Geng Berus Gigi..

2 Januari 2012

Adakah Ini takdir 2012?

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Entry ini ialah sambungan untuk entry INI...


Korang pernah terfikir tak yang 2012 berkemungkinan tahun terakhir bagi kita semua.??.2012 mungkinkah akan berlaku :


Tsunami..??


Gempa bumi..??



Letupan nuklear..??



Serangan meteor..??



Serangan aliens ..??




YANG DASYAT GILAAAA DI MALAYSIA..???!!!

Ataupun..mungkinkah 2012 akan menjadi 




?????


Mungkinkah perkahwinan Yusri dan Lisa Surihani akan dibatalkan.??..dan Nisa Kay berkenan dekat aku.??..bhehehe..aku suka bila itu terjadi..


Hermmm......


Banyak bulu-bulu yang berada di minda,
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja,

Otak kata jangan bulu pula kata ya,
Hidup tak menentu adakah ini bulu..


waaa..pandainya korang nyanyi..siap dengan intonasi dan nada yang betullaaa..tapiii..piching lari laaa..

Ok sambung..




Korang rasa..mungkinkah semua yang diramalkan oleh Notradamus akan berlaku pada 21/12/2012.? Ataupun perkara yang diramalkan oleh Ilmuwan Islam tentang hadis dibawah akan betul-betul terjadi pada bulan Ramadhan tahun ini.?




Aku tahu..ramai yang takut untuk menghadapi tahun 2012..ramai yang curiga pasal 2012..tapi tu semua kerja Ilahi..kita sebagai manusia just kena terus berdoa dan beramal..


Yelaaa..kita mana tahu ajal kita bila..ajal kita mungkin bukan pada tahun 2011..tapiiii..itu mungkin terjadi pada tahun 2012 kan.?




Ramai yang cakap 2012 merupakan tahun terakhir bagi bumi..korang percaya ke.??..takyah laaa nak percaya..Nabi Muhammad S.A.W pun tak tahu kiamat bila, ni kita sekadar manusia biasa pandai-pandai nak tetap scedule kiamat bila.??


Kita sebagai manusia just perlu bersedia untuk sebarang musibah yang bakal melanda..nasihat dari aku..jom sesama kita sujud sebelum kiamat menjelang..sesungguhnya..kiamat dan mati tetap akan terjadi..




> Korang ada mata korang baca..korang ada hati korang nilai..korang ada otak.??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik : THIS YEARS IS OURS YEAR.!!!..LETS ENJOY.!!..weii..skolah-skolah..!!..study-study..!! erk T____T

9 3 orang nak menyampuk:

::♥~naiemah_ramli~♥:: berkata... [Reply]

panas sejuk,pnas sejuk plak baca entri ni.. :(

TiraPengemis berkata... [Reply]

kiamat berlaku bila manusia lalai dan tidak mengingati hari kiamat.

`erkkk....ok...ak tacing...bak tissu'

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

aku nk rekod lagu bulu ko tu hanifff !

Nurul Mazni Sawal berkata... [Reply]

tengs untuk peringatan nie.. huhuhu..

hafiz hafizol berkata... [Reply]

ik hanif bulu boy.. ok byee

Eyda Syahida berkata... [Reply]

erkk! ape bulu2 nih.. heheh

selamat tahun baru dear :")

Saddila berkata... [Reply]

tetiba gua seram la wei . astaghfirullahalazim -_-'

anitadiana berkata... [Reply]

selamat tahun baru hanif..seram pulak kak ita...harapan biar yang baik-baik aje belaku tahun ne...amin...

Razifredz berkata... [Reply]

salam2012 .... sendiri mau ingat, segalanya dari Allah yang maha Esa, jika Dia berkehendak segalanya tidak dapat di elak, baik mahupun buruk.