Geng Berus Gigi..

29 April 2012

Jiwa Kami Kosong Sebab Kami Benci Politik !

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Haip si pencanang and pembakang sekalian..
Sejak-sejak ni komfem korang dah tahukan yang Malaysia tengah sibuk dengan masalah politik bagai..kejap menteri tu masuk bilik, kejap geng tu buat demotrasi, kejap geng lain pulak datang tak puas hati..ni timbul pulak Bersih 3.0 la kononya..puih-puih!


Seriusly aku nak tanya, korang tak bosan ke bergaduh, berdebat tak habis-habis.?.mungkin orang-orang politik yang kat luar tu boleh cakap yang


" Ko budak ape tahu.?.bawah tanggungan mak bapak..kencing pun tak pandai target lagi."

Tapi korang tak pernah terfikir ke yang korang pun masih kencing berdiri.?.sekarang, korang bukak paper kebanyakannya berita mengenai pembesar tu ada scandal, pembesar ni makan rasuah, geng tu buat demotrasi..mana pergi berita-berita anak luar nikah, kes bunuh diri, kes denda penjara bagai.?


Sekarang, korang cakap yang bersih adalah untuk keadilan..jadi, kejadah apanya korang buat sampah ngan lahanat kat tempat bersejarah.?.tu bukan bersih, tu kotor!
Tak boleh ke kalau korang bersatu and bina semula negara.?
Kalau benda ni terus macam ni aku komfem 2020 and Malaysia hanya sekadar tahun and tak ada apa-apa makna..so, korang pilihlaa..korang nak


or
Kalau korang nak teruskan dengan perbalahan politik, teruskanlah..tapi jangan menyesal and tanya kenapa anak bangsa akan datang punah and tak jadik manusia.. 


JIWA KAMI KOSONG BUKAN SEBAB TAKNAK AMBIL TAHU HAL SEMASA,
KAMI KOSONGKAN JIWA KAMI SEBAB TAKNAK TERLIBAT DENGAN JIJIK POLITIK !


> Korang ada mata korang tengok, korang ada hati korang nilai..korang ada akal.? korang fikir laa sendiri..Assalamualaikum <


Notakakikechik :: Jangan salahkan golongan akan datang kalau korang tak boleh berfikiran matang !


18 3 orang nak menyampuk:

وان امالينه فاذياه berkata... [Reply]

ooohhhhhhh

shawn razaleigh berkata... [Reply]

takut juga kalau benda ni jadi budaya.


respek pada pro, anti, dan jiwa kosong. pilihan dibuat dgn alasan.


gua tetap jiwa kosong

Shafuan Kechik berkata... [Reply]

kita la pewaris wawasan 2020

Rapunzeel Cikilolo berkata... [Reply]

aku sokong jiwa kosong

Ieyza Afieyna berkata... [Reply]

same la. xmau ar berpolitik2 ni.. aish.. uhuhu

kuaci bulat berkata... [Reply]

btol3....setuju.....

teesaz berkata... [Reply]

tah, kita sekarang dah banyak ceita hinggap kiri kanan telinga sampai tepaksa muntah semua. yang mana satu patut dipercaya yang mana satu dusta? bila kita kata tak nak sokong mana mana pihak cakap kita tak prihatin. bila kita sokong , nak sokong yang mana? masing masing ada kes..



eh gua dak kecik lagi la..erk

Whiely Mieyna berkata... [Reply]

like sangat sangat . :)

afzalsukasuki berkata... [Reply]

aku bosan dengan permainan politik setiap pihak. semua ada agenda tersembunyi!

NAL berkata... [Reply]

terbaik..takut juga kalau Malaysia tak aman..

Akulah.com berkata... [Reply]

kan bagus politik ni penuh kemanisan..

anitadiana berkata... [Reply]

malas nak fikirlah kan...dah tua boleh fikir sendiri lah kan.

Tyra Kamarudin berkata... [Reply]

mana la dtg lambakan manusia kuning nie -_-

Boni JLL3 berkata... [Reply]

setuju!

Nuriy Arisa berkata... [Reply]

bosan dgn permainan drama politik.. =.=

Aida Omar berkata... [Reply]

betul2.. mana yang betul kita ikut.. mana yang terang2 salah kita jangan ikut.. kalau ikut jugak memang tolol lah tu.. hehe

Cik Nurul berkata... [Reply]

setuju.. :)

Tanpa Nama berkata... [Reply]

[p]Their [url=http://www.mulberryfhandbags.co.uk]mulberry handbags uk[/url] New Spring 2013 is also being released . Here we will direct you to where there are a huge range of Mulberry Alexa bags, Bayswater, for Target mulberry outlet these Mulberry footwear nevertheless seems as fabulous and eye-catching due to the fact the bags, for example, this Mulberry Bayswater massive Heel mulberry outlet Pump . How to get a cheap Mulberry bag at a low price
All the people like beauty [url=http://www.mulberryfhandbags.co.uk]mulberry handbags sale[/url] and would like to be attractive . In December of 2007, British designer Emma took [url=http://www.mulberryfhandbags.co.uk]cheap mulberry handbags[/url] over the Mulberry stylist . In 2007, Stuart [url=http://www.mulberryfhandbags.co.uk]mulberry handbags[/url] Vevers also left Mulberry and went to LV group . The Mulberry bag is quite hot now; if you need to be a lot more captivating, do not hesitate to purchase one . Over time there [url=http://www.mulberryfhandbags.co.uk]mulberry handbags outlet[/url] happen to have been numerous exchanges of Regular are actually beneath way with significantly more good results than many others.[/p]