Geng Berus Gigi..

1 April 2012

Tahniah Kakitulis!!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Hai si taff and si debab sekalian.!!


"Macam mana ko boleh dapat 1000 followers dalam masa terdekat.?.ko pakai minyak perindu erk.?"


Aku bermula daripada bawah macam korang,
hanya usaha dan kerja keras je yang membezakan kita..
lupakanlah aku Damak..
aku bukan untuk mu..
Erk.! ok-ok..firstly, congrate to http://kakitulis-ikhanif.blogspot.com kerana followers telah mencapai 1000..Alhamdulillah..tahniah jugak kepada adminnya iaitu mamat selenga mana entah..bajet nak couple dengan Nisa Kay..puih-puih


Segala kejayaan aku adalah hasil daripada sokongan korang jugak..tanpa korang siapalah saya..saya berjanji akan terus membangunkan kampung ini dari semasa ke semasa..ya..undilah saya sebagai wakil rakyat kampung fening lalat.. 


Second, thanks to mak and ayah yang memberi peluang kepada anaknya untuk meretiskan diri ini di dunia blog..so, sesapa yang nak sain I pasni bolehlaa hulurkan dada you allz kay..yang berbulu beropol sila abaikan.!


Third, thanks to owner http://winkwinkwinky.blogspot.com kerana telah follow aku..aku tahu betapa besarnya jasa ko dengan menekan butang follow kat tepi tuh..thanks sesangat..


Jom terjah blog cik winky bagai nieh..
THANKS.!! SEGALA SOKONGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI

Siapa cakap followers tak penting.?.tanpa followers kita takkan ada semangat untuk berblogging..harapan aku lepasni, blog ni akan terus berkembang dari semasa ke semasa dan tidak terbengkalai di tengah jalan.. ^_^ ..err..and..boleh tak like page ni.?



> Korang ada mata korang baca..korang ada hati korang nilai..korang ada otak.?.korang pikiaw laa sendiri..Assalamualaikum <

notakakikeshik :: Alhamdulillah coz aku still takdek haters buat masa ni.. ^^

13 3 orang nak menyampuk:

Niza Romli berkata... [Reply]

Tahniah :)

LaLa mhdnor berkata... [Reply]

si debab dtg nak ucap tahniah =D

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply]

tahniah :) angka cantik tu bro.. 1001

Popkorn berkata... [Reply]

tahniah anip...
apesal ade backlink ke blog snirik tu.. ahaha

P#eoniX berkata... [Reply]

muke haku pon hade!!!!heheheh...tahniah!!!

ShahzCudin berkata... [Reply]

peh! dah 1000...boleh jadi lejen x lama lagi ni

O CIKTEDDY berkata... [Reply]

biarlah haku menjadi hater pertama.ahaha

eh gurau jela..tahniah2,terus sukses ya! ^,^

Cik Penguin_Solehah berkata... [Reply]

tahniah,keep on blogging tau^^

Miss Butterfly berkata... [Reply]

untunglahh untunglahhh >.<



jelessssssss

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

tahniah bro ! pah ni blanje makan nk clebrate !!

ieyza afieyna berkata... [Reply]

tahniah.. ;)

betul2.. follower adalah semangt kita. tnpa follower siapa lah kita.,,. hee..

IbuQalief berkata... [Reply]

Heheee sukanyer jd followers yg ke-1000...tq atas entry ni :)

CikPuan Azizah berkata... [Reply]

tahniah retis!