Geng Berus Gigi..

24 Februari 2012

Selamat Tinggal Lisa Yusry Jangan Baca!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~



Hehehe..dalam betul lirik lagu tu kan awak.??..awak ingat tak masa kita mula-mula berkenalan dulu.??..masa tu awak dan saya terserempak di Stadium Bukit Jalil..kalau tak silap saya..masa perlawanan Malaysia menentang Papua New Guinea..saya mula-mula yang menegur awak..awak cepat mesra dengan saya..kita macam dah lama kenal wak..memori manis saya dengan awak time tu ialah awak buat muka sengal plus cute sesangat..that time..saya dapat rasakan..awaklah cinta saya..awaklah penyeri hati saya..
Selepas pertemuan itu..hati saya selalu teringatkan awak..untuk melepaskan rindu..saya kerap menelefon awak pakai public coz takut kantoi dengan family..saya suka dengar gelak tawa awak..cute sangat wak..ada sekali tu awak tersedu dalam fon..OMAIGOAT..cutenyer bunyi sendu awak..komfem kalau awak bersin lagi cute bunyinye kan wak.?


One day..saya ingin bertemu dengan awak..kita berjanji nak berjumpa di kandang lembu kerana kebun bunga ros ditutup pada hari itu..that time awak pakai baju merah..cantik sangat wak..macam minachi India..and..pada masa itu jugaklah saya melamar awak sebagai peneman hidup saya..awak cakap yang saya sweet sangat coz lamar awak kat situ..macam takdek tempat yang lebih najis lagi nak romantikkan.?
Hubungan awak dan saya boleh diibaratkan bagai tandas dan pintu tandas..tanpa pintu tandas..pasti ummat manusia keresahan..begitu jugalah saya dengan awak..setelah lebih 3 tahun kita bersama..sudah tibanya masa saya melamar awak..tapi malang..pelamin anganku musnah setelah aku terbaca sebuah entri daripada seorang mamat poyo bajet hensem yang minat dengan Nisa Kay ni ~~ Lisa Surihani XXX Bukan Pagar ~~


Apakah maksud semua ini awak.??..siapakah gerangan duda yang berjeragat itu.??.sampai hati awak berpaling tadah disaat saya setia..adakah ini balasannya.?..at the first..saya memang tak percaya langsung..tapi..si duda jeragat tu bagi ini kepada saya..hatiku kini patah seribu..


Kau dan dia kini semakin mesra..sehinggalah si dia melamarmu hingga ke jingjang pelamin..aku selalu berharap agar pelaminmu runtuh ketika duda tu jejakkan kakinya..tetapi harapanku hanyalah harapan..aku juga selalu berharap agar malam tak akan menjelma kerana takut nafsu kuda kepangnya akan memuncak..
ada jugak yang makan belakang parang ni karang!
Walaupun awak dah bahgia..saya masih ingat lagi kata-kata terakhir awak untuk saya..


"Cinta saya kepada awak ibarat kabus..walaupun ia datang hanya seketika..tetapi..ia tetap ada menemani awak setiap hari.."


Awak..saya kini baru faham apa itu cinta..ianya ibarat pasir..digenggam terbang..dikaut jatuh..*ape aku merepek ni setaaannn..!!!!.semoga awak kekal bahgia..awak..pintu hati saya sudah tertutup buat awak.. SELAMAT TINGGAL SAYANG~~~
> Korang ada hati korang nilai...korang ada mata korang baca..korang ada otak.?? korang pikiaq arr sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik :: Nisa Kay, Shila Amjah, Heliza Helmi..korang jangan kawin erk! tunggu I tau! 

25 3 orang nak menyampuk:

Ruby Mahabbah Fillah berkata... [Reply]

alhamdulillah dh smp jodoh mereka...

doakan kak lisa n abg yusry bahagia n umh tga mereka berkekalan hndknyaa :)

Cik Nurul berkata... [Reply]

pergghh gile sayang IK kat lisa.. saba ye ye.. harap anda tabah! heee :P

~semoga mereka bahgia hingga akhir hayat! =)

Aien Not Alien berkata... [Reply]

kesian kau ik hanif oi...


kat kg.GBS ramai gadis2 single lagi....coba dan terus mencoba lagi ok... ^_^"

ieyza afieyna berkata... [Reply]

smpai aty pnggil yusry duda berjeragat :(

.: iEyLa :. berkata... [Reply]

ni frust sungguh nih..haha

CekbOlat-bOlat berkata... [Reply]

bahahah.. sengal la kau dik.. heliza helmi ? errr -_-

AiSyA LiEzA berkata... [Reply]

FRUST KE APA NI?? ekekekeke.. smga dorang akan bhgia selalu ^^..

♥AieN ChoiN♥ berkata... [Reply]

hahaha..kesian awak noooookkk !!! :)
dier tinggalkan awak camtu jekan..kalau 3 orang tu xtgu awak jugak, list kan neelofa plak yer..ngehehehe !~ :P

Drakula Comel berkata... [Reply]

sbr ye..shila amzah kn lom kawen lg..ahaha

aWinMelloW berkata... [Reply]

dh jodoh x leh nk pertikaikn, hmm... amboi, nk kawin 3 ke? dgn pompuan cun2 plak tu haha :D

khalila ishak berkata... [Reply]

redha la ik. hehe

zareliqa afiqa berkata... [Reply]

hahaha~ pelamin anganku musnah eh :)

Nyue berkata... [Reply]

kecian awokkk...jgn nak frust sgt la k..bkn jodoh awokk la tuh!..
ramai ag artis mlysia nie..ahahaha

.........cP~ berkata... [Reply]

Ada tiga lagi calon dia..

ratu zuleyqha berkata... [Reply]

wah !! ney bkn frust menonggeng da, dah siap berguling2 skali neyh.. tp xpe, 1 pergi 3 lagi menanti right ? ^__^v

O CIKTEDDY berkata... [Reply]

pegi la minang cepat2!

aiNa yaZiD berkata... [Reply]

hahahhaha.... kehkehkeh.. relax la.~!! haish, ramai betol skandal lisa. semoga lisa bahagia hingga ke akhir hayat.

taknak senaraikan izara aishah ke...? cun n hot jugak tuuu. =)

♪ cik katak ♪ berkata... [Reply]

maap ik hanif..

i terpaksa pilih abam yusghi.. lisa sughirghumah tak sengaja lukakan hati ik hanif.. - lisa sughighumah

kihkihkihkih :P

xila riston berkata... [Reply]

kahkahkah buah hati semua tahap retis jee

moshi_boo berkata... [Reply]

duda jeragat??>.
hahaha seyes lawak..
sabo jela

♥ NurShamira ♥ berkata... [Reply]

nisa kay ko kan ade !!!! haha

Diana Azis berkata... [Reply]

dah sampai jodoh mereka..semoga bahagis hingga ke syurga..

P/s : Alololo..sedihnya dia..cari la pengganti cepat sikit yea..jgn meroyan lak kat GBS :p

hana berkata... [Reply]

aduh..
kes parah ni..
cari cinta lain ye..
hehehe

Ym.Bundle [Blog.Sampah] berkata... [Reply]

aku frust..demm

inche hlovate berkata... [Reply]

haha nampak jeles nye kat situ.. sya suka lisa bangatttt..cantik