1 Januari 2012

Azamku Azammu Jua

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~


10
.
.

9
.
.

8
.
.

7
.
.

6
.
.

5
.
.

4
.
.

3
.
.

TEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT

HARAP MAAF..
JAM KEHABISAN TENAGA BIOMAS..
WAKTU AKAN DIBERHENTIKAN BUAT SEMENTARA WAKTU..



Erk..?? 
Aku harap sangat waktu akan berhenti macam intro aku..aku taknak tua setahun..aku nak kekal muda and cantik selalu macam Zaiton Sameon boleh.?


Ok-ok semalam dari pukul 12 sampai ke subuh tempat aku dah macam perang dunia ketiga daaaaaah..kejap 




KEBABBOOOMMM..

Geng kampung sebelah tak puas hati..balas balik..


KEBBAAAABBBOOOMMMMM....
*lagi kuat..*



Tanpa disangka-sangka Nuklear mai menyerang..


















KLEPET..


Erk..yang ko pakai mercun bawang kenapa.?


"Errr...ecekli, mak malah mayin melecun..nanti macuk hocepital.."

Alo tomey-tomey..sweatnye ayat ko..macam nak kena seligi je kepala ko kan.?? 
Kalau melalut macam ni sampai esok pun entri ni haramjadah tak siap..10 azam aku tahun ni ialah...!!!

1. Belajar/study/buka buku rajin-rajin...
Kalau korang tahu ni apa..korang patut berasa takut..
2. Taknak tipu cikgu cakap homework tertinggal dalam refrigerator bagai padahal duduk berkarung dalam almari coz tak siap..*erk homework.??.alahaiii..kerja sekolah time cuti tak buat lagi..*




3. Taknak mendajalkan orang yang bencikan aku teruk sangat..*erk..*

4. Taknak ludah dalam air kawan dah..*eeeeuuuuwwww..*



5. Nak try usha Nisa Kay sampai dapat walaupun aku tahu yang dia takkan pernah approve aku dalam FB dia..*sadisss*


Alahai..cair hatiku Nisa..sampai hati youuuu.. erk
6. Nak teruskan dalam bidang blogging walaupun kakak aku dengan jeles dan garangnya menyuruh aku berhenti..*tahulaaa followers aku ramai..takyah laa nak jeles..bhaha..(hal keluarga)*


7. Nak try lupakan Lisa Surihani..*perit cara dia break ngan aku..T_T*


8. Nak kurangkan berFB..*berapa korang nak deal yang hal ni takkan berlaku.??*


9. Nak buang tabiat aku yang suka sangat gigit benda plastik sampaikan adik aku menangis-nangis kenapa ekor dinasour dia tinggal separuh..*dah 4 tahun berturut-turut ko azam menda nieh..tak pernah ko buang..*


10. Eeeerrr...nak jadi Perdana Menteri boleh.??*gugur jantung najib*


.....................................


Errr.korang tahukan yang aku tipu yang nombor 4 tu..aku tak jahat macam Yusry laaaa...


Azam aku dah ditetapkan walaupun aku tahu yang ianya akan failed and dilupakan macam azam-azam yang lain..sadiiisssss

> Korang ada hati korang hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak.??..korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik : umur dah semakin meningkat..amalan pun mau terrrrbaek..!!!

This entry will be continued..............

7 3 orang try hard:

mohdhazlan Dreadlock berkata... [Reply]

yang last aku suka :D

pose ko dh ganti ke belom ?

TiraPengemis berkata... [Reply]

tkt nye.....kucing ke harimau tue???

wanie berkata... [Reply]

hahaha...ada hati rupanya kat nisa kay...lgkah mayat i dulu..wakkakak


PEREMPUAN PATUT RETI MENJAHIT?
KORANG RASA?
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/perempuan-patut-reti-menjahit.html

si kiut lavender berkata... [Reply]

erk...baru nak mention yg 6ber 4 tuh..wohho...:)

utk 6ber 10..
moga2 dpat jdi dlam mimpi...kikiki...:)

Cikgu Jaja™ berkata... [Reply]

keh keh..lawak jugekk kau ye ik hanif..

anyhow, semoga azam2 kau tu terlaksana..jgn ckp je tp habuk pon tarak..kikiki

buat betul2, br laa lisa surihani boleh pk balik pasal hubungn dia dgn yusri..eekekeke

Aida Omar berkata... [Reply]

eiii suka geget plastik rupanya.. hish3..

Phat berkata... [Reply]

nisa kay tu BFF aku nak kim salam x ke nak pesan suh dia approve FB dia tu hahaha