Geng Berus Gigi..

27 Mei 2012

Lu Berani Lu Masok!

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~


Hai geng kaki berkutu..whats up.?
Kenapa bulu itu ada pelbagai jenis.?
Kenapa perempuan mesti berambut panjang and lelaki mesti berbulu dada.?


Entri aku pada hari ni takdak kena mengena dengan persoalan di atas..tu just soalan test paper Mathematik yang aku failed nak jawab..cikgu ajar nombor yang masuk soal pasal bulu ni pehal woi! berbulu mata aku nak menjawab..tak pernah pulak aku kira bulu-bulu yang duk mengovulasi atas badan ni..lain kali tanya laa soalan macam mana nak lipat kepala kawan bagi muat dalam refrigerator ka, cara-cara mandi junub dengan tatatertib ka, baru boleh aku jawab.


Zaman sekarang memasing nak meng"genster"kan diri right.? mungkin diorang fikir dengan memukul orang lain akan kelihatan cool di mata para wanita, or dengan memakai tatoo, rantai beruk berbagai dapat menyenangkan mereka untuk memasuki syurga..tapi hakikatnya masing-masing penakut..
Kalau mereka berani kenapa setiap kali nak pukul orang mesti ajak geng.?.kenapa mesti mereka lari time polis datang.? diorang ingat kejadah apa polis nak main polis anti ngan diorang.?


Memang laa korang takut..aku kalau terserempak dengan diorang pun berkemungkinan mencacai najis aku terabur tapi just nak cakap dekat geng-geng yang berlagak gangster kat luar tu.


Korang raja kat dunia, 
akhirat belum tentu bro..

Korang mencanai orang kat sana-sini..
belum tentu orang lain tak dapat canai lu balik bro..

Gua percaya lu kuat time lu ramai geng ja..kalau lu sorang-sorang, kena lenyek jugak..lu pun manusia macam gua, sekali kena bom mati jugak..jangan berlagak please..
kalau setakat gengster camni takyah laa..buat malu je
Gua paling takleh bla bila tengok budak-budak sekolah dah pandai buat ta`ik kat dunia..damn macam menganjin nama sendiri je..papepun


> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang baca, korang ada akal.? Korang fikir laa sendiri..Assalamualaikum <


notakakikechik :: Gengster akan lemah kalau berseorangan.so agak-agak ada yang nak bunuh gua tak.? err..Inspector Sahab Bombay mali cari gua bodyguard please..

18 3 orang nak menyampuk:

Mk Syahir berkata... [Reply]

sape berani kacau abg long pavi nih??bhahahaa

Ardini Izzati berkata... [Reply]

Abg long pavi, ada dua typo. Sila betulkan. Hahahahaha :D

mirmashi94 berkata... [Reply]

aikk? macam kenal jaa budak tue. haha. anak lu ka? ;)

bai baizura berkata... [Reply]

wa seram nak ngutuk lu lagi abg long. maapkan wa. haha:))

takleh blah budak bawak sekali tu buat muke mintak penerajang sedas. =))

Selendang Merah berkata... [Reply]

Cilaka.sape kacau abg long iK guwaguwa kasi potong sama dia.. sape kacau abg ngah MK guwa guwa kasi lu olang mkn nasi kangkang..kah2..

giler berpeluh guwa baca entri der..ketar2 takut guwa oitt..ahaha..

Si Matatajam berkata... [Reply]

Adoi tak tahan akak tgk pic no.2 tu...ha ha ha

Bluewendy berkata... [Reply]

waaa..cumeynye budk tuh..nak ggt jek ase

Ira Nira berkata... [Reply]

hehehe...ank sape 2??comel hehe

Boni JLL3 berkata... [Reply]

orang yang berani ni selalu dia diam je.. tak menunjuk.. tu yang tak leh detect tu

Ieyza Afieyna berkata... [Reply]

haha.. betul2.. dorg xtkut ape je.. tpi tkut dgn polis.. huhu

Yana Libra berkata... [Reply]

haha..lawak je~

Muna rahimah berkata... [Reply]

Wahahahaha ! gambar last buat guwa rasa nak sepak lu ik :p

Aien_Aen berkata... [Reply]

Lawak tol tengok anjing tu mengkoya kan diri..Hebat la sangat

ELFarahin berkata... [Reply]

HAHAHAAHHAH~!! Entry yang best n memg x bleh blah mse bce!

Liyana Izzati berkata... [Reply]

Hahhaa. Kesian budak tu jadi mangsa lu. Kejam gilerrr :p

AmyZana berkata... [Reply]

Muke negro mnangis tuh x leyh bla xD

Fakhrul Haiyin berkata... [Reply]

belambak dah manusia mcm tu. even budak skola rndah. mcm tahikk. ahha.

budak dkt gmbr last tu comel gila. XD

EYJA MASLIZA berkata... [Reply]

Gambar budak kecik tu jugak yang kena , kan ? haha ^^