Geng Berus Gigi..

18 Disember 2011

Takkan Tu Pun Nak Cas!!

~~ Assalamualaikum To Blogger And Readers ~~

Waaaaa.....!!!!!




Mak aiihh..bapak lame tak update..

"APSAL TAK UPDATE.?..KITEORANG RINDU TAU TAK.?"

Errr..faktor malas tiada kene mengena di dalam kes ni,,aku just sibuk gila-gila kat dunia luar..nak berfacebook pun kadang-kadang je boleh..sah ke nak berblogging..tapiiiii..sekarang semua dah ok...kut...jadi aku akan teruskan usaha untuk menype entry..^^

............



Alahai...lepas satu-satu benda kena bayar..tak cukup ke jamban dicas 50 sen semata-mata nak membuang.?.tak cukup ke tambang van sekolah RM 1 seperjalanan.?.tak cukup ke kasih dan sayang..O ok tu dah lari topik..


"Apa benda laaa yang ko kecoh ni bro.??"

Shoutmix dah kena cas bermula Januari 2011..


WHAT..!!!!..BIA BETIK..!!


Mana ada betik..serius ni..




Aisshh..diorang ni tak fikir ke betapa pentingnya shoutbox kepada kita..??..betapa berharganya shoutbox kepada kita para blogger..betapa akrabnya hubungan silaturahim antara kami berdua..ermm..nampaknya kena la tukar ke chatbox lepas ni..




Apsal laa semua barang mahal sekarang..??..sampaikan nak masuk jamban pun diorang cas RM 1 dekat Cyber Jaya..kalau orang tengah pokai memang membuang dalam longkang belakang kedai laa jawabnya..silap haribulan nak buang sampah pun kena bubuh coin..mana laa tahu kan..memang komfem arr aku tak buang dalam tong sampah..


Pernah tak korang bayangkan kalau suatu hari kita boleh bina mesin masa..??..kembali ke zaman Jepun VS Malaya..


"Jepun telah mendarat di Kota Bharu..JENG-JENG-JENG.."


Time tu..semua barang murah..telur 2 sen sebijik..nasi lemak 5 sen sebungkus..basikal RM 20 satu..agak-agakkan..kalaula Mercedes wujud time tu ada tak harga dia dalam RM 50..??..memang komfem jamban tak kena cas time tuh..waaaa..syoknya diorang..barang murah..jamban tak kena cas..  =.="

BANG-BANG.......

PIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUU













KEBBBAAAABBBOOOMMMMMM


UTUSAN MALAYA:


  Seramai 43 orang ditemui mati akibat letupan bom dan beberapa serangan hendap yang dilakukan oleh tentera Jepun..mangsa terdiri daripada 22 dipercayai lelaki, 22 orang wanita dan termasuk 2 orang kanak-kanak..Jepun masih lagi melancarkan beberapa serangan di beberapa buah negeri sebelah timur..laporan keadaan akan diberitahu dari semasa ke semasa...


....................

Kalau macam tu ko cakap syok memang tak arrr...


> Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak..??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


Notakakikechik: Class baru seminggu start..homework da blambak..cikgu ooo cikgu..cuti tak habis lagi cikgu ooiiiiii...

9 3 orang nak menyampuk:

RinsyaRyc berkata... [Reply]

biar betik tu tered mak aku la.. =.="

Err.. ko spm buat baik-2 ek .

~Nana BamBam~ berkata... [Reply]

payah la kan sampai semua nak kene bayar...

info terkini : ikan kembung RM 12 sekilo. mahal.!

Cik Nurul berkata... [Reply]

tulah.. semua nak cas.. mati lah! -.- shoutmix yg lama sedap2 pakai sruh bayar puleksss~ sedih betul...

~sila buat homework anda sb bw ye.. :P

teyn teyn berkata... [Reply]

nasib baek takde shoutmix .. keh3 ..

Eyda Syahida berkata... [Reply]

serius shoutbox kene bayar??? -___-

Ik Hanif berkata... [Reply]

rin: beselaaa..mak aku pun slalu gune..ehehe..thankx..!!


nana: errr..ikan keli kedai pakmat sekor padblas ringgit..!!


cik nurul: tu laaa..ape ke salah kalo diorang buat amajariah sikit..


teynx2 : untung laaa retis..takyah pakai shoutmix pun ade readers..>_<

eyda: yep..start 1 januari tahun depan

Ik Hanif berkata... [Reply]

rin: beselaaa..mak aku pun slalu gune..ehehe..thankx..!!


nana: errr..ikan keli kedai pakmat sekor padblas ringgit..!!


cik nurul: tu laaa..ape ke salah kalo diorang buat amajariah sikit..


teynx2 : untung laaa retis..takyah pakai shoutmix pun ade readers..>_<

eyda: yep..start 1 januari tahun depan

MaYa MustWany berkata... [Reply]

menyampah n leceh kan.dah kick da,dah pakai cbox jew.

Ik Hanif berkata... [Reply]

maya: komfem bankcrap shoutmix lepasnie