Geng Berus Gigi..

23 Mei 2012

Bulu Dada Itu Suuwwweet !

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Whats up geng.? still gigih membajak bulu dada.?
Sejak dua menjak ni duk bising dekat home pesbuk aku menyatakan bahawa lelaki yang berbulu dada amat sweet..aku pun tak nampak di mana sweetnya bila seorang lelaki berbulu satu badan..nak cakap macam mawas rasa macam menghina diri sendiri pulak ! 


So, dengan ketabahan hati aku yang berbulu-bulu memikirkan faktor kenapa perempuan sukakan lelaki berbulu tiba-tiba terbit satu formula dalam otak aku


Perempuan = bulu kucing  X Comel
                       gentel


Mungkin ini merupakan faktor kenapa perempuan sukakan bulu..ceh tak dapat gentel bulu kucing bulu manusia pun korang hadam.?.tu nasib baik bulu dada yang korang gentel kalau bulu lain.? tak kuasa eden nak melayan.


Please laa jangan bermain dengan bulu, korang tahu tak kerana sehelai bulu boleh menghilangkan nafsu makan seseorang.? just like korang pergi makan dekat sebuah kedai mamak, punya laa korang order nak makan mee goreng celup tepung bagai tapi bila sampai je makanan korang, tiba-tiba ada sehelai bulu yang melekat dalam pinggan..


Kalau straight and lurus je korang boleh buat spekulasi sebagai bulu rambut tapi kalau bulu tu pendek and kerinting adakah korang akan terus berada di kedai itu tanpa sebarang syak wasangka bahawa korang telah termakan nasi kangkang Mamak tersebut.?
Azabnya beso kalau korang cakap jenis macam ni sweet
Jadi, aku tak nampak di mana sweetnya ada bulu ni..tapi kalau korang gigih jugak nak ada bulu dada tapi hormon pertumbuhan tak kuat so korang bolehlah blander baja organik and minum air tersebut bagi mempercepatkan pertumbuhan bulu..tapi kalau pusat korang tumbuh lobak korang jangan saman aku !


> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, Korang ada akal.? korang pikiaw laa sendiri, Assalamualaikum <


notakakikechik :: Nanti aku nak buat entri pasal "Wanita bermisai and berbulu dada itu sweet gilos" boleh.?
ERK!

29 3 orang nak menyampuk:

LaLa mhdnor berkata... [Reply]

geliii dgn laki yg ada bulu di dada...

mampos aku lau dapat laki ada bulu dada, memang aku potong guna mesin rumput la bulu tu

Nur Shuhada berkata... [Reply]

.hahahaha..geli den tengok ..

Liyana Izzati berkata... [Reply]

Hahaha. K lawak gila entry nih. Haha. Sape yang cakap lelaki dengan bulu dada tu sweet? macam nak bagi selipar jer kat diorang. Haha. Wanita bermisai dan berbulu dada tu sweet? Okay okay, tak sabar nak tunggu entry tuu. Haha.

Liyana Izzati berkata... [Reply]

Hahaha. K lawak gila entry nih. Haha. Sape yang cakap lelaki dengan bulu dada tu sweet? macam nak bagi selipar jer kat diorang. Haha. Wanita bermisai dan berbulu dada tu sweet? Okay okay, tak sabar nak tunggu entry tuu. Haha.

✿ Cik Nisa ✿ berkata... [Reply]

goli eden tengok yer . haha

Ardini Izzati berkata... [Reply]

Err..? Sape yang bangang cakap macamtu? Geli kot -___-

Mk Syahir berkata... [Reply]

entri khas utk kau ke ni??bhahahaa

bai baizura berkata... [Reply]

kacak wooo org dlm pic tu.wakakaka=))

KorN berkata... [Reply]

hahaha... cam hampeh entry ni... byk gler bulu dada tu,

norinaomar berkata... [Reply]

takde baca pulak pasal sweet sebab bulu dada tu..tapi kebanyakan kawan-kawan aku yang kategori bulu lebat termasuk bulu dada tu perangai dia gentleman lebih sikit.

Oh ya, suami aku memang berbulu lebat, macam gambo yang ko tepek ni lah..aku tak anggap itu satu benda yang geli sebab itu ialah anugerah istimewa yang Allah berikan kepada manusia yang terpilih.sepanjang dia masakkan untuk aku takde pulak aku termakan bulu.
And one more thing, kalau perempuan bermisai dan berbulu lebat tu pun sama juga anugerah Allah, dia pun tak minta dilahirkan sebegitu dan itu bukan kelemahan dia sendiri.

Peace (",)v

Selendang Merah berkata... [Reply]

kah2..macam harammm...guwa x dew bulu dada kira x gentle lah dimata awek..oke fine...

aswadz berkata... [Reply]

kalo bulu dada penuh satu dada mmg la geli. tp kalo yg berbulu dada sejemput kat dada (jenis nipis ye, bkn tebal), kan sweet tu. kih3...

sis92 berkata... [Reply]

ewwwww wa tak hadap bulu dada lah..geli lg hado

Wan Nur Amirah berkata... [Reply]

hahahaha, gilew seksi nyeww iye adew bulu dadew. wakakaka.


semak mate ! cm hutan

norinaomar berkata... [Reply]

@Selendang Merah

ada aku kata orang takde bulu dada tu tak gentleman ke?

вʋввℓɛ ρσρƨ berkata... [Reply]

tak snggup cma tu.. kalo da cm karpett tu baik tak payah la.. geli lak tgk.. hitamm pelik je kn

Selendang Merah berkata... [Reply]

@norinaomar

ada aku kata ko kata ka? ada aku mention ang?

Ik Hanif berkata... [Reply]

@norinaomar harap maaf di atas segala faham yng berlaku..si selendang merah sbenanya period beberapa hari lepas tu yng habeh semua orng dia marah..harap maaf k.. ^^

Ik Hanif berkata... [Reply]

@Selendang Merah deng! adakah ini salah satu cara lu nak gulingkan gua.? sampai hati lu..gua ingat lu teman sekencing gua..puii.. :P

norinaomar berkata... [Reply]

@Ik Hanif

aku ok je..and harap ko tak payah la buat entry macam ni lagi..semua anugerah Allah tu istimewa.kita pun tak sempurna mana..jangan risau sangat dengan pandangan orang lain terhadap kita. Namun kita perlu risau bagaimana pandangan Allah terhadap kita.

Semoga tuan punya blog beroleh kebaikan dunia akhirat AMIN..

Selendang Merah berkata... [Reply]

@norinaomar

sebenarnya terdapat salah fhm disitu...mintaw maaf @ik hanif lambat aprove yg akak komen sebab tu aku x taw yg akak komen cmtu...mungkin kebetulan benda tu jd cmtu..sekali lg maaf..

@ik hanif lain kali aprove cepat sikit jgn lmbt2 nnt mcm nie lah jdnya.hehe

Boni JLL3 berkata... [Reply]

tapi bagaimana dengan aku yang suka membela bulu dada yang bersambung dengan misai ni??

Eyra_Khayra berkata... [Reply]

adooiii pening2 ..... huhu

Mr.She berkata... [Reply]

bhahaha. gua geli. serius. kahkah

mirmashi94 berkata... [Reply]

sensasi punya entri. kah3.

KBAI ;)

MawardiYunus berkata... [Reply]

senak perut tengok gambar last ayarkkkkkkkkk

GaRy™ berkata... [Reply]

bulu dada aku tak lebat, tapi aku sweet... hahaha.. :p

Siti Nurul Hidayah berkata... [Reply]

cntik yer awek ade bulu dada

armouris berkata... [Reply]

terjumpa info ni, pasal bulu lebat… sharing is caring :) - Hirsutism - Wanita Bulu Lebat