Geng Berus Gigi..

22 Mei 2012

Oh Imaginasi

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~

Hai si pencipta imaginasi sekalian..whats up.?
Kalau aku tengok dari bentuk muka and posisi jerawat sorang-sorang kompem korang kuat berangan betul dak.?.so, pernah tak korang terfikir apabila angan-angan korang menjadi kenyataan.?


Aku dulu pernah berimaginasi tahap hujan makanan jatuh dari langit..alaa macam dalam cerita kartun "Cloudy With A Chance Of Meatballs" tuuu..sekali cheesburger jatuh dari langit daaa..agak-agak kalau durian yang jatuh ada arwah tak kawan tu.?
Try korang bayangkan kalau korang boleh cipta mesin tu dekat belakang rumah korang and setiap kali korang nak melahap korang just perlu masukkan kod makanan je..tak perlu lagi dail 96008 tupai-tupai..tak perlu lagi korang meraung-raung mintak mak korang masak..


genius right.?


Jadi, dengan adanya mesin ni aku boleh mintak apa sahaja yang aku nak lahap..firstly aku nak makan makanan tradisional yang semakin pupus and makin mahal sekarang..nanti bolehlah aku cekik rendang, ketupat, satay bagai..tak payah sibuk-sibuk nak beli..wah ! demand tinggi..puih-puih
About minuman pulak.


Aku tak main air Coke, Pepsi bagai ni..tengok sipi-sipi je..buat hafe minum.? buat reput gigi bolelaaa..so sebagai rakyat Malaysia yang selalu menyokong menteri-menteri aku haruslah memartabatkan minuman-minuman Malaysia..


Dengan adanya mesin ni, aku boleh laa membasahkan tekak dengan mintak air cendol and ABC..dengan adanya mesin ni jugak aku boleh mempratikkan air baru seperti air durian, air ayam serama mahupun air rumput hijau..ekau hingat lembu.?


Ermmm..apa lagi erk yang aku nak..


Oh tang buah pulak..kat sini kalau nak makan buah kena tunggu musim..jadi dengan mesin ni korang tak payah nak menjenuhkan diri tunggu pokok berbuah..just masukkan kod and serta merta buah tu terjun dari langit..


Dekat rumah aku ni, masing-masing hantu durian..kalau bapak aku beli sekebun pun belum tentu cukup..jadi try bayangkan korang dapat lahap buah durian hari-hari tanpa berebut dengan adik-beradik yang lain..
Ok, aku dah sent kod and dalam masa beberapa minit lagi suatu fenomena yang jarang berlaku akan terjadi iaitu hujan durian yang super dasyat ! 


In
3,2,1 


Debushh


"Machang: Penduduk sekitar kampung Belukar kini berada di dalam keadaan yang amat kucar-kacir. Kejadian ini berlaku kerana hujan durian yang turun bagaikan bom atom telah melanda kawasan ini. Laporan terkini, seramai 14 orang cedera dan 2 orang arwah disebabkan oleh kejadian itu. Kes ini masih disiasat oleh pihak polis dan pihak polis masih mencari seorang lelaki malaun yang tidak bertanggungjawab mengawal imaginasi beliau." -Hariang Metri


Apa imaginasi yang paling gila korang pernah fikir.? share laa sikit..


> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada akal.? korang pikiaw laa sendiri..Assalamualaikum <


Notakakikechik :: Diputarbelitkan dari entri Bro Fik


Jom like page aku sat -> https://www.facebook.com/Ikhanif

19 3 orang nak menyampuk:

Muhamad Azam berkata... [Reply]

mohon saki baki durian bagi gua! gua nak buat tempoyak

♫♪~Naurah_Nawwarah ~ ♫♪ berkata... [Reply]

ekau mmang kaki berangan ~~ :P

sis92 berkata... [Reply]

arrrghh kalaulah boleh wa pun nak imagine yg comel2 jep ahaha

mirmashi94 berkata... [Reply]

terrbaikk imaginasi lu. kite hidup untuk makan! haha ;P

p/s: lau lu berjaya cipta mesin cenggitu,sumpah guwa pindah balik machang. haha ;P

bai baizura berkata... [Reply]

wa manyak hebakk la lu punyer imaginasi.

kalau wa nak mesin basuh dh siap sume. basuh,kering, lipat.simpan terus dlm almari. wawawa. sonang koje haa..

Ardini Izzati berkata... [Reply]

Imaginasi yang sangat kreatif laa lu ni. Air cendol oh pebret ku. Jangan lupa dihantar ke Bachok ya mesin itu. Hahha :D

Syakir Rahman berkata... [Reply]

hahaha...x terkira ngan jari...guwa mmg kuat berimaginasi..

KorN berkata... [Reply]

jgn melalut sgt ik anip.. byk tgk filem lettew.. haha

Mk Syahir berkata... [Reply]

aku amek masa 3 hari nak habiskan baca entry kau nih..at the end aku lupa apa yang aku baca..kahkahkah

aku dah agak ni mesti entry lucah punya lah~

Nur Shuhada berkata... [Reply]

lu kuat berangan bro..haha

bukanretis berkata... [Reply]

wa suka cite tu. buatkan wa rasa macam budak yg cumil tgh berangan. hakhak

☻Cik N!sya Sch3wlala™☻ berkata... [Reply]

hoho. kalau hujan durian memang tak kuar2 la orang dari umah masing2. kang tak pasal2 jatuh menjunam atas kepala. x pasal2 icu. ;p

~http://ciknisyaschewlala.blogspot.com/~

AlyzaFisol berkata... [Reply]

best arrr entry ni...smpaikan sye sendiri pun bleh termasuk dlm imaginasi awk tu... :D

afzalsukasuki berkata... [Reply]

pekejadahbudaktakcukupbulannimengarutpuih!

sekian

p/s : klu aku ada mesin macamtu, aku..aku ()bersambung ke episod seterusnya

[ miSsNanA ] berkata... [Reply]

imaginasi yg hebat..hehe..

follow sini yokkk... hit me back kalau sudi :D

LaLa mhdnor berkata... [Reply]

aku kuat berimaginasi dan memang lagi teruk dari ko berimaginasi, x masuk akal pon hado :P

Selendang Merah berkata... [Reply]

kalau betul imaginasi ko nie belaku sila lah bg aku siit makanan..kita kaya sama2 oke? kah2..bersambungg...

Arra Ahmad berkata... [Reply]

haha..memang naya la sape yang tak sempat nyorok

senandung semalam berkata... [Reply]

hbt lah imagination :)