Geng Berus Gigi..

30 Disember 2011

Selamat Tinggal Kakitulis

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~



~~ SILA BACA SAMBIL MENDENGAR LAGU DIBAWAH ~~




~~ SILA BACA DENGAN PERLAHAN..DAN FAHAMI IA BETUL-BETUL..SESUNGGUHNYA..IA MUNGKIN ENTRY TERAKHIR AKU ~~

Aku rasa mungkin ramai yang taknak percaya yang aku akan berhenti berblogging..tapi tu laa hakikatnya..sebelum nie..aku pernah buat tajuk entry pasal nak berhenti blogging nie..tapi tu just sebagai penarik traffic je..kalau nak baca klik link dibawah..




Ini berkemungkinan entry yang terakhir daripada aku...aku just nak buat sedikit penghargaan kepada korang-korang kerana support blog yang tak seberapa nieh..dah la usang..BURUK pulak tu kan..??..tapiii..aku amat berpuas hati laaa..coz dapat merasai pengalaman berblogging dengan korang-korang..happy sangat tau..!!


Buat korang pulak..teruskan laaa berblogging..jangan berhenti separuh jalan macam aku erk..aku berhenti ada sebab..bagi yang rasa nak berhenti coz followers tak ramai ke komen tak banyak ke..lupakanlah hasrat korang tu..usaha lagi..




Korang mesti tengah nervous kan nak tahu sebab apa aku stop blogging..err..yang sebenarnya 3 bulan lepas..aku ada pergi check up kat sebuah hospital coz aku rasa macam tak sedap badan..muka aku pun sumpah lain macam je..


Doktor tu cakap yang aku ada penyakit..aku tak inform pun kat family aku tentang penyakit aku ni coz takut diorang risau..so..aku diam-diamkan je..aku rasa tak larat dah nak continue blogging..korang pun dapat tengok entry aku..makin lama makin kurangkan.??..memang-memang tak larat gua cakap sama luu..




So...sebelum aku akhiri entry aku niii...aku just nak mintak maaf kat korang kalau-kalau di dalam setiap entry aku ni ada yang terguris hati ke..terasa hati ke..and untuk kawan-kawan tak kira dalam facebook mahupun kat luar..aku mintak maaf sangat..aku tahu aku banyak sakitkan hati korang..aku tak pandai hargai korang..

SORRY ERK..AKU MANUSIA..AKU TAK SEMPURNA..BANYAK KESILAPAN YANG AKU LAKUKAN.. ^__^


Jangan risau..aku takkan lupakan jasa-jasa korang..kenangan berblogging ngan korang..kenangan menyengal dengan korang..aku hargai sangat..!!..


THANKS ERK.!!!


Seminggu lepas..aku pergi check up balik untuk mengetahui perkembangan penyakit aku..tapii..doktor cakap..penyakit aku makin teruk..dah sampai tahap ke-2..sekarang..aku hanya bergantung kepada ubat je..doktor tu ada cakap yang penyakit aku takdek cure..puas dia usahakan..tapii..ye arr..mungkin takdir aku kut..takpe..aku redha je..




Aku tahu..Tuhan sayangkan aku..sebabtu dia bagi aku penyakit ni..aku disyaki menghidap penyakit dangeulitisis atau singkatannya (NQ21)..dia bukan penyakit denggi ye..harap maklong..


So..aku rasa..dah sampai masa untuk aku berhenti blogging,contact ngan kawan-kawan..lepasni..sure aku akan deact semua FB aku..err..blog ni..entahlaaa..kalau ada pun bersawang jugakkan.??..aku delete jugak kut..




Tapi..takyah risau laaa..penyakit ni tak berjangkit..penyakit ni boleh dikira bahaya jugaklaaa..tak ramai yang menghidapi penyakit ni..just mungkin satu dalam sejuta kut..and aku mungkin orang yang ke sejuta tu...hehehe..pasrah je laa kan.. ^__^


UNTUK PENGETAHUAN KORANG..

Penyakit aku boleh mengakibatkan penghidap menjadi cute dari semasa ke semasa..tapiiii...aku ulang sekali lagi..korang tak perlu laa risau coz penyakit ni tak berjangkit..


Aku nak berhenti blogging pun coz takut nanti korang jeles dengan rupa paras aku yang semakin mengiute nieh..nanti mula laaa ada kes simbah menyimbah asid kat aku..


SORRY YOU GUYS..!!!!
.................................

Errr...entry ni aku celop dari bro Afzal...yes aku tahu entry aku lagi menghayat hati dari entry dia..bhahaha..k diam..bagi yang baca terlalu cepat tuu..layanlaaa lagu tu sampai habis sambil berkata "sial punya entry..sia-sia hati aku berdebo..NATANG LAAAA.."


> Korang ada mata korang baca..korang ada hati korang nilai..korang ada otak.?..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


Notakakikechik : Bapak prasaan entry..aku pun rasa macam nak hantuk je kepala kat dinding..siapa nak tolong.??..bhahahha..

22 3 orang nak menyampuk:

Cik Apa Saja berkata... [Reply]

ko penah makan sup kaki big foot sekali dgn pakej kaki di mulutmu....anak harun...buat suspended aku tol la ko ni...siyes aku nak bekerut dahi dah tadi, air mate dihujung tanduk dah..menghayati tau dop...hahahahaaramm tol...

mimie_za berkata... [Reply]

dri mula lg dh xpercya..pnyakit kiut yer

D'Nur Suffi Shopalista berkata... [Reply]

buat habis tisu aku sekotak jer wat lap hingus ( ahakz.. gua nangis bukan sebab baca n3 lu, tpi gua memng selsema bro :P)

apepun.. gua x rela kalu lu berhenti blogging ... wakakakaka....

honestly..
cehhhhhhhh :P

GBS 4 ever....

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

ayang ayang..pernah tak makan sup penumbuk dari anje sebesar penumbuk gorilla nih ? kalau belom anje buatkan nanti yer..sodappp tau ayang..sampai menjilat tapak kaki!!


kiut la sangatttttt..wuekkkk! :P

BIL berkata... [Reply]

huish,ingatkan betul nk stop blogging.buat saspen ja~

Eein Azryn berkata... [Reply]

dah agak dah. ceh! haha.

afzalsukasuki berkata... [Reply]

ko memang!!takde2 bayar aku!!!hahaha :D

Nyamuk Terbang berkata... [Reply]

weyh nak mmpus dgn aku ker...haha

SHAHIDA SHIDA berkata... [Reply]

siot je...
penyakit dangeulitisis konon...
sabor je lah...

katak comel berkata... [Reply]

miera bce ckit je kt intro pastu tros tgk ending..rpe2nye,nk lwn dgn afzal ye..ahaha

aiNa yaZiD berkata... [Reply]

sengal la! ingt kan betol2 nak stop b'bloging..hahaahha...

♥AienNajwa♥ berkata... [Reply]

hahahahah ! ~ bace yang cute tu pown dah tau daaaaa..same ngn entry apzal..ngiahahaha ! ~terkena lagi oden..ngehehehe ~

Aien Not Alien berkata... [Reply]

dah ku agak dah ku duga...


ececeh...ni spesis sakit macam afzal ek... :)

Phat berkata... [Reply]

aku dah agak ko amik entry Afzal haha

syahirooAhmad berkata... [Reply]

hahhaa.. aku dah agak dah.. kau ni! tempeleng kunk! huhu

❤ nailyshofiatunnajwa ❤ berkata... [Reply]

ceh ! senang2 je kena tipu aku ni.=="
ni pun nasib baik bawah mata tak bertakung lagi. haish . :P

♥naiemah_ramli♥ berkata... [Reply]

masa sebut psal pnyakit dangeulitisis..sebak dh..nk meraung ja rasa, last entry ckp psal cute..hampeh ja..nmpk tak gaung blakng umah? nk naiemah humbankn ke? hahaha :P

budakijaupendek berkata... [Reply]

erk......
terkena!

Beckhrooy berkata... [Reply]

aku nak juga kna penyakit cute sekali, ehh

Cytah Lovicry berkata... [Reply]

bukan main menghayati lagi nie..

teyn teyn berkata... [Reply]

kah3 . takde makna nak jeles .
kelakar lah.

aina syasya berkata... [Reply]

gilo mu bangang ! ==