Geng Berus Gigi..

7 Disember 2011

Ombak Rindu? Cam Tak Best Je

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Pergghh...gila tajuk macam nak cari pasal dengan abang Osman Ali je enn..


Bila la mamat nie nak ambik aku jadi hero dia..?? =-=


Seriusly..!!..aku tak faham dimana keunikan cerita Ombak Rindu nieh..mungkin tiada aksi fighting-fighting..mungkin tiada aksi kereta terbalik kuang






Dushh..KEBABBBOMMMMMmMmmmmMmMmM....








ERK..??


"WEII..!!..KALAU NAK TENGOK BENDA TU LAYAN ARR CERITA RAMBO KE TRANSFORMERS KE..TAK PERLU ARR NAK HINA FILEM ORANG..MACAM ARR ANG TUH PERNAH TERBITKAN FILEM"


Okkey aku mengaku yang aku memang tak minat cerita jiwang-jiwang camnih..tetapi aku sedia mengaku yang aku dah 14 kali khatam cerita Lagenda Budak Setan.. *apekah..??..cakap tak minat layan jugak..*


Aku tahu yang korang mesti tengah panas tuh..ada ke patut aku pi perli filem yang berjaya mendapat kutipan sebanyak beriban ringgit dan berjaya mengalahkan filem box office Twilight..kalau aku buat filem memang komfem-komfem takdek orang nak masuk panggung...


Tapiiii..ini just pendapat aku..seriusly..aku tak tengok lagi cerita tu..aku just tengok preview dia je..aku malas letak preview Ombak Rindu kat sini coz memang komfem korang tak tekan butang play punya..




Aku ada jugak terbaca status-status kat mukabuku yang tulis


"Ombak rindu hanya untuk orang yang berombak-ombak je..aku tak layan"

"Kutipan beriban..tapi cerita tak best pun"

"Gila nangis aku tengok ombak rindu..terbaik arr uncle buat filem"

"Aku takleh terima langsung cerita tuh coz minah kat depan aku asyik tunjuk-tunjuk kat screen panggung when Aaron Aziz klua..perluke..??"

"Saya minat Ik hanif <3<3"

Eh eh..salah copy..ehehehe..tapi seriusly aku nak sangat tengok cerita tuh..nak sangat tengok hensem sangat ke Aaron Aziz..??..cute sangat ke Maya Karin..??..annnnddd yang paling penting..aku nak jugak tengok ex girlfriend aku berlakon..dengar cerita dia ada buat aksi....errr..abaikan..*Lisa Surihani lettew..*


Nak gi panggung manade panggung kat sini..terpaksa laa tunggu keluar TV...sobsob..sape nak bawak aku..??*bajet save duit la konon..*


>Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak..??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum<


notakakikechik: kalau cerita kat bawah nie keluar aku comfem orang first yang beratur kat panggung..


21 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

ahaha . aku tengok cd die je la nanti . senang cite. hehe..

ibnuismaini berkata... [Reply]

Dah2, cukup... org yg penuh rindu je leh hayati citer tu.

yg ganas2 mmg xleh masuk, x dpt rasai. LOL.

POP berkata... [Reply]

hahhaha....terbaik...gmbr kat bwh tue lawak lah..!! ahhahha XD

Cytah Lovicry berkata... [Reply]

segalanya disebabkan Ombak Rindu..

c'axoera berkata... [Reply]

BUKAN....sebab ada adegan ala ranjang! hrmm byway tak tengok pun lagi

k.h.a.l.i.l.a berkata... [Reply]

hahah.... ongbak rindu. mesti nak tgk ombak rindu, tp x sempat lagi :)

anitadiana berkata... [Reply]

hanif..kena gak layan jiwang2 ne..tak kan nak tengok ombak sunami lah...

afzalsukasuki berkata... [Reply]

statement yang bawah sekali tu aku rasa macam tak kena je.tetiba aku rasa nak kena senggugut

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

aa memang x best pom..hhahaha :P

SHAHIDA SHIDA berkata... [Reply]

dalam novel seronok ceritanya tapi tak tau la pulak kalau dah dijadikan filem seronok ke tak,sebab belum pun tengok citanya lagi...

Adibah faizah berkata... [Reply]

err...ombak rndu still takleh lawan legenda bdk setan.
mgkin ongbak rndu bleh lwan. tataw la plaq. haha

khairul berkata... [Reply]

tgk kt astro 1st jer kot

kaTasiButterPrawn berkata... [Reply]

x tgk lg m0vie ni.. hrp2 la besh kan..klu x mmg p0k cik gmbr kat atas tu aku sekeh2.. :p

amalina roslee berkata... [Reply]

cerita ni memang seronok tapi aku tak nangis pun :)

Frogskins berkata... [Reply]

Xsempat tgk lagi...asyik sold out je...

L berkata... [Reply]

haha. harun salim bachik pun ada..
jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

TiraPengemis berkata... [Reply]

xtgk ag...download je la save budjet kn..hihihi

si ngokngek berkata... [Reply]

eleh hang tulis nie mcm takda jiwa ja..kesian kakak2 yg nangis-2..hahaha


best ka??hmmm

Wani Omar berkata... [Reply]

pendapat sy , cerita ombak rindu nie tak best . jln cerita slow . part yg sedih , part ade lagu sedih je . tak tau la mne yg sedih , lawak ade la .

RinsyaRyc berkata... [Reply]

x blas :')

Tanpa Nama berkata... [Reply]

ONGBAK RINDU..wahahaha pecah perut aku gelak tgk poster tony jaa dgn maya karin..kreatif der