Geng Berus Gigi..

8 April 2012

Awak, cantiknya..OH, TIDAK!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Hai gegedik dan boboyot sekalian.!!


Pernah terbayang tak.....


Time tu korang tengah lepak dekat
Tiba-tiba korang ternampak seorang wanita yang rupa paras amat molek dengan liang lentuk badannya yang boleh diumpamakan macam Neelofa sedang duduk berhampiran dengan meja anda..
Korang pun cuba menegur wanita tersebut, tetapi tidak diendahkan olehnya..tiba-tiba napfu korang naik dengan mendadak bagaikan korang telah telan 4 bijik pil viagra..tanpa disangka-sangka tangan korang merayap ke paha wanita tersebut..dia tak tepis pun..


Tangan korang makin menaik..tiba-tiba wanita itu bersuara


" Abang dah stim ke.? jom sewa bilik.."


LAAAA FONDAN RUPANYA.!! PUNAH MIMPI BASAH AKU.!!.Halkum beso gedebak ada hati nak jadik pondan ke.? 


Face the fact!


Kenapalaaa pondan lagi comel pada perempuan sejati.?.aku risau takut nanti aku terkemut-kemut je bila tersalah pilih jantina bini!


> Korang ada hati korang nilai..korang ada mata korang baca..korang ada akal.? korang pikiaq laa sendiri..Assalamualaikum <

notakakikechik :: Dunia akhir zaman.

17 3 orang nak menyampuk:

Fahz berkata... [Reply]

hahaha pondan u..knp la dunia akhir zaman nie banyak sgt makhluk2 Allah yang berakal tapi serupa takde akal.hari tu pi bercuti kat 1 tmpat nie.tgh syok2 beremdam dlm swimming pool alih2 dtg kaum "fondant kek" nie nak join.pakaian mandi mengalahkan gugurl u.tgk sorg2 mak aii makeup mmg lebih cun dr perempuan.tapi syg seribu kali syg..lelaki ttp lelaki.u ubah mcm mana pon tetap nampak kejantanan yg ade pd diri tu..terpikir..kalau jadi lelaki mesti ensem ek.hahahhha .apa2 pun itu diri dia..dia yg mencorak kehidupan dia.insyaallah 1 day mesti akan terbuka pintu hati tu tuk bertaubat.aik??tersasar dari tajuk entry ke nie??:P

aswadz berkata... [Reply]

nak tahu jantina bakal isteri, sewa bilik hotel dlu. hahaha...

p/s: sila jgn ikut arahan aku. kalo korang ikut & kena tgkp khalwat, aku x tanggung. (DISCLAIMER)

nur_za berkata... [Reply]

kah2..knp u plih pondan u..bnyk pmpuan2 kt luar sne 2...yuewww....tak rela..tak rela

cik kiwi's berkata... [Reply]

ik sengall!!!!. kah kah kahhhhhhhhhh

MawardiYunus berkata... [Reply]

hahhah giler ah...

NAL berkata... [Reply]

HAHAHA..teruk mimpi basah..adoi2..

afzalsukasuki berkata... [Reply]

cuba mompi yg sopan sikit ik memalukan aku je sbgai tok ketua

ɱąȥȵɉȥąɧąȥЩąȵɉ berkata... [Reply]

muehehe :3

Boni JLL3 berkata... [Reply]

hahahaha.. macam siot..

Bluewendy berkata... [Reply]

uihh...merbahaya toll mimpi tuh..hahahahaa.. dunia akhir zaman..smua org leh jadi chantek..!

zareliqa afiqa berkata... [Reply]

Dorang pakai botox kot..hahaha~

nyna amani berkata... [Reply]

betul, pondang skrang lagi cantek. Kulit lagi lembut dari perempuan sejati.,

C i k P i p i T e m b a m berkata... [Reply]

hahahha pelis lah jgn mimpi basah dengan bapok. selisihh u know. hahahha... mmg tak dinafikan bapok skang lg up drpd pompan , tu sebab bapok2 tu trlalu obses dgn kecantikan lebih drpd pompan sejati... maybe sbb nk lelaki pndang diorg ? hee. jgn ye hanif...

❖ Syaa ❖ berkata... [Reply]

ahahaha kelakor pulak . erkk mimpi basah ? --'

Cik tikah berkata... [Reply]

muahahaha. sedih gila . kih kih kih

anNaqia berkata... [Reply]

dunia akhir zaman. huhu

ZaroL berkata... [Reply]

ABONGGGGGGGG~~!