambutan cepat..macam arr bapak korang takleh tambat korang depan rumah tok mudimkan..




Tapi..seriusly aku cakap..korang amat beruntung coz zaman sekarang sunat pakai gunting...kalau zaman dulu sunat pakai gergaji tau..!!..takdek bius pun..kalau tak percaya try tanya abang Aaron Aziz..dia mungkin sempat dengan gergaji tuh..*cari nahas ke apa aku ni..??*


Lagi satu..sebelum bersunat tuh baik korang kencing plus buang puas-puas..kesian dekat doktor dik..dahla nak menyunatkan korang pun separuh mati duk bergelut mana nak layan korang menangis lagi mana nak layan kaki korang yang duk hayun tak tentu pasal tu lagi..


Mungkin ramai perempuan kat luar tu cakap..

"Ek elleehh..sunat sekali je..ni kami nieh..kene beranak berkali-kali..lagi sakit tau..separuh mati"



Weiii..sunat pun banyak risiko dia...try bayangkan..tengah-tengah doktor nak kerat angry bird adik..tetibe lori biskut cap ping-pong terlanggar tiang elektrik maka terpadamlah lampu kat klinik tersebut..boleh bayang tak apa yang akan terjadi seterusnya..??

:: Mungkin doktor akan terpotong semua..?? ::

:: Mungkin doktor akan tersalah jahit..?? ::

:: Ataupun doktor biarkan operation tersebut terbengkalai and balik minum kopi tinggalkan adik seorang diri merana memikirkan masa depan yang semakin gelap ::

.............

Aku tahu ramai yang akan serang aku termasuk para doktor dan abang Aaron Aziz..jadi sebelum President Obama join baik aku brenti dulu..


Just nasihat aku..sunat just skali..bukan berkali-kali..jadi nikmatilah ia selagi terdaya..keep smilling.. ^_^ ..aku akhiri entry ini dengan lagu daripada kumpulan BOBOI bertajuk Sori-sori Boboi Lari..jom karok ramai-ramai..lalalallalalallala..ok tak sedap..sadisss..




>Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak.??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum<


notakakikechik: lepas korang sunat..turn korang arr pulak nak kenakan junior-junior yang bakal disunatkan.. ^_^ ..selamat dipotong...!!!

7 3 orang nak menyampuk:

hafiz hafizol berkata... [Reply]

jahat kau wat entri camnie mesti lau adik kau baca nie dia x nak sunat sampai bila-bila!!!!!!1

Joel Leslie berkata... [Reply]

ngahahaha. fikirkan bro belum sunat lagi. :p

sunat, ermmmm, best gilerr siot! :p

inche hlovate berkata... [Reply]

waaaa serammm niehhhh ~ hihi

RinsyaRyc berkata... [Reply]

Entah , aku x pernah rsa sakit brsunat atau beranak .

Miss Xyz berkata... [Reply]

hehe, so, hal laki la ni, aku x mau msuk cmpur.. hihi

si kiut lavender berkata... [Reply]

hadoi...
yg tulisan mrah tu memang akan mnkutkan bebdak nak bersunat..
anak mnakan SKL bru2 nih dya bersunat..
byk org saja2 nak takutkan dya n SKL pun x terkecuali...*_*
tpi slamba derk ja dya ckap
"alah,,x takut...sunat nih skali ja,,law cam p0mpuan t ngandung nak kena branak lagi sakit..."
ngeng punya bdax...heee

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

sakit brsalin lgi sakit tahu .. ngeri kott !! glupp .. >_<