Geng Berus Gigi..

12 Jun 2012

Euro ? Aku Pilih Kelantan

~~ Assalamualaikum To Bloggers And Readers ~~
Wasak geng, amacam entri aku yang lepas?


Genap sejam aku buat entri lepas, seminggu aku tutup telinga pakai kain kafan coz kena perli dengan geng-geng yang tak paham maksud tersirat di dalam entri tersebut. Ada sorang mamat ni tak puas hati siap main ugut-ugut nak tanam biji peria dalam pusat aku. Actually, jika korang baca betul-betul and tak kalut nak perli aku korang akan dapat something from entri tu. Try korang baca balik.


Ok, sambung kepada Euro 2012 yang aku tak pernah ada nawaitu pun nak berjaga malam untuk nengok haramjadah ni. Sedangkan Qiamullai bukan main payah nak bangun ibarat berguni-gana beras kampit atas perut inikan pula nengok sebiji bola yang direbut oleh 24 orang. Tak paham betei aku.
Ramai yang tanya aku sokong apa tahun ni, pergh! Tak kenal aku betulla. Aku yang merupakan fans bola-boli ni yang memang expert pasal bola dorang boleh tanya lagi. Sejak zaman Afdlin Shauki main bola dulu lagi aku dah sure sokong Sepainyol. Eh, betul ke aku eja?


Sepanjang aku sokong Spain ni semua nama pemain dia aku hafal, siap dengan I/C dia sekali tau! Tak percaya? Kat bawah ni aku bagi list pemain Spain Euro 2012. Sumpah aku tak google mahupun tanya senak-sedara. Wei, jangan pandang rendah dekat aku lah! Expert bola ni.


GK  - Iker Casillas
DF  - Raúl Albiol
DF  - Gerard Piqué
MF  - Javi Martínez
DF  - Juanfran Torres
MF  - Andrés Iniesta
FW - Pedro Rodríguez
MF  - Xavi Hernández
FW - Linda Onn
MF  - Undertaker
FW - Hafiz Hashim
GK  - Afdlin Shauki
MF  - Hadah Ku Kay Shah
MF  - Tanpa Nama Sila Isi Sini Shial !
DF  - Aznil hj. Nawawi
MF  - Lee Chong Wei
DF  - Dollah Salleh
DF  - Jesicca Alba
FW -  Norsharul Idlan Tala Lah
MF  -  Ong Kim Swee
MF  - K
aramuthu Karamaitek A/L Khatan Di Lautan
MF  - Encik Mimpi
GK  - Ik Hanif - (C)
Perghh, kalau 10 orang mempunyai otak seego aku tokey balak boleh jual lori. Apa-apa pun aku tetap pilih Galapagos Island sebagai team pilihan untuk tahun ni. Apa pilihan korang? 


> Korang ada hati korang nilai, korang ada mata korang tengok, korang ada otak? Korang fikir la sendiri. Assalamualaikum <


notakakikechik :: Pemunat spain mohon jangan ugut aku memacam, kita sekapal walaupun berlainan kulit. Aku pilih spain coz ada Kaka, Cristiano Ronaldo, Etto, Jackie Chan. Korang?

14 3 orang nak menyampuk:

Zul De Alexis berkata... [Reply]

pemunat spain marah sebab ang typo..haha

German menang! harap ang tabah.

Mk Syahir berkata... [Reply]

ahh..tiru aku!
pehal xde nama wa?!

Joel Leslie berkata... [Reply]

eleh.. Sarawak akn mng bebb. no celen mieehehe

MeeRole berkata... [Reply]

aku pemunat german..sebab aku berdarah cmpuran german dgn mlayu..kau hado?haha

Cik Lyeen berkata... [Reply]

aku tak faham satu hapa pun kau taip ni....tp y aku taw aku sokong HARIMAU MALAYA....SELAMANYA HARIMAU AMLAYA..hahahhahaha

Cik tikah berkata... [Reply]

x kenal pun dorang semua ni. hahaha

CikMunBlogger berkata... [Reply]

macam mana nama kau boleh ada and jadi captain ? haha . aku tak minat bola . aku sokong sapa ja yang juara nanti . sekian XD

Aida Omar berkata... [Reply]

ea pemunat german takkan mengugut anda :P haha..

bai baizura berkata... [Reply]

sokong mana yg menang. hewhew :p

afzalsukasuki berkata... [Reply]

aku suka sepain sebab ada retis Ik Hanif

liyana shana berkata... [Reply]

* wiitt wiit !

wakil dari pemain man u . hahaha . terengganu menang ~~

Ardini Izzati berkata... [Reply]

Opkoss laa Harimau Malaya. Hikhik :)

putryteya berkata... [Reply]

@afzalsukasuki

tu laa kann , aku setuju :)

-meeSUPERGIRL- berkata... [Reply]

asal lee chong wei jd mngsa ? hahahahah!