Geng Berus Gigi..

25 Januari 2012

Rabu Membisu ## (G.I.L.A)

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~





V.S



:: Yang mana lagi gila.? ::


> Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada otak.?.korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik : err..gambar nombor satu tu macam perli aku je.

18 3 orang nak menyampuk:

diana berkata... [Reply]

dua2 gila..:P

Rosalia berkata... [Reply]

mmg terbek gilernye la.hahah

naiemah_ramli berkata... [Reply]

err..plg gila yg gmbar no 2 tu..tempah maut ke? =.="

Arra Ahmad berkata... [Reply]

aku rasa yang buat entri ni yang....:P
haha..jangan marah aku....larik!!!

Saddila berkata... [Reply]

yang atas tu okay lagi . yang bawah tu, boleh mati woooo hancur kepala nnt -_-

Cik Lia Lomi berkata... [Reply]

sah ler, dua-dua giler..

ieyza afieyna berkata... [Reply]

dua2 giler.. termasuk penulis entry :P

Eyda Syahida berkata... [Reply]

yg bawah tu kreatif. yg atas tu bengong. hahahahaha

Paris Lipton berkata... [Reply]

arghhh boleh jd gila ;p

fakhri khairi berkata... [Reply]

die sayang sangat laptop tu pfftttttt -.-

Aida Omar berkata... [Reply]

yang no 2 tu kot giler dia banyak sikit.. tempah maut betul. haha

ECAH~ berkata... [Reply]

dia xd henfon ni nak guna wat dengar lagu...huhu
the best bro!!

Lea Isnawi berkata... [Reply]

bese nya walkman

hahaha

Teesaz berkata... [Reply]

yg bawah tu cari maut je.. mmg perkataan gilo tu sesuai.. ygg atas uh gilo kontang..hahak

LidiaSuraya berkata... [Reply]

yup dua dua gilorrr

btw salam kenal
i singgah n followww

Boyz_ed berkata... [Reply]

Ambboihhh ! Pahal too ? :D

Phat berkata... [Reply]

mcm haram

NAL berkata... [Reply]

dua2 gila..ni tgh gelak gila2..HAHAHA..btw i'm new here..done follow..