Geng Berus Gigi..

27 Disember 2011

Ini Lembu Saya Dan Gay

~~ Assalamaalaikum To Bloggers And Readers ~~

GAY.?!!!!! O.M.K .!!!


ERK.??

Bapak hot tajuk harini..mentang-mentanglaa zaman sekarang semua dah songsang..yang si laki dah gilakan laki..yang si perempuan dah gilakan perempuan..siap ada aktiviti Lawan Pedang dan Lawan Sarung Pedang lagi..errr.. kalau tak faham..sila cari dalam kamus dewan dan pustaka edisi ke-10 yerk..InsyaAllah jumpa..


Yang sebenarnya aku dah adakan temubual dengan pasangan GAY ni..siap dengan lcara-cara diorang main tenteng lagi..tapi entah macam mana tape tu hilang..mungkin sudah ditelan dek tsunami..jadi tajuk harini kita tundakan ke hari lain yerk..*bhahaha..intro mintak bala mai daaaa..*




Aku just nak inform kat korang yang blog aku dah mencapai..


:: FOLLOWERS 800 ::


"FUHHHHYOOOOOOOO...SO.??.ADA AKU KISAH.??"


=_______="


Ni dia akak errrr abang (kut) yang jadi followers yang ke-800...




Cute tak beliau.??..err hensem kut..err.entah arr..aku pun tak dapat kenal pasti kegenderan tuan empunya blog ni..




Apa-apa pun..thanks coz follow aku..Jom pakat ramai-ramai pi buat kenduri majlis cukur jambul kat blog dia meh...kalau nak pi sana sila klik banner beliau di bawah..




> Korang ada hati korang baca..korang ada mata korang baca..korang ada otak.??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik : Aku tak faham betolla gay kat Malaysia nieh..sronok sangat ke main lawan pedang.??

10 3 orang nak menyampuk:

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

O Mak Kauuu..tekojot den..
gamba gayy ters0but mombuek hidong den kombang sepul0hsaat ...



Oh ye...tahniah ye yangg sebab dah mencapai follower ke 800..
jeless makk naakkkkk..auyaii.. :P

Teesaz berkata... [Reply]

hot betul tajuk, cabut bulu betis kang....haha!!!!
tenks..

wanie berkata... [Reply]

ohoih..geli

SAMPAI HATI TIBI LAPAN SIARKAN CERITA NIH!
REMUK HATI AKU
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/khinzir-jadi-watak-utama.html

zafira othman. berkata... [Reply]

ekeleh, hahaha

naiemah_ramli berkata... [Reply]

amboi..sakan noh gay tu posing..

tahniah.. dh rmai dh follower dia :)..

Aida Omar berkata... [Reply]

tak tahu maksud pedang dan sarung pedang tu.. blurrr~ haha.

tahniah Ik Hanif @ toyol hijau dah dapat follower ke 800 yang misteri tak tahu jantinanya tu..

gay malaysia nie nak tiru je lebih kunun..

hafiz hafizol berkata... [Reply]

motif kaitan gay ngan follower 800 kau?? haha...

anitadiana berkata... [Reply]

gay..apa yg sedap lah kan...

tahniah..dah lebih 800 follower

misyamissyou berkata... [Reply]

errrr sengal gmbar tu..geli pon ade haha..btw, tahniah..nak gi terjah follower bertuah tu jap weeheehee

Aien Not Alien berkata... [Reply]

euwwww! best ke suka sesama sejenis sebentuk sejantina dan macam2 yang sewaktu dengannya?? hmmm..