28 Mei 2012

Eh, Bang Ben ? Oh Bukan Eh ?

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Hai geng berketak-katik. Macam mana tahap pencapaian bau kentut korang ? Masih berbau longkang ? Jangan Risau Sebab
Ok abaikan pasal kelongkangan bau itu buat sementara waktu..scroll down 
Tak percaya eden bila ada orang cakap yang muka ni
Ada iras muka ni
Pelis laa dik, badan abang tak berketak-ketak macam bro macho anak sorang kat atas tu..dah laa tak berketak-ketak dahtu muka abang macam kena seret dengan tar jalan je dik..pelis jangan puji abang se "ex-trem" begitu dik..eh kee ko nganjing gua ni dik..baik lu ngaku dik..


Papefun, gua dengan abang Ben takdak kena mengena begitu juga hubungan gua dengan Nisa Kay yang tak akan kemana-mana..


By the way, lets check it dout blog adik tu..
Err..serius ke muka gua ada rupa Bang Ben.? alaa..taknak bang Ben..aku nak Ramli Sarip!


> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang perhati, korang ada akal.? korang fikir la sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik :: Dalam dunia ni ada 7 orang muka serupa.. ^^ kut


28 3 orang try hard:

bai baizura berkata... [Reply]

feewiitt~ nak ngorat abg ik hanif boleh >,<

CikMunBlogger berkata... [Reply]

wah ! abang ben junior . haha .

Selendang Merah berkata... [Reply]

muka ang macam ben? guwa rasa adik tu rabun hapa? hahahaha..muka lu mcam aron ajis adalah punya kawan :P

Ardini Izzati berkata... [Reply]

Haha. Ada kot sikit2 :)

faridah nazurah berkata... [Reply]

haha mesti kau kembang kempis kan bile dia ckp kau mcm ben!

Mk Syahir berkata... [Reply]

lu perut berseketul weh!

PotiaCasaDelarossa berkata... [Reply]

Baik lu pegi rep0rt polis sbelum lu kena saman.. Esok kuar paper wa x nak g jamin lu hakhak.. Muka lu pun wa x ingat.. Guna hp x leh nak view hehe

Anis Nisa berkata... [Reply]

Abg Ben yg mcm u kot..hihi..
XD

mirmashi94 berkata... [Reply]

satu penghargaan kott orang cakap cam tue. eh, sejibik laa! ;D

Cik tikah berkata... [Reply]

hahahha sumpah tak sama langsung :P

KorN berkata... [Reply]

muka aku ade macam muke ko tak ik? hah hih huh

sis92 berkata... [Reply]

weewwwett muka blogger retiss tu :P

O CIKTEDDY berkata... [Reply]

speecless + wordless + commentless ~

Fiza Suhaimi berkata... [Reply]

Ada jugak iras tuu.. Haihh, kembang laa dia.. Senyum tersipu-sipu malu.. hekhek.. :D

Mr.She berkata... [Reply]

budak tu nk bodek hang ja kot.. haha

Joel Leslie berkata... [Reply]

adik tu: wah, tahniah anda telah dicop seiras dngn abg ben.

bro; waterparkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk?! :P



hahahahahaha. apa2 pun, tahniah. eh?

myediaries berkata... [Reply]

Mr. She = :) .. tak bodekk .. entah .. kalau tengok muka ben ashaari , memang terbayang muka IKH ... :) ..

miss kecoh berkata... [Reply]

yg bju belabg2 rmbut tgh tuu betul ke gambo ko?ngehehe

Muna rahimah berkata... [Reply]

Oh , kiranya dulu guwa in love dengan ABANG BEN la ni ? Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . tak boleh blah la .

Boni JLL3 berkata... [Reply]

bila aku kaji sedalam2nya... aku perasan wajah ko sebenarnya seiras dhafi ler..hahaha

CiK FizA berkata... [Reply]

wewwwiiittt~ abg ben tuh :DD

inche hlovate berkata... [Reply]

ye stuju..dalam dunia ni ade 7 org muka srupa

Siti Nurul Hidayah berkata... [Reply]

xtahan nk mke ramli sarip

Arra Ahmad berkata... [Reply]

hak hak..datang gelak je..:P

si robot comel berkata... [Reply]

err. hai abg ben :P

♥ NurShamira ♥ berkata... [Reply]

pewitt..muke ade iras retiss tu...

Encik Atan berkata... [Reply]

jgn cayelah....bhaaha

ctk berkata... [Reply]

amboii...abg ben...meletop gitu...haha