Geng Berus Gigi..

14 April 2012

Gambar Dan Feeling [1]

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Entry ini ialah entry bergambar..di sebalik gambar yang akan korang tengok akan ada maksud tertentu..so layan je lah...errr..gambar Neelofa pakai baju paras pusat, seluar paras lutut kat blog lain harap makyah!
..............................
...........................................
..............................
:: Gambar 1 :: 
Fakta!

 :: Gambar 2 :: 
Kalau boleh aku nak buat dekat bakal makwe aku..err..ok tarak sesiapa yang nak aku.. T_T

:: Gambar 3 ::
 Lot`s of meaning..

:: Gambar 4 ::
KEEP SURVIVE.!!


> Korang ada mata korang lihat, korang ada hati korang nilai..korang ada akal.? korang pikiaw laa sendiri..Assalamualaikum <


Notakakikechik :: Gambar juga ada maksud yang tersendiri ^^ 

11 3 orang nak menyampuk:

Rapunzel Cikilolo berkata... [Reply]

yup. suka yang nombor dua. ade ke orang nak buat kat aku mcm tu? haha

Norasyimah Saifullah berkata... [Reply]

:)

Eein Azryn berkata... [Reply]

sweeeeeeet.. ^^

aswadz berkata... [Reply]

romantik rupa nyer vegeta nih. hahaha...

Arra Ahmad berkata... [Reply]

no3 maksud mmg mendalam..:)

anNaqia berkata... [Reply]

gambar 4, there is a light at the end of the tunnel. :)

NAL berkata... [Reply]

semua gambar mempunyai maksud..sgt2 mendalam..nice

Aida Omar berkata... [Reply]

suka tengok atuk peluk gambar tu ^^ erk yang no 2 tu moga termakbul :)

Saddila berkata... [Reply]

auwww suka story number 2 :))

cik kiwi's berkata... [Reply]

no 4. stand up 4 yrself. and never gave up when ure almost down...:))

si kiut lavender berkata... [Reply]

love it..:)

haish..dah lama xbertenggek kat sini rasanya..:)