Geng Berus Gigi..

12 Disember 2011

Aku Tak Gay!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~


Dia tu GAY..!!..dia tu BAJET RETIS..!!..dia BAJET HENSEM..!!..dia tu BAJET HOT..!!..senang cerita


DIA TU MAMAT BAJET..!!!


Apsal aku cakap dia tu gay..??..dia tu bajet retis..??..dia tu hensem..??..dia tu bajet hot..??..sebab aku kenal dengan mamat kepala senget ni..dah la tak hensem..kalau nak dibandingkan dengan pantat periuk..jauh beza cool pantat periuk..sila percaya..




Lagi satu..apsal aku tulis dia gay..??..coz dia ni minat bermesra-mesraan dengan lelaki..pantang jumpa lelaki mesti nak peluk..mesti nak salam..mesti nak cium..tak gay ke kalau macam tuh.??..silap-silap tak suci dah kut mamat senget tuh




Just aku nak tulis..baik korang pergi buat benda-benda yang lebih berfaedah daripada layan blog ni..takdek makna korang hadap laptop demi manusia yang sejenis dengan mamat ni..


Aku nak tanya..apa sebab korang follow blog ni.??..korang mengharapkan agar laki ni follow korang semula..??..korang minat dengan penulisan dia..??..takyah percaya la..coz kebanyakan entry di dalam blog mamat ni semuanya copypaste..


Pandai-pandai la korang nilai..daripada korang layan blog yang macam ni..lebih baik korang baca buku ke tengok Upin Ipin ke..lagi banyak faedah..


.........................


PEERGGHHHH...agak-agak ada tak haters yang sanggup nak bersusah payah buat entry macam tuh kat aku..??..agak-agak tersenarai tak blog aku di dalam 10 cerita terhangat masa kini..?? =-='


Tujuan aku buat entry ni ialah just aku nak bagi semangat yang juang dan jitu kepada mangsa-mangsa haters-haters ni..semakin hari semakin menjadi-jadi kes haters ni..
Bagi aku..sebab haters buat entry macam tuh just kerana diorang rasa kedudukan blog diorang tergugat dengan blog korang..diorang tengok blog korang cantik..awesome..ramai readers..so mesti la diorang jeles..dah bila jeles mula menguasai diri..bunuh orang pun rasa macam bunuh semut..




Just aku nak cakap..korang jangan nak takut sangat dengan haters ni..diorang semua penakut..kalau diorang berani kenapa diorang taknak face to face dengan kita..??..kenapa mesti dorang shout dekat shoutbox pakai ayat-ayat kuajak tanpa disertakan dengan link..??..kenapa mereka bersusah payah buat entry untuk kita tanpa meletakkan gambar diorang di bawah entry..??..and kenapa mereka mesti komen benda-benda negative di entry kita pakai username Anom..??
~~ Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak..??.korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum ~~


Notakakikechik: WEITTT..!!!..AKU TAK GAY..!!..AKU NORMAL..!!..SIAP KO HATERSS.!!!..KALAU AKU DAPAT TAHU KO SAPE AKU CABAI TANGAN..

12 3 orang nak menyampuk:

:: Khai Artzfar :: berkata... [Reply]

tu la ko..aku dh ckap gay tu indah.. tapi sape yg buat tu der? ntah2 dia minat ko wakakakaa

RinsyaRyc berkata... [Reply]

menatang ape tuh ? x pernh dengar pun~? gay?

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

cabai tangan jer lah ? -_-"

si kiut lavender berkata... [Reply]

haterz seperti tuh memang pengecut..
men serang2 tpi bersembunyi dgn identiti si anon...hee..:0

Cytah Lovicry berkata... [Reply]

fuhh.. dahsyat! hahah.. walaikumussalam..

afzalsukasuki berkata... [Reply]

la mati2 aku ingat ko gay

p/s : sape blogger?ada entry psal ko?aku nak baca :) aku nak baca bukan maknanya aku gay :P

khalila berkata... [Reply]

huhuuu... ade ke org kate ik ni gay? ish3.... xpelah. bia la org nak kate ape. yg penting kita x kacau org.

Tanpa Nama berkata... [Reply]

ha?? eh, x paham x paham.

ade jantan goda ko ae ?

ade jantan peluk ko? erkk..

Haha

hafizhafizol

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

hadoi mmg busuk betul pangai kan?

meh sini join sebulu untuk cabai tangan dia..

2ah!r_GaM3rz berkata... [Reply]

suka aty jerk haters ni nk ckp org gay??
die tu perfect sngt ke aper erk???
anywy..do not listen to the haters!!
chow luu...

Cik Nurul berkata... [Reply]

maakkk... suke suki jek ngate ik kan.. saba ik saba... dunia aje semua tu... -.-

Eyda Syahida berkata... [Reply]

adek aku ni gay??? oh no!!! >.<