Geng Berus Gigi..

12 Januari 2012

1988. This Is Real Story

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

~~ KORANG BUKAN MANUSIA KALAU KORANG TIADA RASA KESIAN, SAKIT HATI, AND SEDIH BILA BACA ENTRI NI ~~
..THIS IS HISTORY AND HORROR ENTRY..


Okkey..!!..entry ini bukan entri Jepun Attack Malaya ataupun isu Anwar Ibrahim yang tak habis-habis..bukan juga entri kisah cinta diantara Ik Hanif dan Nisa Kay yang haramjadah takkan terjadi di alam fana ini..


Firtsly..korang pernah baca tak blog yang bernama" Dunia Junko" .?.aku seriusly tertanya-tanya apa maksud Junko..kenapa mesti Junko.??..kenapa bukan Dunia Pusat Berbulu or something else.??


Once upon a time..ceeewaah..nak jugak speaking..aku tanya tuan blog tu apa maksud Junko..aku ingatkan Junko ni adik beradik Joker, Batman bagai rupa-rupanya sangkaan aku terbabas salah..Junko not something, but someone..someone who died slowly and very painful...


For more effect..lets click play.!!!

..THIS IS HER STORY..


..Junko Furuta..
..44 Hari Di Dalam Neraka Dunia..


Pada 25 November 1988, ketika beliau baru sahaja berusia 16 tahun, beliau telah diculik oleh 4 orang lelaki. Mereka membawanya dan kemudian mengurungnya di kediaman keluarga Kamisaku, iaitu salah seorang penculik beliau. Rumah tersebut terletak di Ayase, di daerah Adachi, Tokyo. Mereka memperkenalkan Junko sebagai seorang teman wanita kepada salah seorang daripada mereka.
Untuk menutup perbuatan mereka, salah seorang daripada penjenayah tersebut menyuruh Junko menghubungi ibubapanya dan memberitahu bahawa beliau telah lari dari rumah dan sedang berada dengan temannya dan ‘tidak dalam bahaya’
Sepanjang dikurung, Junko pernah beberapa kali cuba melarikan diri, tetapi tidak berjaya dan akan diseksa dengan lebih dahsyat setelah ditangkap. Beliau juga banyak kali merayu kepada ibubapa Kamisaku iaitu tuan rumah tempat beliau dikurung untuk membantu beliau, tetapi mereka takut diapa-apakan oleh penculiknya. Tambahan pula, salah seorang daripada penculik beliau merupakan pemimpin rendah yakuza, dan memberi amaran akan menyuruh kenalannya membunuh sesiapa yang cuba masuk campur.



Seksaan-seksaan yang Junko deritai:

HARI PERTAMA:

-Diculik.
-Dirogol (lebih daripada 400 kali)
-Kebuluran dan kekurangan nutrisi
-Makan lipas untuk makanan dan minum air kencing sendiri
-Dipaksa onani
-Dipaksa berbogel di hadapan penculiknya
-Dicucuh dengan pemetik api
-Dubur dan kemaluannya dimasukkan objek asing

HARI KE -11 :

-Dipukul berulang-ulang kali.
-Mukanya dihadapkan ke lantai konkrit dan penculiknya melompat di atas kepalanya.
-Tangan diikat ke syiling dan badannya dijadikan punching bag.
-Hidungnya dipenuhi darah yang banyak sehingga hanya dapat bernafas melalui mulut
-Alat pengangkat berat dijatuhkan ke atas perutnya
-Muntah ketika cuba minum air (perutnya tidak dapat menerima air)
-Cuba melarikan diri dan dicucuh rokok di lengannya
-Dituang cecair mudah terbakar di atas kakinya, kemudian dibakar (barangkali untuk mengelakkan dia melarikan diri)
-Botol dimasukkan ke dalam duburnya, mengakibatkan kecederaan

HARI KE-20 :

-Tidak dapat berjalan dengan betul kerana luka terbakar yang teruk di kaki
-Dipukul dengan buluh
-Duburnya dimasukkan mercun dan kemudian dinyalakan
-Tangan dihempap dengan objek berat dan kukunya dipecahkan
-Dipukul dengan kayu golf
-Rokok dicucuh ke dalam kemaluan
-Dipukul dengan batang besi berulang kali.
-Dipaksa tidur di balkoni dalam cuaca musim sejuk
-Batang besi pemanggang untuk memanggang ayam dimasukkan ke dalam kemaluan dan dubur mengakibatkan pendarahan.

HARI KE-30 :

-Lilin panas dititiskan ke muka
-Kelopak mata dibakar dengan pemetik api
-Dicucuk jarum di bahagian dada
-Puting buah dada kiri di potong dan dihancurkan dengan playar
-Mentol lampu yang panas dimasukkan ke dalam kemaluan
-Pendarahan yang teruk di kemaluan akibat dimasukkan gunting
-Tidak boleh membuang air kecil dengan baik
-Kecederaan yang teruk sehingga mengambil masa satu jam untuk turun dan pergi ke tandas
-Gegendang telinga mengalami kerosakan yang teruk, saiz otak mengecut

HARI KE 40 :

- Merayu penyeksanya “membunuhnya dan membiarkan semuanya berakhir”

I JANUARI 1989 :

-Menyambut tahun baru bersendirian.
-Badannya sudah hilang rupa dan fungsi asal.
-Tidak dapat bergerak daripada lantai.

HARI KE-44 (HARI KEMATIAN) :

-Penculiknya memukul tubuhnya dengan batang besi angkat berat, menggunakan alasan kalah bermain mahjong untuk berbuat demikian. Junko berdarah dengan sangat teruk di mulut dan hidungnya.
-Mereka membakar muka dan matanya dengan lilin.
-Cecair pemetik api disimbah ke kaki, tangan, muka dan perut, kemudian api dinyalakan. Seksaan terakhir Junko ini mengambil masa lebih dua jam.
-Tidak lama kemudian, Junko meninggal dunia dalam kesakitan.

Menurut sumber, lebih 100 orang mengetahui keadaan Junko di rumah tersebut, tetapi tidak dapat dipastikan mereka turut merogol atau menderanya atau cuma melawat rumah tersebut. Walau bagaimanapun, tiada siapa di antara 100 orang tersebut cuba menghubungi pihak polis.

Penjenayah tersebut tidak dikenakan tindakan yang berat. Mereka hanya didakwa atas sebab ‘mencederakan anggota badan sehingga membawa kematian’ dan bukannya ‘pembunuhan’. Keluarga Junko cuba membawa kes tersebut semula ke mahkamah, tetapi gagal kerana penemuan bukti iaitu air mani dan bulu kemaluan yang tidak menepati DNA penjenayah.
Mungkin bukti itu boleh ditukar. Sebab salah seorang daripada penjenayah tersebut ialah ahli yakuza, yang mempunyai cara untuk memastikan mereka tidak akan dikenakan hukuman yang berat. Mereka hanya dikenakan hukuman maksimum penjara 4, 6 dan 8 tahun masing-masing, dan penjara 20 tahun kepada ketua penjenayah tersebut. Keadilan tidak tertegak untuk Junko. Penjenayahnya masih bebas hingga kini (perghh..kalau aku tahu dia kat mana sekarang aku naaakkkk sangat cabut seluruh bulu kat badan dia selai-selai..)


::Sumber Google::
..................................
Amacam..?? Baca pun dah meremang segala jenis bulu yang adakan.?? Aku percaya yang setengah daripada readers aku ni tak sanggup tengok gambar yang aku letak..and mungkin juga ada yang baca separuh je..


Try korang bayangkan perkara di atas terjadi dekat korang..agak-agak korang nak jadi pocong tak kejar diorang.??


INI MUNGKIN CERITA LAMA..TAPI..CERITA INI JUGAKLAH YANG MENJUARAI REKOD KES PEMBUNUHAN PALING KEJAM DI DUNIA..

> Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak.??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik : Walaawehh..skolah dah start..blogging pun kene kuranglaaa.. T__T

16 3 orang nak menyampuk:

fa berkata... [Reply]

apa un.. fa diantara pembaca yg baca separuh utk bab penyeksaan tu.. fa x sanggup T.T

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

YA ALLAH.. kejamnye orang tu.. aku tak sanggup baca! tpi aku baca.. mcm mne dgn ko yg mnulis ni whai Ik Hanif? giaa wei.. mmg tegak bulu roma aku.. kesiannye diee.. T___T

ShahzCudin berkata... [Reply]

baca sampai separuh tadi da rasa x sanggup nak baca tapi gagahkan jugak.. ade jugak org cmni kt dunia... semoga kita semua dan ahli keluarga dijauhkan dari perkara2 cmni...

Eein Azryn berkata... [Reply]

pernah baca ni before ni. ada jugak manusia yang kejam macam tu.

Mohd Norafzal berkata... [Reply]

giler lama kena seksa.dasaattt~

mohdhazlan Dreadlock berkata... [Reply]

sadis doe ..ishhh ...

junko? jongkong emas aku tahu ..huhu

Phat berkata... [Reply]

bapak la..jepun bab seksa2 ni otai dowh...pastu suka buat gaya pelik2...aku gagahkan jugak baca sampai hbs walaupun agak sakit2 kepala

ChaCha berkata... [Reply]

adeiii..meremang pal dh bace sme ni..uhukk

cik Kartun berkata... [Reply]

tak sanggup nak habis bacaan tentang penderitaan yang di tanggung hari demi hari.. :(

ila berkata... [Reply]

kesiannya ,mmg x de perassan org yg buat cm tuu..

org tak siuman je yg sanggup buat cm tu.

TiraPengemis berkata... [Reply]

dah lama ak taw pasal bnda nie...hurmmm

naiemah_ramli berkata... [Reply]

baru tau cerita ni..seram wei..esh..jahat btol la.. T__T

anitadiana berkata... [Reply]

hanif sedih gila kak ita baca..terlalu kejam...manusia ke apa entah...gerammmmmmmmmm ne...

Hanis Halim berkata... [Reply]

ish, kesian nyaaa. takut pulak bila baca. agak agak apalah punca nya ha? takdek perasaan doeh yang dera tuu :(

Teesaz berkata... [Reply]

nampak nya ketidakwarasan manusia memang dah berlaku sejak azali lagi. gila betul

putryteya berkata... [Reply]

kesiann sangat kat dia .. ):
sedihnyaaa
sadis !!!!!